Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00239388/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
- 2023/BZP 00331822/01 - Wynik z dnia 2023-07-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Skryhiczynie – objęte Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUBIENKA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198089
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. 3 Maja 6
1.4.2.) Miejscowość: Dubienka
1.4.3.) Kod pocztowy: 22-145
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dubienka.eurzad.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dubienka.eurzad.eu/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246018
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00239388
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w Skryhiczynie realizowany w ramach zadania pn. Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Skryhiczynie – objęte Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na:
1.2.1. dociepleniu ścian zewnętrznych styropianem gr. 15cm;
1.2.2. wykonaniu odwodnienia dachu (obróbki, rynny, rury spustowe);
1.2.3. dociepleniu ścian fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej;
1.2.4. wykonaniu obróbek w postacji parapetów zewnętrznych;
1.2.5. wykonaniu podejśći podjazdów do budynku;
1.2.6. wykonaniu opaski w postaci kruszywa w obrzeżach;
2.1. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia określają:
2.1.1. Dokumentacja Techniczna obejmująca:
2.1.1.1. Przedmiary robót budowlanych
2.1.1.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
dostępna w odrębnym pliku stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ;
2.1.2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w Skryhiczynie realizowany w ramach zadania pn. Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Skryhiczynie – objęte Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na:
1.2.1. wyrównaniu ścian zewnętrznych z wykonaniem wyprawy elewacyjnej;
1.2.2. wykonaniu odwodnienia dachu (obróbki, rynny, rury spustowe);
1.2.3. remont izolacji fundamentów;
1.2.4. wykonaniu obróbek w postacji parapetów zewnętrznych;
1.2.5. założenie parapetów w otworach;
1.2.6. wykonaniu opaski w postaci kruszywa w obrzeżach;
2.1. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia określają:
2.1.1. Dokumentacja Techniczna obejmująca:
2.1.1.1. Przedmiary robót budowlanych
2.1.1.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
dostępna w odrębnym pliku stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ;
2.1.2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości tej roboty budowlanej co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie sto tysięcy złotych 00/100) polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku i obejmującą swym zakresem docieplenie ścian zewnętrznych i/lub fundamentówych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej.
Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:
roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w w/w okresie,
roboty budowlane zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
Przez 1 robotę budowlaną rozumieć należy 1 umowę.
1.2.Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia w charakterze kierownika robót ogólnobudowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, które pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót w zakresie niniejszego zamówienia.
UWAGA:
1. Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.
2. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 2.1. SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości tej roboty budowlanej co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie sto tysięcy złotych 00/100) polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku i obejmującą swym zakresem roboty związane z wyrównaniem ścian zewnętrznych i/lub fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej.
Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:
roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w w/w okresie,
roboty budowlane zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
Przez 1 robotę budowlaną rozumieć należy 1 umowę.
1.2.Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia w charakterze kierownika robót ogólnobudowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, które pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót w zakresie niniejszego zamówienia.
UWAGA:
1. Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.
2. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 2.1. SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-15 11:00
Po zmianie:
2023-06-16 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-15 12:00
Po zmianie:
2023-06-16 12:00
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.