Ogłoszenie z dnia 2025-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00176764/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 8 IM. MARII DĄBROWSKIEJ W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000721640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spacerowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-141
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2329324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp8.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp8gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eab38a6a-8c33-4815-950b-1ea3c79e06241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eab38a6a-8c33-4815-950b-1ea3c79e0624
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038136/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa cateringu dla dzieci przedszkolnych i uczniów szkoły
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176764
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP8.260.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 356245,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od poniedziałku do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczenie i wydawanie posiłków dla dzieci przedszkolnych i szkolnych Szkoły Podstawowej nr 8 w Gliwicach polegającym na zapewnieniu kompleksowego świadczenia: przygotowanie trzech posiłków (śniadanie, obiad i podwieczorek) wraz z napojami o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, świeżych i naturalnych z obowiązującymi normami bezpieczeństwa zgodnymi ze standardami HACCP oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży
w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach wraz z uwzględnieniem diet dla dzieci będących pod opieką lekarską.
2. Opis posiłków:
1) Śniadanie (1 posiłek)
poszczególne śniadania powtórzyć się mogą dopiero w następnym tygodniu.
Wykonawca zapewni pełnowartościowy posiłek w postaci śniadania.
Obiad dwudaniowy- zupa + drugie danie (1 posiłek)
poszczególne zestawy obiadowe mogą powtórzyć się po 10 dniach żywieniowych. Wykonawca zapewni pełnowartościowy posiłek w postaci dwudaniowego obiadu składającego się z zupy i drugiego dania. Wykonawca musi uwzględnić posiłki mięsne, bezmięsne oraz półmięsne.
2) Podwieczorek- (1 posiłek)
poszczególne zestawy podwieczorkowe mogą powtórzyć się dopiero
w następnym tygodniu. Wykonawca zapewni pełnowartościowy posiłek
w postaci podwieczorka- trzeciego posiłku.
Podwieczorek wydawany winień być wraz z obiadem z uwzględnieniem opakowań jednorazowych do wydawania podwieczorków na wynos.
3) Diety -zagwarantowanie przygotowywania i dostarczania diet dla dzieci będących pod opieką lekarską, zgodnie z wytycznymi lekarza (diety każdorazowo muszą być przywożone osobnych pojemnikach/termosach dla każdej diety osobno. Diety muszą być pakowane osobno dla każdego rodzaju, opisane i zabezpieczone.
4) Do każdego posiłku Wykonawca dostarczy napoje
3. Przygotowanie, dostarczanie i wydanie maksymalnie 125 zestawów posiłków dziennie (jako jeden zestaw należy uznać zestaw posiłków zadeklarowany przez rodziców/opiekunów prawnych) od poniedziałku do piątku w dni pracujące (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) dla oddziałów Przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 8 w Gliwicach oraz przygotowanie, dostarczanie i wydanie maksymalnie 80 obiadów dla Szkoły Podstawowej nr 8 w Gliwicach
4. Godziny dostarczania i wydawania oraz odbierania posiłków/ resztek konsumpcyjnych
a) o godz. 8:45-9:00 śniadanie;
b) o godz. 12:00-12:30 obiad + podwieczorek;
c) dla uczniów obiad wydawany jest od godziny 11:30-12:00
d) od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć.
e) Odbiór resztek pokonsumpcyjnych powinien odbywać się musi w każdy dzień roboczy w godzinach pracy jednostki
5. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tytułu niewykorzystania wskazanej max. liczby zestawów posiłków w oddziałach przedszkolnych i obiadów u dzieci szkolnych.
6. Wykonawca uwzględni rozliczania z placówką ze środków na podstawie podpisanego porozumienia pomiędzy Szkołą Podstawową nr 8 w Gliwicach a Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Gliwicach ( rozliczanych przez placówkę) w ramach dofinasowania do posiłków oraz dotacji celowej.
7. Wykonawca uwzględni możliwość zamiany posiłków na tzw. suchy prowiant w razie organizacji przez placówkę wycieczek dla poszczególnych grup.
Zamawiający w takim przypadku powiadomi Wykonawcę o zmianie ilości posiłków na 3 dni przez planowaną zamianą.
8. Wykonawca uwzględni możliwość zmiany godzin posiłków w szczególnych przypadkach o których Zamawiający powiadomi Wykonawcę do 3 dni przed ewentualną zmianą.
9. Po stronie Wykonawcy jest porcjowanie i serwowanie na własnych naczyniach dań dla dzieci. Wykonawca dowozi posiłki w opakowaniach zbiorczych zgodnych
z wytycznymi Sanepidu i HACCP.
10. Wykonawca podejmie pod dzierżawę odpłatną pomieszczenia kuchenne w celu wydawania posiłków według wytycznych opisanych w osobnej umowę za stawkę miesięczna w wysokości 200 zł brutto.
11. Wykonawca zapewnia własny personel do wydawania posiłków, zmywania, utrzymywania należytej czystości w użytkowanych pomieszczeniach w tym zakupu profesjonalnych środków myjąco czyszczących stosowanych do urządzeń gastronomicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 2553)Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa cena przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba ze zamawiający może
zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Faktyczne:
Do terminu składnia ofert wpłynęły trzy oferty. Jedną oferta została odrzucona. Cena oferty najkorzystniejszej
przewyższała kwotę, jaka zamawiający planuje przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, jednocześnie niemożliwym jest zwiększenie przez
zamawiającego tejże kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) (...). DZPZ.283.71.2025.DM
- 45-P-25 Dostawa aparatury medycznej - powtórka
- Zakup i dostawa szaf stalowych na akta dla 4 WOG Gliwice - w podziale na 4 części
- "Modernizacja obiektu - utworzenie Strefy wypoczynku i relaksu przy Szkole Podstawowej nr 41."
- 38-P-25 Środki do dezynfekcji
- Remont sal dydaktycznych w budynku Wydziału Budownictwa. Znak sprawy: DZPZ.284.50.2025.EO
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Żórawina w roku szkolnym 2025/2026 - postępowanie II
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia i dystrybucji posiłków dla pacjentów hospitalizowanych"
- Usługa cateringowa na szkoleniu połączonym z warsztatami polowymi pn. "Dzień Kukurydzy"
- "Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Departamentu Instytucji Zarządzającej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w roku 2025 na terenie Województwa Lubuskiego".
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 27 w Toruniu, w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usług cateringu w zakresie dożywiania uczniów w Szkole Podstawowej im. gen. dyw. Tadeusza Kutrzeby w Koźlu w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.