eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorliceBUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ W PARKU MIEJSKIM W GORLICACH



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ W PARKU MIEJSKIM W GORLICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/517348

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ W PARKU MIEJSKIM W GORLICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1602e796-2679-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000932/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Budowa tężni solankowej w Parku Miejskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00214806/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 316591,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa tężni solankowej wraz ze zbiornikiem na solankę, komorą techniczną oraz budowa obiektów małej architektury (ławki parkowe, kosze na śmieci, tablica informacyjna, pergole z nasadzeniami), której zakres obejmuje:
1) wykonanie fundamentów w części istniejącej piwnicy – poziom ok. -1,50 m,
2) wykonanie fundamentów na poziomie -1,30 m,
3) wykonanie niecki żelbetowej,
4) zasypanie przestrzeni piwnicznej z równoczesnym zagęszczeniem poszczególnym warstw mechanicznie,
5) wykonanie zbiornika na solankę i komory technicznej,
6) wykonanie tężni solankowej,
7) wykonanie niezbędnych instalacji w tym instalację oświetleniową,
8) wykonanie nawierzchni placu z kostki granitowej dostarczonej przez Zamawiającego – ok. 180 m2,
9) wykonanie małej architektury wokół tężni,
10) wykonanie zieleni,
11) rozruch tężni,
12) uporządkowanie terenu,
13) wykonanie dokumentacji powykonawczej z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja:
1) Decyzja pozwolenia na budowę 860/2021 – zał. nr 1 do SWZ,
2) Projekt zagospodarowania terenu i Projekt architektoniczno – budowlany – zał. nr 2 do SWZ,
3) Zagospodarowanie terenu – przesunięcie obiektu tężni w kierunku południowo – wschodnim – zał. nr 3 do SWZ,
4) Rysunek rzutu tężni z obrysem istniejącej piwnicy – zał. nr 4 do SWZ,
5) Wizualizacja tężni – zał. nr 5 do SWZ,
6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 6 do SWZ,
7) Projekt techniczny – zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PISZCZEK BUDOWNICTWO Damian Piszczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:12305980

7.3.3) Ulica: Polany 111

7.3.4) Miejscowość: Krynica Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-380

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.