eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce"Kompleksowy nadzór inwestorski" w ramach zadania pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" - część I



Ogłoszenie z dnia 2025-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowy nadzór inwestorski” w ramach zadania pn. „Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce” - część I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jowita.leszczynska@um.siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowy nadzór inwestorski” w ramach zadania pn. „Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce” - część I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eb76d7b-f50f-470f-b521-8fdb1d1c122c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029699/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 „Kompleksowy nadzór inwestorski” w ramach zadania: pn. „Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce” dofinansowanego przez instytucję pośredniczącą tj. Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, priorytet FEPW.03 Zrównoważona mobilność miejska, działanie FEPW.03.01 Zrównoważona mobilność miejska

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194608

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F.271.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 425008,46 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 293713,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: "Kompleksowy nadzór inwestorski" sprawowany nad zadaniem "Zakup i dostawa autobusów zeroemisyjnych, budowa wiaty parkingowej z fotowoltaiką, magazynem energii oraz konieczną infrastrukturą oraz dostawa, montaż i uruchomienie stacji ładowania autobusów" w zakresie budowy
1. wiaty parkingowej
2. instalacji fotowoltaicznej
3. stacji transformatorowej
4. magazynu energii
5. ładowarek
6. nawierzchni placu manewrowego
7. odwodnienia placu manewrowego

Uwaga: wyposażenie autobusów i ich odbiór poza zakresem inspektora nadzoru.
Zakres robót, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski, opisany jest w:
 Programie Funkcjonalno-Użytkowy: „Budowa wiaty garażowej dla autobusów
z instalacją PV, magazynem energii i stacjami ładowania autobusów elektrycznych oraz konieczną infrastrukturą techniczna na terenie MPK w Siedlcach”
 pytaniach i odpowiedziach do przedmiotu zamówienia,
znajdujących się na stronie Zamawiającego pod linkiem
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl/pn/miasto-siedlce/demand/notice/public/130643/details
a także:
 w dokumentacji projektowej opracowywanej przez Wykonawcę zadania „Zakup
i dostawa autobusów zeroemisyjnych, budowa wiaty parkingowej z fotowoltaiką, magazynem energii oraz konieczną infrastrukturą oraz dostawa, montaż i uruchomienie stacji ładowania autobusów.”
Zakres obowiązków inspektora nadzoru zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1 do projektu umowy – część 1. Wykonawca wyznaczy Koordynatora nadzoru inwestorskiego w osobie inspektora o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 198950,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: "Kompleksowy nadzór inwestorski" sprawowany nad zadaniem „Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach”
w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie
1. przebudowa, rozbudowa budynku,
2. przebudowa, rozbudowa instalacji elektrycznych, teletechnicznych,
3. przebudowa, rozbudowa instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

Zakres robót, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski, opisany jest w:
 Programie Funkcjonalno-Użytkowy pn.: „Przebudowa i modernizacja zaplecza technicznego do obsługi taboru MPK w Siedlcach”
 pytaniach i odpowiedziach do przedmiotu zamówienia
znajdujących się na stronie Zamawiającego pod linkiem
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl/pn/miasto-siedlce/demand/notice/public/152315/details
a także:
 w dokumentacji projektowej opracowywanej przez Wykonawcę zadania „Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach” w formule „zaprojektuj
i wybuduj”.
Zakres obowiązków inspektora nadzoru zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1 do projektu umowy – część 2). Wykonawca wyznaczy Koordynatora nadzoru inwestorskiego w osobie inspektora o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 49905,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: "Kompleksowy nadzór inwestorski" sprawowany nad zadaniem „Zakup i montaż wiat autobusowych z OZE oraz tablic dynamicznej informacji pasażerskiej, wykonanie przyłączy elektroenergetycznych dla tablic
w formule zaprojektuj i wybuduj” w zakresie
1. montaż wiat autobusowych,
2. budowa tablic dynamicznej informacji pasażerskiej,
3. wykonanie przyłączy elektroenergetycznych.

Zakres robót, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski, opisany jest w:
 Programie Funkcjonalno-Użytkowy pn.: Zakup i montaż wiat autobusowych z OZE oraz tablic dynamicznej informacji pasażerskiej, wykonanie przyłączy elektroenergetycznych dla tablic – zaprojektuj i wybuduj” z załącznikami,”
 pytaniach i odpowiedziach do przedmiotu zamówienia znajdujących się na stronie Zamawiającego pod linkiem
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl/pn/miasto-siedlce/demand/notice/public/152719/details
a także:
 w dokumentacji projektowej opracowywanej przez Wykonawcę robót, tj. odrębnie:
 zadania „Zakup i montaż wiat autobusowych z OZE”
 zadania „Zakup i montaż tablic dynamicznej informacji pasażerskiej, wykonanie przyłączy elektroenergetycznych dla tablic w formule zaprojektuj i wybuduj”
Zakres obowiązków inspektora nadzoru zawarty jest w projekcie umowy.

Uwaga: zadanie Część 3 wykonywana jest przez dwóch odrębnych Wykonawców robót, tj. odrębnie budowa wiat autobusowych, odrębnie budowa tablic DIP i przyłączy energetycznych.
Zakres obowiązków inspektora nadzoru zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1 do projektu umowy – część 3). Wykonawca wyznaczy Koordynatora nadzoru inwestorskiego w osobie inspektora o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 44858,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184377,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184377,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALKEN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252805065

7.3.3) Ulica: Aleja Rzeczypospolitej 20 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-972

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

KIB Piotr Dąbrowski, nadzór branży budowlanej, sanitarnej, elektroenergetycznej, teletechnicznej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184377,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-08-19

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji PROSKOL Łukasz Skolimowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212306699

7.3.3) Ulica: 3 Maja 18

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Tomasz Zalewski: branża elektryczna; Paweł Krzyżaniak: branża budowlana


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-12

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Electrical Engineering Krzysztof Kozak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212116496

7.3.3) Ulica: ul. Jagiełły nr 19/55

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.