Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00194635/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Świętokrzyskiej w Lublinie na odcinku od ul. Karkonoskiej do ul. Żywieckiej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU MIEJSKIEGO W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060433560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krochmalna 13j
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-401
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdtm.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdtm.lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10945561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
gminna jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Świętokrzyskiej w Lublinie na odcinku od ul. Karkonoskiej do ul. Żywieckiej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b37c87d2-a91f-45f7-8c91-c85379c4309f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00245895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045327/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 "Remont odcinka nawierzchni jezdni ul. Świętokrzyskiej."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194635
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ-P.231.1.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy
ul. Świętokrzyskiej w Lublinie na odcinku od ul. Karkonoskiej do ul. Żywieckiej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
Przebudowa ul. Świętokrzyskiej w Lublinie polega na profilowaniu drogi do wymaganego spadku poprzecznego poprzez frezowanie nawierzchni, regulacji infrastruktury technicznej. Ułożeniu warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Sporządzenie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 1 do SWZ).
2. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, w tym specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz zasadami i warunkami bhp.
3. Sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami wykonywanymi na podstawie dokumentacji projektowej.
Szczegółowy zakres robót określa program funkcjonalno – użytkowy (załącznik nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197226,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259653,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197226,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7141627101
7.3.3) Ulica: Krańcowa 7
7.3.4) Miejscowość: Lubartów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197226,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa owoców i warzyw dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa nabiału dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa mięsa, drobiu i wędlin dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa talonów towarowych dla emerytów i rencistów byłych pracowników UMCS
- Dostawa odzieży ochronnej radiologicznej - 8 zadań
- Kompleksowa organizacja zajęć doradztwa zawodowego z wykorzystaniem gogli VR na terenie województwa lubelskiego dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Magnuszew
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Park Miejski w Gryfowie Śląskim miejscem ochrony przyrody i klimatu w ramach Priorytetu 2 Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku, Działanie 2.10 Ochrona przyrody i klimatu - ZIT
- Remont, wymiana i montaż stolarki okiennej w budynku mieszkalnym przy ul. Uniejowskiej w Warszawie
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania: "PIŁA ReWITAlizacja placu Zwycięstwa: ZIELEŃ i BEZPIECZEŃSTWO"
- Modernizacja/Remont drogi gminnej "Droga Półrzeczki" nr 340130 K w miejscowości Półrzeczki w km 0+970 - 1+265 - odcinek III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.