eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Doposażenie warsztatów szkolnych ZSB i TME - II/2022

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie warsztatów szkolnych ZSB i TME – II/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlanych im. K. K. Baczyńskiego w Chorzowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000695628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 53

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 241 34 75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsb-chorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsb-chorzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zefo.chorzow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Technikum Mechaniczno-Elektryczne im. Nikoli Tesli w Chorzowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272112550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 37

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 246 56 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teslachorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: teslachorzow.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie warsztatów szkolnych ZSB i TME – II/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-102f8961-cb91-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245853

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018390/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Doposażenie warsztatów szkolnych ZSB i TME - II/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

• Projekt RPSL.11.02.03-24-056F/19 „Zwiększamy kompetencje zawodowe dla współczesnego rynku pracy” • Projekt RPSL.11.02.03-24-055B/19 „Technikum Mechaniczno-Elektryczne im. Nikoli Tesli w Chorzowie kuźnią kompetencji zawodowych”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144218/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 94114,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Urządzenia do pracowni ogólnobudowlanej i realizacji kursów
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa agregatu tynkarskiego i betoniarki elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania

4.5.5.) Wartość części: 20386,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Elektronarzędzia do pracowni ogólnobudowlanej i realizacji kursów
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mieszadeł do zapraw, młotowiertarek, pistoletów do malowania natryskowego, przecinarek do glazury i płytek, szlifierek wraz z tarczami diamentowymi, wiertarek udarowych, wiertarko-wkrętarek, wyrzynarek, zestawów otwornic. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 35485,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część 3: Sprzęty kontrolno-pomiarowe do pracowni ogólnobudowlanej i realizacji kursów
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dalmierzy laserowych, kamer termowizyjnych, poziomnic laserowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 18612,45 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Sprzęty i narzędzia drobne do pracowni ogólnobudowlanej i realizacji kursów
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drabin, gilotyn do cięcia paneli, kątowników budowlanych, kielni murarskich i sztukatorskich, łat pomiarowych i tynkarskich, młotków murarskich, pac tynkarskich i szlifierskich, pił i tarników do płyt gipsowo-kartonowych, poziomnic, wiader glazurniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 19630,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 12.05.2022 r. okazało się, że w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 1 zostały złożone 4 oferty. W wyniku czynności badania i oceny ofert, wszystkie ze złożonych ofert zostały odrzucone. W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie ww. części na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 12.05.2022 r. okazało się, że w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 2 zostały złożone 4 oferty. W wyniku czynności badania i oceny ofert, wszystkie ze złożonych ofert zostały odrzucone. W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie ww. części na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 12.05.2022 r. okazało się, że w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 3 zostały złożone 4 oferty. W wyniku czynności badania i oceny ofert, wszystkie ze złożonych ofert zostały odrzucone. W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie ww. części na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 12.05.2022 r. okazało się, że w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 4 zostały złożone 3 oferty. W wyniku czynności badania i oceny ofert, wszystkie ze złożonych ofert zostały odrzucone. W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie ww. części na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.