eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowiceZakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia do EKO-szko³y w Starachowicach



Og³oszenie z dnia 2024-03-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia do EKO-szko³y w Starachowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://starachowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29ecc586-a555-11ee-953e-c2ea26915e21

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia do EKO-szko³y w Starachowicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-29ecc586-a555-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00246175

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00031531/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.11 Kierunek Przysz³o¶æ - Starachowicki Program Rozwoju Lokalnego Zakup pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia umo¿liwiaj±cego realizacjê programu edukacji ekologicznej oraz oferty dla spo³eczno¶ci lokalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Kierunek Przysz³o¶æ – Starachowicki Program Rozwoju Lokalnego” finansowany z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 (85%) i bud¿etu pañstwa (15%) z Programu Rozwój Lokalny

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00575337

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.54.2023.PMag

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 138345,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa do EKO-szko³y w Starachowicach laptopów, sprzêtu interaktywnego, ksi±¿ek, gier i multimediów oraz wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych umo¿liwiaj±cych realizacjê programu edukacji ekologicznej oraz oferty dla spo³eczno¶ci lokalnej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu: Kierunek Przysz³o¶æ – Starachowicki Program Rozwoju Lokalnego” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 (85%) i bud¿etu pañstwa (15%) z Programu Rozwój Lokalny.
Zamówienie podzielone jest na 4 czê¶ci:
czê¶æ 1: Zakup i dostawa laptopów do EKO-szko³y w Starachowicach;
Szczegó³owy opis wyposa¿enia, jego ilo¶æ oraz miejsce do którego nale¿y je dostarczyæ zawieraj± formularze cenowe na poszczególne czê¶ci zamówienia, stanowi±ce za³±czniki do SWZ.
Zamawiaj±cy wymaga aby oferowany asortyment stanowi±cy przedmiot niniejszego zamówienia by³:
a) produktami o wysokiej jako¶ci, spe³niaj±cymi obowi±zuj±ce normy oraz wymagania Zamawiaj±cego;
b) fabrycznie nowy, nigdy wcze¶niej nie u¿ywany, nie dotkniêty ¿adn± wad± fizyczn±, wolny od obci±¿eñ prawami osób trzecich,
c) zapakowany w opakowania umo¿liwiaj±ce jednoznaczn± identyfikacjê produktu,
d) kompletny i gotowy do u¿ytkowania,
e) zgodny z normami bezpieczeñstwa (posiada³ deklaracjê CE) oraz posiada³ wymagane prawem atesty i certyfikaty, jak równie¿ niezbêdne instrukcje i materia³y dotycz±ce u¿ytkowania w jêzyku polskim.
Je¿eli w SWZ u¿yte zosta³y znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³o lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcê – oznacza to, ¿e zosta³y podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Dopuszcza siê sk³adanie ofert o równowa¿nych parametrach u¿ytkowych, funkcjonalnych i jako¶ciowych, o ile zapewni± one zgodno¶æ realizacji przedmiotu zamówienia z SWZ. Do Wykonawcy nale¿y udowodnienie, ¿e oferowany zamiennik spe³nia warunki zamówienia w zakresie równowa¿no¶ci.
Opis przedmiotu zamówienia uwzglêdnia wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych.
Wykonawca w cenie oferty musi uwzglêdniæ wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zmówienia, a w szczególno¶ci koszty dostarczenia, za³adunku, roz³adunku, monta¿u w wyznaczonych pomieszczeniach. Koszt dostawy nale¿y uwzglêdniæ w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowiæ odrêbnej pozycji na fakturze/rachunku.
Szczegó³owe warunki dostawy, gwarancji, sposób zap³aty za dostarczony sprzêt i obowi±zki stron zawiera wzór umowy stanowi±cy za³±cznik do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 46993,40 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa do EKO-szko³y w Starachowicach laptopów, sprzêtu interaktywnego, ksi±¿ek, gier i multimediów oraz wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych umo¿liwiaj±cych realizacjê programu edukacji ekologicznej oraz oferty dla spo³eczno¶ci lokalnej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu: Kierunek Przysz³o¶æ – Starachowicki Program Rozwoju Lokalnego” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 (85%) i bud¿etu pañstwa (15%) z Programu Rozwój Lokalny.
Zamówienie podzielone jest na 4 czê¶ci:
czê¶æ 2: Zakup i dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do EKO-szko³y w Starachowicach;
Szczegó³owy opis wyposa¿enia, jego ilo¶æ oraz miejsce do którego nale¿y je dostarczyæ zawieraj± formularze cenowe na poszczególne czê¶ci zamówienia, stanowi±ce za³±czniki do SWZ.
Zamawiaj±cy wymaga aby oferowany asortyment stanowi±cy przedmiot niniejszego zamówienia by³:
a) produktami o wysokiej jako¶ci, spe³niaj±cymi obowi±zuj±ce normy oraz wymagania Zamawiaj±cego;
b) fabrycznie nowy, nigdy wcze¶niej nie u¿ywany, nie dotkniêty ¿adn± wad± fizyczn±, wolny od obci±¿eñ prawami osób trzecich,
c) zapakowany w opakowania umo¿liwiaj±ce jednoznaczn± identyfikacjê produktu,
d) kompletny i gotowy do u¿ytkowania,
e) zgodny z normami bezpieczeñstwa (posiada³ deklaracjê CE) oraz posiada³ wymagane prawem atesty i certyfikaty, jak równie¿ niezbêdne instrukcje i materia³y dotycz±ce u¿ytkowania w jêzyku polskim.
Je¿eli w SWZ u¿yte zosta³y znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³o lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcê – oznacza to, ¿e zosta³y podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Dopuszcza siê sk³adanie ofert o równowa¿nych parametrach u¿ytkowych, funkcjonalnych i jako¶ciowych, o ile zapewni± one zgodno¶æ realizacji przedmiotu zamówienia z SWZ. Do Wykonawcy nale¿y udowodnienie, ¿e oferowany zamiennik spe³nia warunki zamówienia w zakresie równowa¿no¶ci.
Opis przedmiotu zamówienia uwzglêdnia wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych.
Wykonawca w cenie oferty musi uwzglêdniæ wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zmówienia, a w szczególno¶ci koszty dostarczenia, za³adunku, roz³adunku, monta¿u w wyznaczonych pomieszczeniach. Koszt dostawy nale¿y uwzglêdniæ w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowiæ odrêbnej pozycji na fakturze/rachunku.
Szczegó³owe warunki dostawy, gwarancji, sposób zap³aty za dostarczony sprzêt i obowi±zki stron zawiera wzór umowy stanowi±cy za³±cznik do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 45407,46 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa do EKO-szko³y w Starachowicach laptopów, sprzêtu interaktywnego, ksi±¿ek, gier i multimediów oraz wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych umo¿liwiaj±cych realizacjê programu edukacji ekologicznej oraz oferty dla spo³eczno¶ci lokalnej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu: Kierunek Przysz³o¶æ – Starachowicki Program Rozwoju Lokalnego” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 (85%) i bud¿etu pañstwa (15%) z Programu Rozwój Lokalny.
Zamówienie podzielone jest na 4 czê¶ci:
czê¶æ 3: Zakup i dostawa sprzêtu interaktywnego do EKO szko³y w Starachowicach;
Szczegó³owy opis wyposa¿enia, jego ilo¶æ oraz miejsce do którego nale¿y je dostarczyæ zawieraj± formularze cenowe na poszczególne czê¶ci zamówienia, stanowi±ce za³±czniki do SWZ.
Zamawiaj±cy wymaga aby oferowany asortyment stanowi±cy przedmiot niniejszego zamówienia by³:
a) produktami o wysokiej jako¶ci, spe³niaj±cymi obowi±zuj±ce normy oraz wymagania Zamawiaj±cego;
b) fabrycznie nowy, nigdy wcze¶niej nie u¿ywany, nie dotkniêty ¿adn± wad± fizyczn±, wolny od obci±¿eñ prawami osób trzecich,
c) zapakowany w opakowania umo¿liwiaj±ce jednoznaczn± identyfikacjê produktu,
d) kompletny i gotowy do u¿ytkowania,
e) zgodny z normami bezpieczeñstwa (posiada³ deklaracjê CE) oraz posiada³ wymagane prawem atesty i certyfikaty, jak równie¿ niezbêdne instrukcje i materia³y dotycz±ce u¿ytkowania w jêzyku polskim.
Je¿eli w SWZ u¿yte zosta³y znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³o lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcê – oznacza to, ¿e zosta³y podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Dopuszcza siê sk³adanie ofert o równowa¿nych parametrach u¿ytkowych, funkcjonalnych i jako¶ciowych, o ile zapewni± one zgodno¶æ realizacji przedmiotu zamówienia z SWZ. Do Wykonawcy nale¿y udowodnienie, ¿e oferowany zamiennik spe³nia warunki zamówienia w zakresie równowa¿no¶ci.
Opis przedmiotu zamówienia uwzglêdnia wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych.
Wykonawca w cenie oferty musi uwzglêdniæ wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zmówienia, a w szczególno¶ci koszty dostarczenia, za³adunku, roz³adunku, monta¿u w wyznaczonych pomieszczeniach. Koszt dostawy nale¿y uwzglêdniæ w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowiæ odrêbnej pozycji na fakturze/rachunku.
Szczegó³owe warunki dostawy, gwarancji, sposób zap³aty za dostarczony sprzêt i obowi±zki stron zawiera wzór umowy stanowi±cy za³±cznik do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 21995,48 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa do EKO-szko³y w Starachowicach laptopów, sprzêtu interaktywnego, ksi±¿ek, gier i multimediów oraz wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych umo¿liwiaj±cych realizacjê programu edukacji ekologicznej oraz oferty dla spo³eczno¶ci lokalnej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu: Kierunek Przysz³o¶æ – Starachowicki Program Rozwoju Lokalnego” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 (85%) i bud¿etu pañstwa (15%) z Programu Rozwój Lokalny.
Zamówienie podzielone jest na 4 czê¶ci:
czê¶æ 4: Zakup i dostawa ksi±¿ek, gier i programów multimedialnych do EKO-szko³y w Starachowicach.
Szczegó³owy opis wyposa¿enia, jego ilo¶æ oraz miejsce do którego nale¿y je dostarczyæ zawieraj± formularze cenowe na poszczególne czê¶ci zamówienia, stanowi±ce za³±czniki do SWZ.
Zamawiaj±cy wymaga aby oferowany asortyment stanowi±cy przedmiot niniejszego zamówienia by³:
a) produktami o wysokiej jako¶ci, spe³niaj±cymi obowi±zuj±ce normy oraz wymagania Zamawiaj±cego;
b) fabrycznie nowy, nigdy wcze¶niej nie u¿ywany, nie dotkniêty ¿adn± wad± fizyczn±, wolny od obci±¿eñ prawami osób trzecich,
c) zapakowany w opakowania umo¿liwiaj±ce jednoznaczn± identyfikacjê produktu,
d) kompletny i gotowy do u¿ytkowania,
e) zgodny z normami bezpieczeñstwa (posiada³ deklaracjê CE) oraz posiada³ wymagane prawem atesty i certyfikaty, jak równie¿ niezbêdne instrukcje i materia³y dotycz±ce u¿ytkowania w jêzyku polskim.
Je¿eli w SWZ u¿yte zosta³y znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³o lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcê – oznacza to, ¿e zosta³y podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Dopuszcza siê sk³adanie ofert o równowa¿nych parametrach u¿ytkowych, funkcjonalnych i jako¶ciowych, o ile zapewni± one zgodno¶æ realizacji przedmiotu zamówienia z SWZ. Do Wykonawcy nale¿y udowodnienie, ¿e oferowany zamiennik spe³nia warunki zamówienia w zakresie równowa¿no¶ci.
Opis przedmiotu zamówienia uwzglêdnia wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych.
Wykonawca w cenie oferty musi uwzglêdniæ wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zmówienia, a w szczególno¶ci koszty dostarczenia, za³adunku, roz³adunku, monta¿u w wyznaczonych pomieszczeniach. Koszt dostawy nale¿y uwzglêdniæ w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowiæ odrêbnej pozycji na fakturze/rachunku.
Szczegó³owe warunki dostawy, gwarancji, sposób zap³aty za dostarczony sprzêt i obowi±zki stron zawiera wzór umowy stanowi±cy za³±cznik do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 23949,23 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 69679,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 75386,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69679,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gêbka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141723924

7.3.3) Ulica: Wolno¶æ 8 lok. 4

7.3.4) Miejscowo¶æ: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 69679,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 39361,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 76567,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39361,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH Sp. jawna Z. Paj±k, A. Paj±k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610023173

7.3.3) Ulica: ul. Spó³dzielcza 33

7.3.4) Miejscowo¶æ: P³ock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 39361,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 19441,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 27521,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19441,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV MULTIMEDIA MA£YSZ I SPÓ£KA, SPÓ£KA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292801570

7.3.3) Ulica: ul. Wojciecha Bartosa G³owackiego 7 lokal 7

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-368

7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 19441,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 28606,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 35488,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28606,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa AKS Kazimierz Szczygielski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650112537

7.3.3) Ulica: ul. Jagielloñska 2

7.3.4) Miejscowo¶æ: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 28606,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.