eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Transport pacjentów z lekarzem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transport pacjentów z lekarzem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL KLINICZNY IM. HELIODORA ŚWIĘCICKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 49

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-355

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spsk2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skhs.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport pacjentów z lekarzem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b64edac-362d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001479/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Tranport pacjentów z lekarzem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.skhs.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.skhs.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały
określone w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/83/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport pacjentów z lekarzem na okres 52 tygodni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość pojazdów

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Data produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyposażenie pojazdu

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku
w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów - Prowadzenie zarejestrowanej działalności leczniczej umożliwiającej
przewóz drogowy wykonywany pojazdami samochodowymi lub zespołami pojazdów w zakresie
ratownictwa medycznego oraz w ramach świadczenia usług transportu sanitarnego. W innym
przypadku Wykonawca musi posiadać licencje na wykonywanie krajowego transportu
drogowego w zakresie przewozu osób na zasadach wykonywania krajowego transportu
drogowego osób i rzeczy, który uregulowany jest w ustawie z dnia 06.09.2001 r. o transporcie
drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.);
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
d) Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) W celu potwierdzenia zgodności z wymogami zawartymi w SWZ, Zamawiający wymaga
złożenia wykazu środków transportu zawierający informację, co najmniej w następującym
zakresie: rok produkcji, marka, model, numer rejestracyjny, numer VIN, środki łączności,
przyporządkowanie do pakietu oraz zadania, zgodność z normą PN-EN 1789 lub równoważną
poświadczoną w formie Certyfikatu Zgodności wystawionego przez Niezależną Jednostkę
Notyfikującą, wraz z podaniem typu pojazdu.
b) W celu potwierdzenia zgodności z wymogami zawartymi w SWZ Zamawiający wymaga
złożenia certyfikatów zgodności zaoferowanych pojazdów z normą PN-EN 1789 lub równoważną
poświadczoną w formie Certyfikatu Zgodności wystawionego przez Niezależną Jednostkę
Notyfikującą, z których wynika typ pojazdu (A, B lub C).
c) Dokument/Dokumenty potwierdzające prowadzenie zarejestrowanej działalności leczniczej
lub licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
wydanych na podstawie ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r.
poz. 919 ze zm.).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Wykaz środków transportu zawierający informację, co najmniej w następującym zakresie: rok
produkcji, marka, model, numer rejestracyjny, numer VIN, środki łączności, przyporządkowanie
do pakietu oraz zadania, zgodność z normą PN-EN 1789 lub równoważną poświadczoną w
formie Certyfikatu Zgodności wystawionego przez Niezależną Jednostkę Notyfikującą, wraz z
podaniem typu pojazdu.
b) Certyfikaty zgodności zaoferowanych pojazdów z normą PN-EN 1789 lub równoważną
poświadczoną w formie Certyfikatu Zgodności wystawionego przez Niezależną Jednostkę
Notyfikującą. Z których wynika typ pojazdu (A, B lub C).
c) Dokument/Dokumenty potwierdzające prowadzenie zarejestrowanej działalności leczniczej
lub licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
wydanych na podstawie ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r.
poz. 919 ze zm.).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Na podstawie regulacji w art. 455 ust. 1 pkt 1 a)-c) Pzp Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy na zasadach i warunkach określonych i dozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienia umowne:
a) Strony dopuszczają zmiany ilościowe (ilość usług) w obrębie przedmiotu zamówienia, która to zmiana wynikać będzie z nieprzewidzianych przez Zamawiającego zmian w zakresie realizacji usług medycznych przez Zamawiającego (wzrost/zmniejszenie ilości usług),
b) Strony dokonują zmiany parametrów jakościowych i/lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia z uwagi na rodzaj wykonywanej usługi,
c) Strony, o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy dokonają zmiany elementów składowych przedmiotu umowy na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, Strony przewidują możliwość zmiany poszczególnych rodzajów usług/czynności/procesów w związku z potrzebą Zamawiającego,
d) Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji poszczególnych usług z uwzględnieniem opracowanego przez Strony harmonogramu usług według potrzeb Zamawiającego, a także miejsca przywołania pojazdu realizującego usługę na terenie miasta Poznania,
e) Z uwagi na zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany;
f) Strony uzgadniają, że z uwagi na fakt, iż wystąpi zmiana pojazdu na warunkach określonych w umowie, Strony dokonują takiej zmiany umowy;
g) Zmiana umowy w zakresie wykonania usługi będzie konieczna ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym warunków realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia;
h) w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości usługi, poziomu/jakości udzielanych świadczeń medycznych, w tym świadczeń diagnostycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub
w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego;
i) Zmiana umowy w związku z wystąpieniem okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie przedmiotu umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić;
j) Zmiana podwykonawcy na wniosek Wykonawcy;
k) w czasie realizacji przedmiotu umowy wystąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa mająca związek z realizacją przedmiotu umowy, w takim przypadku nastąpi zmiana umowy dostosowująca ją do zmienionych przepisów pod warunkiem zachowania zasad korzystnych dla Zamawiającego i uwzględniająca jego interes ekonomiczny, mając na uwadze koszty realizacji przedmiotu umowy;
3. Strony ustalają, że postanowienia w ust. 2 w zakresie zmiany umowy mogą być dostosowywane pod względem językowym, stylistycznym na potrzeby prawidłowego sporządzenia aneksu do umowy.
4. W wyniku zastosowania zmian do umowy ewentualne ograniczenie przedmiotu umowy nie może przekroczyć
20% wartości przedmiotu umowy określonej w § 1 ust. 1 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-03 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.skhs.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.