eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynRozbudowa ul. Niedas Leśny w Tuszynie od km 0+000 do km 0+861,72 (etap II).



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Niedas Leśny w Tuszynie od km 0+000 do km 0+861,72 (etap II).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ul. Niedas Leśny w Tuszynie od km 0+000 do km 0+861,72 (etap II).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c1b0d75-21d7-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013847/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbudowa ul. Niedas Leśny w Tuszynie od km 0+000 do km 0+861,72 (etap II)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197906/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 614395,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów Wykonawcy robót budowlanych polegających na rozbudowie ul. Niedas Leśny w Tuszynie, gm. Tuszyn, na podstawie - Decyzji Nr 4/11 z dnia 30.11.2011 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla Gminy Tuszyn obejmującym rozbudowę ul. Niedas Leśny w Tuszynie, gmina Tuszyn – znak BGiGN.7012.1000.2144.9637.2011.

1.1 Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje:

- rozbudowę drogi gminnej gruntowej na długości 508,81 m – szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej 5 m.
Konstrukcja nawierzchni jezdni o łącznej grubości 40 cm, w tym:
> warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, gr. w-wy 4 cm,
> warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. w-wy 4 cm,
> podbudowa zasadnicza z niezwiązanej mieszanki kruszywa 0/31,5 (C90/3), gr. w-wy 20 cm,
> warstwa mrozoochronna z piasku, gr. w-wy 12 cm.
- wykonanie poboczy obustronnych o szer. 0,75 m każde,
- odwodnienie jezdni i korpusu drogowego przydrożnymi rowami (projekt zakłada przekrój drogowy z jednostronnym spadkiem i jednostronnym rowem przydrożnym po str. lewej na odcinku końcowym, a na pozostałym przekrój drogowy o spadku daszkowym z obustronnymi rowami),

- zjazdy o nawierzchni z tłucznia grub. 15 cm na 10-o cm podsypce piaskowej. Przepusty pod istniejącymi zjazdami do wymiany,
- regulację wysokościową armatury wodociągowej,
- inne roboty i czynności, ujęte w dokumentacji projektowej oraz STWiORB związane z realizacją zadania i oddaniem obiektu do użytkowania.

1.2. Zadanie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg – umowa Nr 121/G/2021
z dnia 02.09.2021 r.

1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

1.4 Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych:
1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, związanych z odwodnieniem, robót nawierzchniowych, towarzyszących, wykończeniowych, związanych z oznakowaniem, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia.
2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi niniejszym zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.
3) Po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego placu budowy Wykonawca ponosi, aż do chwili protokolarnego odbioru końcowego, odpowiedzialność wobec osób trzecich i Zamawiającego za przekazany teren budowy oraz za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie umowy.
4) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż.
5) Pełna obsługa geodezyjna budowy tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
w Łodzi - w 3 egz.
6) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy - w 2 egz.
w formie papierowej.
7) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają wykonawcę.
8) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów.
9) Sporządzenie dokumentacji organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i wszystkimi opłatami z tego tytułu. Przedmiotowa dokumentacja musi być dodatkowo uzgodniona z Referatem Dróg i Zieleni Urzędu Miasta w Tuszynie.
10) Uzyskanie na swój koszt wszelkich wymaganych obowiązującymi przepisami prawa decyzji administracyjnych, zaświadczeń, oświadczeń, uzgodnień czy też innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i przekazania obiektu do użytkowania wraz
z poniesieniem kosztów z tym związanych.
11) Wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia zgodnie z wydanymi warunkami przez gestorów sieci.
12) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zadania.
13) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania.
14) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac.
15) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego.
16) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy
o odpadach. Koszty związane z transportem i zagospodarowaniem odpadów powstałych
w wyniku prac rozbiórkowych, budowlanych ponosi w całości Wykonawca.
17) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań itp.
18) Wykonawca zobowiązuje się do informowania pisemnie Zamawiającego, za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego:
a/ o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, na tą okoliczność zostanie sporządzony protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość (wg stawek cen
z kosztorysu ofertowego),
b/ o zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na tok realizacji inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót oraz do współpracy z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom.
19) Wykonawca umożliwi wstęp na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego
i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego.
20) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją niniejszej umowy oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji umowy i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli organów kontrolnych, zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, w toku jej realizacji oraz przez okres 5 lat od dokonania ostatniej płatności.
21) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca.
22) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie ul. Brzezińska 86A, na 7 dni przed przystąpieniem do prac budowlanych o terminie ich rozpoczęcia oraz dokonania, wspólnie z przedstawicielem ZWIK w Tuszynie, przeglądu stanu istniejącego uzbrojenia przewodów wodociągowych oraz ich lokalizacji i oznaczenia potwierdzonego protokołem. Przekazanie materiałów z demontażu armatury wodociągowej do Zakładu wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie.
23) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową, Decyzją Nr 4/11 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Starosty Powiatu Łódzkiego Wschodniego z dnia 30.11.2011 roku, znak: BGiGN.7012.1000.2144.9637.2011 i innych wraz z poniesieniem kosztów opłat z nich wynikających
24) Niezbędna wycinka krzewów, drzew oraz karczowanie pni.
25) Sporządzenie planu BIOZ.
26) Wystąpienie z upoważnienia Zamawiającego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego ze wszystkimi związanymi z tym pozwoleniami i decyzjami, jak również poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.