eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żegocina › Budowa tężni solankowej z infrastrukturą techniczną oraz budowa obiektów małej architektury w miejscowości Żegocina.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa tężni solankowej z infrastrukturą techniczną oraz budowa obiektów małej architektury w miejscowości Żegocina.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻEGOCINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 316

1.5.2.) Miejscowość: Żegocina

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-731

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zegocina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegocina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zegocina.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa tężni solankowej z infrastrukturą techniczną oraz budowa obiektów małej architektury w miejscowości Żegocina.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e219e82c-367b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005903/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa tężni solankowej z infrastrukturą techniczną oraz budowa obiektów małej architektury w miejscowości Żegocina.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346373

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Głównym założeniem inwestycji jest budowa nowego obiektu – tężni solankowej na działce ewidencyjnej nr 1138 w Żegocinie wraz z zagospodarowaniem terenu, który będzie służył mieszkańcom Gminy Żegociny jako interesująca forma spędzenia czasu z dziećmi oraz odpoczynku osób starszych. Dodatkowym atutem jest lokalizacja obiektu, który znajduje się w niewielkim parku, co zapewnia mieszkańcom izolacje od zgiełku w otoczeniu przyrody i zieleni, jak również będzie sprzyjała rozwojowi aktywności fizycznej.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie tężni solankowej z infrastrukturą techniczną oraz budowie obiektów małej architektury w miejscu publicznym na działce ewidencyjnej nr 1138 w miejscowości Żegocina. Całość zamierzenia inwestycyjnego zakłada przeprowadzenie następujących robót budowlanych:
• przygotowanie i zabezpieczenie terenu zgodnie z dokumentacją projektową,
• wykonanie robót ziemnych,
• wykonanie podbudowy z kruszywa oraz obrzeży betonowych,
• budowa tężni solankowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w skład której wchodzą następujące instalacje i obiekty budowlane: zewnętrzna instalacja elektryczna,
• dostawa i montaż obiektów małej architektury tj. ławek, leżaków, tablicy informacyjnej, pergoli i koszy na śmieci,
• wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu.
1.2. Do obowiązków wykonawcy będzie należało m.in.:
• wykonać przedmiot umowy, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi przepisami prawa w terminach określonych umową,
• przejąć teren budowy, umieścić w widocznym miejscu tablicę budowlana ze wszystkimi danymi oraz pisemnie powiadomić właściwe organy,
• zapewnić wykonanie przedmiotu umowy przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje,
• wykonać wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze,
• zawiadomić Zamawiającego o terminie wykonania i odbiorze robót zanikających lub ulegających zakryciu,
• zgłaszać każdorazowo pisemnie konieczność wykonania ewentualnych robót podobnych, dodatkowych lub zamiennych,
• zawiadomić Zamawiającego o ewentualnych wadach dokumentacji projektowej,
• zapewnić nadzór i kierownictwo prac budowlanych we właściwych specjalnościach,
• zakupić i dostarczyć materiały do wykonania przedmiotu umowy. Wszystkie materiały i robocizna muszą być zgodne z wymaganiami projektu i winny posiadać odpowiednie świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności i aprobaty techniczne. W/w dokumenty Wykonawca przedstawi Inwestorowi do odbioru końcowego,
• wykonać i dostarczyć Zamawiającemu kompletną dokumentacje powykonawczą w dwóch egzemplarzach, w tym fotograficzną na nośniku CD 1 – 1 egz. wraz z wszystkimi protokołami, instrukcjami użytkowania, kartami gwarancyjnymi, kompletem atestów,
• uporządkować teren po zakończeniu robót budowlanych.
Ponadto wybrany Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu:
- Instrukcji obsługi i konserwacji tężni,
- Instrukcji korzystania z tężni,
- Książki serwisowej,
- Książki pomiaru stężenia solanki,
- oraz przeszkoli personel odpowiedzialny za prawidłowe działanie tężni.
1.3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w następujących dokumentach:
a. Dokumentacja projektowa – załącznik nr 6 do SWZ.
b. Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA: Z uwagi na przyjęty ryczałtowy charakter wynagrodzenia, Zamawiający informuje, że Wykonawcy przygotowując ofertę muszą przede wszystkim bazować na Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262300-4 - Betonowanie

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana ERGBUD Krzysztof Żak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8690008904

7.3.3) Ulica: ul. Janusza Kusocińskiego 5,

7.3.4) Miejscowość: Brzesko

7.3.5) Kod pocztowy: 32-800

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.