Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00209572/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
- 2021/BZP 00229535/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-12
- 2021/BZP 00234418/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej obsługi administracyjnej i finansowej dla podmiotów krajowych i zagranicznych zlecających UCK udział w badaniach klinicznych i naukowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębinki 7
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 349 22 38
1.5.8.) Numer faksu: 58 349 20 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uck.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej obsługi administracyjnej i finansowej dla podmiotów krajowych i zagranicznych zlecających UCK udział w badaniach klinicznych i naukowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23acf1ba-25ce-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00209572/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 173/TP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi administracyjnej i finansowej dla podmiotów krajowych i zagranicznych zlecających Zamawiającemu udział w badaniach klinicznych i naukowych.
2. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia, w szczególności, następujących usług konsultacyjnych:
a) sporządzenie opinii o budżecie badania klinicznego/naukowego w maksymalnym terminie 10 dni roboczych od otrzymania zlecenia opinii konkretnego budżetu,
b) administrowania projektami finansowymi badań klinicznych,
c) prowadzenia ewidencji zawieranych umów o badania kliniczne w postaci zestawienia danych,
d) zagwarantowania właściwego obiegu dokumentacji badaniowej zgodnie ze schematami zatwierdzonymi przez Zamawiającego (SOPy, regulaminy, itp.), gromadzenia danych i ich poufności zgodnie z zaleceniami Sponsora oraz Zamawiającego,
e) analizy budżetu oraz przygotowanie podziału wynagrodzenia między Zamawiającym, a Badaczem w ramach zgłaszanych projektów badań klinicznych oraz aneksów do umów, w oparciu o protokół i propozycję finansową Sponsora,
f) weryfikacji protokołów badań klinicznych pod kątem procedur generujących koszty po stronie Zamawiającego,
g) monitorowania przepływu informacji pomiędzy komórkami Zamawiającego odnośnie realizacji oraz rozliczeń badań klinicznych,
h) nadzorowania stopnia realizacji poszczególnych badań klinicznych pod kątem budżetu
i) weryfikacja oraz rozliczanie wizyt pacjentów w oparciu o okresowe rozliczenie badania dostarczone przez przedstawiciela Sponsora oraz wynegocjowany budżet w kontakcie z koordynatorem badania klinicznego, oraz zapisy w protokole.
j) wymiany informacji oraz stały kontakt ze Sponsorami i/lub CRO w przypadku nieprawidłowości w płatnościach celem ich weryfikacji oraz korekty,
k) fakturowania usług wykonanych przez Zamawiającego z tytułu prowadzonych przez niego badań klinicznych,
l) weryfikacji prawidłowego pod względem wysokości oraz terminowości wpływu wynagrodzeń za badania kliniczne,
m) prowadzenia rozliczenia kosztów podróży pacjentów biorących udział w badaniach klinicznych,
n) kontaktu z innymi Ośrodkami prowadzącymi badania kliniczne, w celu wymiany doświadczeń,
o) oceny oraz identyfikację trudności z jakimi spotkać się może zespół badawczy w trakcie realizacji badania,
p) współpracy z innymi jednostkami Zamawiającego m.in.: Sekretariat Dyrektora Naczelnego, Sekretariat Głównego Księgowego, Kancelaria , Kliniki Szpitalne.
q) współudziału w opracowywaniu wewnętrznych aktów organizacyjno-finansowych przygotowywania raportów oraz analiz finansowych związanych z prowadzonymi badaniami klinicznymi,
r) współpraca z Kierownikiem Działu Badań Klinicznych i Naukowych Zamawiającego w zakresie realizacji usług związanych z funkcjonowaniem Działu Badań Klinicznych i Naukowych Zamawiającego wymienionych w punktach od a do q,
s) realizacja zadań wskazanych przez Kierownika Działu Badań Klinicznych i Naukowych Zamawiającego w zakresie realizacji usług związanych z funkcjonowaniem Działu Badań Klinicznych i Naukowych Zamawiającego,
t) prowadzenie negocjacji finansowych umów i aneksów badań klinicznych/naukowych ze Sponsorami tych badań.
3. Szczegółowy Opis zawarty został w ust. V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66170000-2 - Usługi w zakresie doradztwa finansowego, przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona jedna oferta, która nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej a tym samym podlegała odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.Wobec powyższego zasadnym jest zastosowania art. 255 pkt 2) ustawy Pzp jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





