Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00243396/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
- 2024/BZP 00337020/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-23
- 2024/BZP 00333386/01 - Wynik z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząstek na podstawie umowy ramowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020671635
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Stabłowicka 147
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 54-066
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.sopanska@port.lukasiewicz.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.port.org.pl/pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246009
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00243396
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Dostawa przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 30 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy.
Na zawartość oferty składa się:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
2) Wypełniony i podpisany Formularz wyceny - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
3) Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z ściwego rejestru (jeżeli dotyczy).
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP.
Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na podstawie
art. 109 ust. 1 ustawy PZP.
Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy PZP.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1497). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspominanej ustawy.
Po zmianie:
Dostawa przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 30 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy.
Na zawartość oferty składa się:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
2) Wypełniony i podpisany Formularz wyceny - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
3) Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z ściwego rejestru (jeżeli dotyczy).
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP.
Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na podstawie
art. 109 ust. 1 ustawy PZP.
Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy PZP.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1497). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspominanej ustawy.
Pkt. 2.1 Ogłoszenia ulega zmianie:
Było:
2.1. Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zmienia się na
2.1. Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Demontaż starego dźwigu oraz dostawa i montaż nowego dźwigu w miejsce zdemontowanej windy w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1 / Podwale 29,30.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu
- Usługa realizacji badań ilościowych i jakościowych w ramach Wrocławskiej Diagnozy Społecznej 2025 z podziałem na 6 Modułów
- Remont siedziby Zarządu Zasobu Komunalnego przy ul. Grabiszyńskiej 257 we Wrocławiu
- Dostawa fabrycznie nowej, wielofunkcyjnej koparki gąsienicowej do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach ZP/TP/33/2025
- Remont drogi wojewódzkiej nr 345 w km 15-570 - 16+050 wraz z budową chodnika w m. Bielany, gmina Wądroże Wielkie.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 83.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firm S.Witko CHS, Baker oraz Chem-Lab lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa odczynników
- Sprzedaż i dostawa odczynników dla Wydziału Medycznego
- Sprzedaż i dostawa odczynników, testów, zestawu do samodzielnego tworzenia perfum, materiałów laboratoryjnych i szkła do prowadzenia zajęć na Wydziale Technologiczno - Przyrodniczym
- Zakup i dostawa odczynników do sekwencjonowania oraz enzymatycznych testów API ZYM z odczynnikami na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa odczynników chemicznych - część II
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.