Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00194608/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowy nadzór inwestorski” w ramach zadania pn. „Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce” - część I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jowita.leszczynska@um.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowy nadzór inwestorski” w ramach zadania pn. „Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce” - część I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eb76d7b-f50f-470f-b521-8fdb1d1c122c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029699/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 „Kompleksowy nadzór inwestorski” w ramach zadania: pn. „Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce” dofinansowanego przez instytucję pośredniczącą tj. Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, priorytet FEPW.03 Zrównoważona mobilność miejska, działanie FEPW.03.01 Zrównoważona mobilność miejska2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194608
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.271.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 425008,46 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 293713,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: "Kompleksowy nadzór inwestorski" sprawowany nad zadaniem "Zakup i dostawa autobusów zeroemisyjnych, budowa wiaty parkingowej z fotowoltaiką, magazynem energii oraz konieczną infrastrukturą oraz dostawa, montaż i uruchomienie stacji ładowania autobusów" w zakresie budowy1. wiaty parkingowej
2. instalacji fotowoltaicznej
3. stacji transformatorowej
4. magazynu energii
5. ładowarek
6. nawierzchni placu manewrowego
7. odwodnienia placu manewrowego
Uwaga: wyposażenie autobusów i ich odbiór poza zakresem inspektora nadzoru.
Zakres robót, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski, opisany jest w:
Programie Funkcjonalno-Użytkowy: „Budowa wiaty garażowej dla autobusów
z instalacją PV, magazynem energii i stacjami ładowania autobusów elektrycznych oraz konieczną infrastrukturą techniczna na terenie MPK w Siedlcach”
pytaniach i odpowiedziach do przedmiotu zamówienia,
znajdujących się na stronie Zamawiającego pod linkiem
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl/pn/miasto-siedlce/demand/notice/public/130643/details
a także:
w dokumentacji projektowej opracowywanej przez Wykonawcę zadania „Zakup
i dostawa autobusów zeroemisyjnych, budowa wiaty parkingowej z fotowoltaiką, magazynem energii oraz konieczną infrastrukturą oraz dostawa, montaż i uruchomienie stacji ładowania autobusów.”
Zakres obowiązków inspektora nadzoru zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1 do projektu umowy – część 1. Wykonawca wyznaczy Koordynatora nadzoru inwestorskiego w osobie inspektora o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 198950,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: "Kompleksowy nadzór inwestorski" sprawowany nad zadaniem „Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach”w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie
1. przebudowa, rozbudowa budynku,
2. przebudowa, rozbudowa instalacji elektrycznych, teletechnicznych,
3. przebudowa, rozbudowa instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Zakres robót, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski, opisany jest w:
Programie Funkcjonalno-Użytkowy pn.: „Przebudowa i modernizacja zaplecza technicznego do obsługi taboru MPK w Siedlcach”
pytaniach i odpowiedziach do przedmiotu zamówienia
znajdujących się na stronie Zamawiającego pod linkiem
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl/pn/miasto-siedlce/demand/notice/public/152315/details
a także:
w dokumentacji projektowej opracowywanej przez Wykonawcę zadania „Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach” w formule „zaprojektuj
i wybuduj”.
Zakres obowiązków inspektora nadzoru zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1 do projektu umowy – część 2). Wykonawca wyznaczy Koordynatora nadzoru inwestorskiego w osobie inspektora o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 49905,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: "Kompleksowy nadzór inwestorski" sprawowany nad zadaniem „Zakup i montaż wiat autobusowych z OZE oraz tablic dynamicznej informacji pasażerskiej, wykonanie przyłączy elektroenergetycznych dla tablicw formule zaprojektuj i wybuduj” w zakresie
1. montaż wiat autobusowych,
2. budowa tablic dynamicznej informacji pasażerskiej,
3. wykonanie przyłączy elektroenergetycznych.
Zakres robót, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski, opisany jest w:
Programie Funkcjonalno-Użytkowy pn.: Zakup i montaż wiat autobusowych z OZE oraz tablic dynamicznej informacji pasażerskiej, wykonanie przyłączy elektroenergetycznych dla tablic – zaprojektuj i wybuduj” z załącznikami,”
pytaniach i odpowiedziach do przedmiotu zamówienia znajdujących się na stronie Zamawiającego pod linkiem
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl/pn/miasto-siedlce/demand/notice/public/152719/details
a także:
w dokumentacji projektowej opracowywanej przez Wykonawcę robót, tj. odrębnie:
zadania „Zakup i montaż wiat autobusowych z OZE”
zadania „Zakup i montaż tablic dynamicznej informacji pasażerskiej, wykonanie przyłączy elektroenergetycznych dla tablic w formule zaprojektuj i wybuduj”
Zakres obowiązków inspektora nadzoru zawarty jest w projekcie umowy.
Uwaga: zadanie Część 3 wykonywana jest przez dwóch odrębnych Wykonawców robót, tj. odrębnie budowa wiat autobusowych, odrębnie budowa tablic DIP i przyłączy energetycznych.
Zakres obowiązków inspektora nadzoru zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1 do projektu umowy – część 3). Wykonawca wyznaczy Koordynatora nadzoru inwestorskiego w osobie inspektora o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 44858,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184377,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184377,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALKEN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252805065
7.3.3) Ulica: Aleja Rzeczypospolitej 20 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-972
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
KIB Piotr Dąbrowski, nadzór branży budowlanej, sanitarnej, elektroenergetycznej, teletechnicznej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184377,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji PROSKOL Łukasz Skolimowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212306699
7.3.3) Ulica: 3 Maja 18
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Tomasz Zalewski: branża elektryczna; Paweł Krzyżaniak: branża budowlana
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji PROSKOL Łukasz Skolimowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Electrical Engineering Krzysztof Kozak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212116496
7.3.3) Ulica: ul. Jagiełły nr 19/55
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Electrical Engineering Krzysztof Kozak
jakie przetargi wygrała firma
Electrical Engineering Krzysztof Kozak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-20INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Remont drogi powiatowej nr 3661W w m. Mokobody na odcinku ul. Plac Chreptowicza i ul. Cmentarnej"
- "Sukcesywne dostawy warzyw świeżych, owoców oraz ziemniaków do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych i sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Dostawa komponentów na kompost
- Dostawa asortymentu do diatermii chirurgicznych
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego oraz utworzenie oddziału geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji "Rozbudowa budynku CKZiU oraz placu manewrowego do nauki jazdy"
- Usługa nadzoru budowlanego przy realizacji grantu dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny
- Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1702R Wólka Pełkińska - Kostków w m. Wólka
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 1701S ul. Blanowska na cieku Strumień - sporządzenie dokumentacji"
- Opracowanie dokumentacji projektowej - Budowa i przebudowa urządzeń lekkoatletycznych na terenie MOSiR w Bielsku Podlaskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.