Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem - Zakup i dostawa przyczepy hakowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBSZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412786
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzeska 16
1.5.2.) Miejscowość: Lubsza
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-313
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubsza@lubsza.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubsza.ug.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem - Zakup i dostawa przyczepy hakowej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e83b363e-866e-4e8d-86ac-aee243990a3c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00245911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018850/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup ciągnika wraz z osprzętem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e83b363e-866e-4e8d-86ac-aee243990a3c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się w języku polskim, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej. Dokumentacja niniejszego postępowania została opublikowana na Platformie. Szczegółowe informacje o
sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów zwarte są w
pkt 10 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): szczegółowe informacje zawarte są w specyfikacji
warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): szczegółowe informacje zawarte są w specyfikacji
warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem- Zakup i dostawa przyczepy hakowej”.
3.1. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
3.2. Zakres zamówienia obejmuje:
Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem- Zakup i dostawa przyczepy hakowej.
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Przyczepa hakowa do przewozu kontenerów
Przyczepa hakowa nowa, produkowana seryjnie, posiadająca certyfikaty i dopuszczenia do ruchu drogowego, dostosowana do współpracy z ciągnikiem rolniczym o mocy 80 KM (o parametrach pompy hydraulicznej ciągnika 50l/min., ciśnienia roboczego 200 bar).
2. Wyposażenie (budowa) przyczepy
a) rama spawana z profli zamkniętych ze stali o podwyższonej wytrzymałości
b) hydrauliczne sterowanie mechanizmami
c) zawieszenie resorowane
d) midrogowa instalacja hamulcowa z zaworem trójzakresowym
e) instalacja oświetleniowa
f) hamulec postojowy z korbą ręczną
g) kliny podporowe
h) przykręcany odkładacz przewodów
i) hak z zapadką regulowany w 3-ch położeniach dostosowany do kontenerów wykonanych wg DIN 30722
j) mechaniczna blokada ram
k) hydrauliczna stopa podporowa
l) błotniki na kołach tylnych
m) ogumienie 360/65-16
n) zaczep dyszla obrotowy Ø 40
o) kąt rozładunku kontenera nie mniejszy niż 45stopni
p) prędkość jazdy wraz z kontenerem max. 25/km/godz.
q) Ładowność max. kontenera wraz z ładunkiem 7.500 kg, technicznie dopuszczalna masa całkowita 10.400 kg
r) Długość kontenera współpracującego MIN./MAKS. (MM): 4100/4600
3. Wymiary przyczepy
a) Rozstaw osi - 2000 mm
b) Rozstaw zawieszenia – 1200 mm
c) Wznios podłogi kontenera – 1090 mm
d) Wysokość haka – 1230 mm
e) Regulowane oczko zaczepu 470 + 165
4.2.6.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w tym zakresie
7.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w
oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach,
o których mowa w rozdziale 9.
7.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału
w postępowaniu określone w pkt 7.1. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.
7.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
7.5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP w
zw. z art. 266 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności,
jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub
zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostałyszczegółowo opisane w specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w § 8 projektu umowy - załącznik nr 2 doSWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-02 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI LUBSZA
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem - Zakup i dostawa przyczepy hakowej.
- Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby OSP MĄKOSZYCE
więcej: przetargi LUBSZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem - Zakup i dostawa przyczepy hakowej.
- Zakup wyposażenia magazynu Zarządzania Kryzysowego postępowanie drugie
- Zakup przyczepy jednoosiowej wraz z namiotem pneumatycznym
- Bezpieczeństwo cyfrowe Gminy Zaleszany
- Zakup i dostawa pojazdów oraz przyczepki dla jednostek ochrony przeciwpożarowych z terenu gminy Świnoujście
- Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie Kierowca-Mechanik w Szkole Branżowej I stopnia poprzez zakup samochodu osobowego, samochodu ciężarowego, wózka widłowego i przyczepy lekkiej "
więcej: Przyczepy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.