eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do EKO-szkoły w Starachowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do EKO-szkoły w Starachowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29ecc586-a555-11ee-953e-c2ea26915e21

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do EKO-szkoły w Starachowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29ecc586-a555-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031531/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Kierunek Przyszłość - Starachowicki Program Rozwoju Lokalnego Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia umożliwiającego realizację programu edukacji ekologicznej oraz oferty dla społeczności lokalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Kierunek Przyszłość – Starachowicki Program Rozwoju Lokalnego” finansowany z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 (85%) i budżetu państwa (15%) z Programu Rozwój Lokalny

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575337

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.54.2023.PMag

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138345,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa do EKO-szkoły w Starachowicach laptopów, sprzętu interaktywnego, książek, gier i multimediów oraz wyposażenia i pomocy dydaktycznych umożliwiających realizację programu edukacji ekologicznej oraz oferty dla społeczności lokalnej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu: Kierunek Przyszłość – Starachowicki Program Rozwoju Lokalnego” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 (85%) i budżetu państwa (15%) z Programu Rozwój Lokalny.
Zamówienie podzielone jest na 4 części:
część 1: Zakup i dostawa laptopów do EKO-szkoły w Starachowicach;
Szczegółowy opis wyposażenia, jego ilość oraz miejsce do którego należy je dostarczyć zawierają formularze cenowe na poszczególne części zamówienia, stanowiące załączniki do SWZ.
Zamawiający wymaga aby oferowany asortyment stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia był:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego;
b) fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie używany, nie dotknięty żadną wadą fizyczną, wolny od obciążeń prawami osób trzecich,
c) zapakowany w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu,
d) kompletny i gotowy do użytkowania,
e) zgodny z normami bezpieczeństwa (posiadał deklarację CE) oraz posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty, jak również niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim.
Jeżeli w SWZ użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę – oznacza to, że zostały podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SWZ. Do Wykonawcy należy udowodnienie, że oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie równoważności.
Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zmówienia, a w szczególności koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu w wyznaczonych pomieszczeniach. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
Szczegółowe warunki dostawy, gwarancji, sposób zapłaty za dostarczony sprzęt i obowiązki stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 46993,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa do EKO-szkoły w Starachowicach laptopów, sprzętu interaktywnego, książek, gier i multimediów oraz wyposażenia i pomocy dydaktycznych umożliwiających realizację programu edukacji ekologicznej oraz oferty dla społeczności lokalnej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu: Kierunek Przyszłość – Starachowicki Program Rozwoju Lokalnego” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 (85%) i budżetu państwa (15%) z Programu Rozwój Lokalny.
Zamówienie podzielone jest na 4 części:
część 2: Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do EKO-szkoły w Starachowicach;
Szczegółowy opis wyposażenia, jego ilość oraz miejsce do którego należy je dostarczyć zawierają formularze cenowe na poszczególne części zamówienia, stanowiące załączniki do SWZ.
Zamawiający wymaga aby oferowany asortyment stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia był:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego;
b) fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie używany, nie dotknięty żadną wadą fizyczną, wolny od obciążeń prawami osób trzecich,
c) zapakowany w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu,
d) kompletny i gotowy do użytkowania,
e) zgodny z normami bezpieczeństwa (posiadał deklarację CE) oraz posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty, jak również niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim.
Jeżeli w SWZ użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę – oznacza to, że zostały podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SWZ. Do Wykonawcy należy udowodnienie, że oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie równoważności.
Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zmówienia, a w szczególności koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu w wyznaczonych pomieszczeniach. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
Szczegółowe warunki dostawy, gwarancji, sposób zapłaty za dostarczony sprzęt i obowiązki stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 45407,46 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa do EKO-szkoły w Starachowicach laptopów, sprzętu interaktywnego, książek, gier i multimediów oraz wyposażenia i pomocy dydaktycznych umożliwiających realizację programu edukacji ekologicznej oraz oferty dla społeczności lokalnej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu: Kierunek Przyszłość – Starachowicki Program Rozwoju Lokalnego” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 (85%) i budżetu państwa (15%) z Programu Rozwój Lokalny.
Zamówienie podzielone jest na 4 części:
część 3: Zakup i dostawa sprzętu interaktywnego do EKO szkoły w Starachowicach;
Szczegółowy opis wyposażenia, jego ilość oraz miejsce do którego należy je dostarczyć zawierają formularze cenowe na poszczególne części zamówienia, stanowiące załączniki do SWZ.
Zamawiający wymaga aby oferowany asortyment stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia był:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego;
b) fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie używany, nie dotknięty żadną wadą fizyczną, wolny od obciążeń prawami osób trzecich,
c) zapakowany w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu,
d) kompletny i gotowy do użytkowania,
e) zgodny z normami bezpieczeństwa (posiadał deklarację CE) oraz posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty, jak również niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim.
Jeżeli w SWZ użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę – oznacza to, że zostały podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SWZ. Do Wykonawcy należy udowodnienie, że oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie równoważności.
Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zmówienia, a w szczególności koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu w wyznaczonych pomieszczeniach. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
Szczegółowe warunki dostawy, gwarancji, sposób zapłaty za dostarczony sprzęt i obowiązki stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 21995,48 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa do EKO-szkoły w Starachowicach laptopów, sprzętu interaktywnego, książek, gier i multimediów oraz wyposażenia i pomocy dydaktycznych umożliwiających realizację programu edukacji ekologicznej oraz oferty dla społeczności lokalnej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu: Kierunek Przyszłość – Starachowicki Program Rozwoju Lokalnego” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 (85%) i budżetu państwa (15%) z Programu Rozwój Lokalny.
Zamówienie podzielone jest na 4 części:
część 4: Zakup i dostawa książek, gier i programów multimedialnych do EKO-szkoły w Starachowicach.
Szczegółowy opis wyposażenia, jego ilość oraz miejsce do którego należy je dostarczyć zawierają formularze cenowe na poszczególne części zamówienia, stanowiące załączniki do SWZ.
Zamawiający wymaga aby oferowany asortyment stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia był:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego;
b) fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie używany, nie dotknięty żadną wadą fizyczną, wolny od obciążeń prawami osób trzecich,
c) zapakowany w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu,
d) kompletny i gotowy do użytkowania,
e) zgodny z normami bezpieczeństwa (posiadał deklarację CE) oraz posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty, jak również niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim.
Jeżeli w SWZ użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę – oznacza to, że zostały podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SWZ. Do Wykonawcy należy udowodnienie, że oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie równoważności.
Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zmówienia, a w szczególności koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu w wyznaczonych pomieszczeniach. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
Szczegółowe warunki dostawy, gwarancji, sposób zapłaty za dostarczony sprzęt i obowiązki stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 23949,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69679,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75386,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69679,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141723924

7.3.3) Ulica: Wolność 8 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69679,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39361,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76567,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39361,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH Sp. jawna Z. Pająk, A. Pająk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610023173

7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielcza 33

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39361,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19441,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27521,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19441,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292801570

7.3.3) Ulica: ul. Wojciecha Bartosa Głowackiego 7 lokal 7

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-368

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19441,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28606,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35488,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28606,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa AKS Kazimierz Szczygielski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650112537

7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 2

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28606,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.