eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPełnienie funkcji nadzoru i dozoru geologicznego przy realizacji inwestycji pn. "Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Szczecin GT-2 w miejscowości Szczecin".



Ogłoszenie z dnia 2025-05-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji nadzoru i dozoru geologicznego przy realizacji inwestycji pn. „Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Szczecin GT-2 w miejscowości Szczecin”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SZCZECIN

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-456

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11760.asp

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513140503

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Logistyczna 22

1.11.4.) Miejscowość: Szczecin

1.11.5.) Kod pocztowy: 70-608

1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.11.9.) Numer telefonu: 91 50 66 200

1.11.10.) Numer faksu: 91 50 66 299

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuo.szczecin.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.bip.zuo.szczecin.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji nadzoru i dozoru geologicznego przy realizacji inwestycji pn. „Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Szczecin GT-2 w miejscowości Szczecin”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e65ed9b-2c3a-458a-ba70-c3d1a0784c78

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e65ed9b-2c3a-458a-ba70-c3d1a0784c78

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z SWZ. https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/ocds-148610-6e65ed9b-2c3a-458a-ba70-c3d1a0784c78

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WNIOŚ.251.1.2025.PA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji nadzoru i dozoru geologicznego, wykonaniu badań laboratoryjnych i opracowaniu dokumentacji hydrogeologicznej oraz wsparcia, współpracy i doradztwa podczas realizacji projektu inwestycyjnego pn.: „Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Szczecin GT-2 w miejscowości Szczecin” [dalej: „otwór”].
2. Zadanie jest dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska Gospodarki Wodnej [dalej: „NFOŚiGW”] w ramach programu priorytetowego „Udostępnianie wód termalnych w Polsce”. Prace poszukiwawczo-rozpoznawcze prowadzone będą na podstawie i zgodnie z „Projektem robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo rozpoznawczego wód termalnych Szczecin GT-2 w miejscowości Szczecin" [dalej: „PRG”], zatwierdzonym decyzją Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego znak: WOŚ-III.7430.11.2022.MM z dnia 29.06.2022r.
3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ [dalej: „OPZ”].

4.2.6.) Główny kod CPV: 71351220-1 - Geologiczne usługi doradcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71351900-2 - Usługi geologiczne, oceanograficzne i hydrologiczne

71351910-5 - Usługi geologiczne

71355200-3 - Wykonywanie badań

85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa

79994000-8 - Usługi zarządzania umowami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta złożona przez wykonawcę niewykluczonego z udziału w Postępowaniu, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, którego oferta uzyskała łącznie największą ilość punktów w kryteriach oceny ofert, obliczoną wg wzoru:

O = C + D
gdzie:
O - suma punktów danej oferty;
C - liczba uzyskanych punktów ocenianej oferty w kryterium nr 1 – „Cena”;
D - liczba uzyskanych punktów ocenianej oferty w kryterium nr 2 – „Doświadczenie”.

2. Opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:

C = (Cmin / Co) x 60 (max liczba punktów)
gdzie:
C – liczba uzyskanych punktów ocenianej oferty w kryterium nr 1 – „Cena”;
Cmin – najniższa cena brutto spośród ważnych i nieodrzuconych ofert;
Co – cena oferty ocenianej.

3. Opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Doświadczenie”:
W ramach tego kryterium ocena ofert będzie dokonana w oparciu o złożony przez Wykonawcę Formularz ofertowy.
Suma usług zrealizowanych przez poszczególne osoby będzie oceną oferty w tym kryterium według następujących zasad:
1) doświadczenie osoby, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru geologicznego – maksymalnie 15 pkt
2 nadzory – 0 pkt
3 nadzory – 10 pkt
4 nadzory i więcej – 15 pkt
Liczba punktów zostanie przyznana w tym kryterium na podstawie zadeklarowanej przez wykonawcę ilości sprawowanych nadzorów geologicznych podczas wiercenia otworów geotermalnych o głębokości minimum 1750 m p.p.t. każdy oraz sporządzeniu dla tych otworów zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej przez wskazaną osobę.
2) doświadczenie osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika dozoru geologicznego – maksymalnie 15 pkt
2 dozory – 0 pkt
3 dozory – 10 pkt
4 dozory i więcej – 15 pkt
Liczba punktów zostanie przyznana w tym kryterium na podstawie zadeklarowanej przez wykonawcę ilości sprawowanych dozorów geologicznych podczas wiercenia otworów geotermalnych o głębokości minimum 1750 m p.p.t. każdy przez wskazaną osobę.
3) doświadczenie osoby, która będzie sprawowała nadzór wiertniczy (osoba będzie sprawowała funkcję specjalisty ds. wierceń) – maksymalnie 10 pkt
2 nadzory – 0 pkt
3 nadzory – 5 pkt
4 nadzory i więcej – 10 pkt
Liczba punktów zostanie przyznana w tym kryterium na podstawie zadeklarowanej przez wykonawcę ilości sprawowanych nadzorów wiertniczych podczas wiercenia otworów geotermalnych o głębokości minimum 1750 m p.p.t. każdy przez wskazaną osobę.
4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać wykonawca wynosi – 100 pkt.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie
lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zastosowane będą przepisy określone w art. 248 ust. 3 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w Postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie:
2 (dwie) usługi polegające na pełnieniu funkcji nadzoru i dozoru geologicznego, która obejmowała swym zakresem łącznie:
- sprawowanie nadzoru i dozoru geologicznego nad wierceniem otworu geotermalnego o głębokości minimum 1750 m p.p.t. każdy;
- wykonanie badań laboratoryjnych dla tego otworu;
- opracowanie i zatwierdzenie dokumentacji hydrogeologicznej zatwierdzającej zasoby eksploatacyjne wód termalnych dla tego otworu.

Przez jedną usługę (np. sprawowania nadzoru, dozoru czy sporządzania określonego rodzaju dokumentacji) należy rozumieć wykonanie usługi na rzecz jednego zleceniodawcy na podstawie jednej umowy.

2) Skieruje do realizacji zamówienia minimum:
a) jedną osobą sprawującą nadzór geologiczny, która posiada kwalifikacje geologiczne kategorii IV zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi oraz posiada doświadczenie w sprawowaniu nadzoru geologicznego podczas wiercenia minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1750 m p.p.t. każdy oraz jest autorem zatwierdzonych dokumentacji hydrogeologicznych dla tych otworów (jest wymieniona w spisie autorów);
b) jedną osobą pełniącą funkcję kierownika dozoru geologicznego, która posiada kwalifikacje geologiczne kategorii IV, zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi oraz posiada doświadczenie zdobyte podczas dozorowania minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1750 m p.p.t. każdy;
c) cztery osoby sprawujące dozór geologiczny, z których każda posiada kwalifikacje geologiczne kategorii IV, zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi oraz posiada doświadczenie zdobyte podczas dozorowania minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1750 m p.p.t. każdy;
d) jedną osobę - specjalistę ds. wierceń, posiadającą kwalifikacje do wykonywania czynności wyższego dozoru ruchu specjalności wiertniczej w zakładach wykonujących roboty geologiczne zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze, tj. osoba ta musi posiadać świadectwo wydane przez Okręgowy Urząd Górniczy potwierdzające ww. kwalifikacje, oraz posiada doświadczenie zdobyte podczas dozorowania minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1750 m p.p.t. każdy.

Przez jedną usługę (np. sprawowania nadzoru, dozoru czy sporządzania określonego rodzaju dokumentacji) należy rozumieć wykonanie usługi na rzecz jednego zleceniodawcy na podstawie jednej umowy.

Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wskazanych funkcji w zakresie uprawnień i doświadczenia tj. dopuszcza, aby jedna osoba sprawowała więcej niż jedną funkcję w trakcie realizacji zadania stanowiącego przedmiot zamówienia w niniejszym Postępowaniu.

Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

UWAGA! Pod pojęciem „otwór geotermalny” należy rozumieć otwór wiertniczy wykonany w celu wydobywania bądź zatłaczania wód podziemnych, z którego eksploatowana woda ma ustabilizowaną temperaturę na wypływie nie mniejszą niż 20 °C, którego zasoby są ustalone w zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie art. 274 ust 1 ustawy Pzp, ZAMAWIAJĄCY WEZWIE WYKONAWCĘ, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych: Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z udziału w Postępowaniu:
1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w załączonym do oferty oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie podstaw wykluczenia z Postępowania wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 274 ust 1 ustawy Pzp, ZAMAWIAJĄCY WEZWIE WYKONAWCĘ, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w Postępowaniu:
1. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat od dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 11 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca DO OFERTY ZAŁĄCZA:
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca:
1) nie podlega wykluczeniu;
2) spełnia warunki udziału w Postępowaniu,
zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca dołącza do oferty ww. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w Postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale XVIII i XIX SWZ.
2. Jeśli dotyczy: Dokument zawierający wyjaśnienie wraz z uzasadnieniem, dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
3. Jeśli dotyczy: Pełnomocnictwo dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Jeśli dotyczy: Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębne oświadczenie). Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w Postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w Postępowaniu.
6. Jeśli dotyczy: Wypełnione i podpisane zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby, jeśli wykonawca korzysta z zasobów tych podmiotów na podstawie art. 118 ustawy Pzp – na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ
7. W przypadku korzystania z podmiotu udostępniającego zasoby w celu wykazania spełniania warunku udziału w Postępowaniu wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 1 powyżej (potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w Postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby).
8. Dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu wykonawcy w Postępowaniu:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów, o których mowa w ppkt 1) powyżej, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

Uwagi:
a) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, o którym mowa w ppkt 1) powyżej, jeżeli dokument Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
b) W przypadku korzystania z podmiotu udostępniającego zasoby, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w Postępowaniu zasady składania dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, o których mowa w ppkt 1) i 2) oraz zasadę wyrażoną w uwadze wskazanej w lit. a) dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby stosuje się odpowiednio.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja):
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w ppkt 3) powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w Postępowaniu (o którym mowa w Rozdziale XX pkt 1 SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia z Postępowania oraz spełnianie warunków udziału w Postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z tych wykonawców powyższe wykazuje.
6) W terminie określonym w Rozdziale XXI pkt 1 SWZ, przedkłada w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdział XXI pkt 1 ppkt 1) lit. a)-c) SWZ.
7) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
8) Oferta wspólna, składana przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być sporządzona zgodnie z SWZ.
9) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie, na zasadach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-10 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.