Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont sali widzeń w Zakładzie Karnym w Kwidzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W KWIDZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000649025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lotnicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kwidzyn@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sali widzeń w Zakładzie Karnym w Kwidzynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7fcd44f-f6c5-406a-a94e-5f3d95c99c45
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114216/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont sali widzeń
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7fcd44f-f6c5-406a-a94e-5f3d95c99c453.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://e-zamowienia.uzp.gov.pl. Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, aby złożyć ofertę, musi posiadać konto podmiotu Wykonawca na platformie e-zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Możliwość korzystania w postepowaniu z formularzy do komunikacji w pełnym zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy na platformie e-zamówienia oraz zalogowania się na platformie e-zamówienia. Do korzystania z formularzy do komunikacji służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na platformie e-zamówienia. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (na portalu e zamówienia). Za datę przekazania dokumentów elektronicznych przyjmuje się datę przekazania na platformie e-zamówienia poprzez kliknięcie przycisku ,,wyślij wiadomość’’, po którym pokaże się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują dokumenty elektroniczne za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie korzystania z portalu e zamówienia. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych Formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz Formularza do komunikacji wynosi 150 MB. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ochrona danych osobowych RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanym RODO) informuję, iż:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Karny w Kwidzynie , 82-500 Kwidzyn, ul. Lotnicza1;
2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Zakładzie Karnym w Kwidzynie - e-mail: iod_kwidzyn@sw.gov.pl; tel. 55 645 89 11
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego (oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, udzielenia zamówienia i zawarcia umowy, realizacji i rozliczenia zamówienia, archiwizacji dokumentacji), a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym jako jednostce sektora finansów publicznych;
4. Przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów na których zasoby powołują się wykonawcy; przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inna korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisów prawa w tym o ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U.2018.1330 t.j.) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U.2019.869 t.j.) oraz operator pocztowy/ kurier; inne podmioty z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia danych(w tym świadczącym usługi prawnicze, audytowe, informatyczne niszczenia dokumentów);
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodne z przepisami dotyczącymi archiwizacji ;
7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność udzielenie zamówienia i zawarcia umowy.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
9. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami oraz nie może naruszać integralności dokumentacji postępowania w tym protokołu oraz jego załączników.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2232/03/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ,, Remont sali widzeń w Zakładzie Karnym w Kwidzynie’’ przy ul. Lotniczej 1, 82-500 Kwidzyn.
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1) Główny przedmiot:
450000007 Roboty budowlane
2) Dodatkowe przedmioty:
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach,
45330000-9 Roboty instalacyjne wodo-kanalizacyjne i sanitarne,
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych,
45310000-3 Roboty Instalacyjne elektryczne,
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne,
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 4 (projekt techniczny), w załączniku nr 5 (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych), załączniku nr 6 projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany) oraz załącznik nr 7 (przedmiar robót).
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz Podwykonawcy, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, aby osoby wykonujące w zakresie realizacji zamówienia następujące czynności: prace rozbiórkowe i demontażowe, prace wykończeniowe, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne były zatrudnione na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465).
5. Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt);
2) zabezpieczenia budynku przed zniszczeniami, zalaniem i innymi uszkodzeniami;
3) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środków dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.
6. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia i jego wykończenia muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie (jeżeli dotyczy). Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność, estetykę i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowią-zującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP.
8. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę.
9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn.zm.). Odpady uzyskane z prowadzonych robót, należy wywieźć z miejsca budowy i poddać utylizacji lub zagospodarować.
10. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez Wykonawcę oględzin miejsca wykonywania prac remontowych (wizja lokalna w terenie) przed przystąpieniem do przygotowania oferty cenowej. Koszty ponosi Wykonawca. Zainteresowani Wykonawcy powinni do dnia 04.06.2025 r. do godziny 12:00 złożyć pisemny wniosek o zamiarze udziału w oględzinach – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ i przedłożyć na adres e-mail Zamawiającego: zk_kwidzyn@sw.gov.pl. Nr telefony 55 645 89 05. Zamawiający nie przewiduje wyznaczania dodatkowych terminów.
- Zamawiający wyznacza termin, w którym możliwym będzie dokonanie oględzin miejsca, tj.: 05.06.2025 r. w godzinach 10.00 – 13.00 oraz w dniu 06.06.2025 r. w godz. 10.00-13.00. Zamawiający odrzuca ofertę przypadku gdy oferta została złożona bez odbycia wizji lokalnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie wykazania braku podstaw wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których stanowi art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy
Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego,, wykonawca składa do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3 do specyfikacji).
2. OFERTY WSPÓLNE:
- Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W tym przypadku ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania mocodawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
- Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
- Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonywanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
- Na ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają dokumenty:
a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy PZP, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków, zgodnie z zasadami reprezentacji.
b) oświadczenie wyszczególnione w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
- Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
- W przypadku wskazania przez wykonawcę, w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, możliwości uzyskania podmiotowych środków dowodowych, za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych podmiotowe środki dowodowe.
- Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
- W przypadku wątpliwości interpretacyjnych, dotyczących rodzajów dokumentów oraz formy ich składania w niniejszym postępowaniu rozstrzygającym jest Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
3. PODWYKONAWSTWO:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
3) Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
4) Zamawiający żąda, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał nazwy firmy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu (o ile są mu znane) zaangażowanych w wykonanie zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o którym mowa powyżej, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązek ten dotyczy również nowych podwykonawców, których Wykonawca zaangażuje w przyszłości do realizacji przedmiotowego zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W tym przypadku ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania mocodawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.- Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
- Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
- Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonywanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
- Na ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają dokumenty:
a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy PZP, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków, zgodnie z zasadami reprezentacji.
b) oświadczenie wyszczególnione w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
- Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
- W przypadku wskazania przez wykonawcę, w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, możliwości uzyskania podmiotowych środków dowodowych, za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych podmiotowe środki dowodowe.
- Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
- W przypadku wątpliwości interpretacyjnych, dotyczących rodzajów dokumentów oraz formy ich składania w niniejszym postępowaniu rozstrzygającym jest Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
3. PODWYKONAWSTWO:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
3) Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
4) Zamawiający żąda, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał nazwy firmy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu (o ile są mu znane) zaangażowanych w wykonanie zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o którym mowa powyżej, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązek ten dotyczy również nowych podwykonawców, których Wykonawca zaangażuje w przyszłości do realizacji przedmiotowego zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron w formie aneksu sporządzonego na piśmie, pod rygorem nieważności.2. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji umowy, w przypadku gdy:
1) zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku od towarów i usług – zmianie podlega wysokość wynagrodzenia w zakresie wartości brutto.
3. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
1) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy;
2) wystąpienia okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w tym przede wszystkim gdy będą następstwem nieterminowego przekazania terenu prac remontowych lub konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
4. Dopuszczalna jest zmiana w harmonogramie rzeczowo – czasowym polegająca na zmianie kolejności wykonania robót, zmianie terminu wykonania poszczególnych etapów lub robót, zmianie zakresu robót do wykonania w poszczególnych etapach w przypadku zmiany technologii realizacji robót, zmiany materiałów, braku dostępu materiałów lub wystąpienia innej przyczyny nieleżącej po stronie Wykonawcy powodującej, że realizacja robót w dotychczas ustalonym harmonogramie rzeczowo –czasowym jest niemożliwa.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na portalu ezamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-11
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Dostawa fabrycznie nowej i nieużywanej odzieży roboczej (środków ochrony indywidualnej)- "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim-większa zatrudnialność uczniów - etap II"
- Remont sali widzeń w Zakładzie Karnym w Kwidzynie
- Przebudowa ul. Spacerowej w Rakowcu
- Dostawa wyposażenia do Miejskiego Przedszkola nr 2 w Kwidzynie w ramach inwestycji pn. "Przystosowanie budynku przedszkola przy ul. Kochanowskiego 34 do przepisów p-poż wraz z zakupem wyposażenia"
- Dostawa wyposażenia do Miejskiego Przedszkola nr 1 w Kwidzynie w ramach inwestycji pn. "Przystosowanie budynku przedszkola przy ul. Willowej 15 do przepisów p-poż wraz z zakupem wyposażenia"
- Poprawa efektywności energetycznej szkół podstawowych w Kwidzynie" - Termomodernizacja budynku SP nr 2 w Kwidzynie (pod zegarem) oraz wykonanie stężenia konstrukcji murowej SP2 w Kwidzynie
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.