Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00193985/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych- branża hydrauliczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001689
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. prof. S. Kaliskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-796
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pbs.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pbs.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pbs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych- branża hydrauliczna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50484d3f-e335-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020112/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Materiały budowlane - hydrauliczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193985/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZZP.243.054.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174893,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów budowlanych - branża hydrauliczna dla Politechniki Bydgoskiej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w okresie 7 miesięcy opisane szczegółowo w załączniku nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44411000-4 - Wyroby sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176264,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176264,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176264,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "EMAX" S.C. HURT-DETAL Mieczysław, Grzegorz, Karol Bednarscy
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mieczysław Bednarski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „EMAX” Hurt-Detal Mieczysław Bednarski; Grzegorz Bednarski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „EMAX” Hurt-Detal Grzegorz Bednarski; Karol Bednarski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „EMAX” Hurt-Detal Karol Bednarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542513827
7.3.3) Ulica: 5542513827
7.3.4) Miejscowość: ul. Pielęgniarska 2
7.3.5) Kod pocztowy: 85-790
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176264,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- WZPiFP-86-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP we Włocławku, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi, oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Dostawa tabletu
- Remont budynku administracyjno -biurowego w bazie Rumiankowo
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z wdrożeniem
- Remont lokali mieszk. (pustostanów) przy ul. Nakielskiej 113/2,Gdańskiej 54/14, Ks. P. Skargi 10/4A i Sułkowskiego 48/33 w Bydgoszczy zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Remont dachów na budynkach: Drugiego US w Bydgoszczy, US w Tucholi, US w Żninie, KPUCS w Toruniu budynek F i G
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa płytek i kleju dla SPZOZ w Choszcznie - II
- Dostawa fabrycznie nowych toalet przenośnych.
- Remont pomieszczeń w budynku Filii DODN w Jeleniej Górze w ramach zadania pn.: "Karkonoskie Centrum Informatyczne"
- Zakup specjalistycznej papy wraz z materiałami do uszczelnienia pokrycia dachowego na potrzeby Sekcji Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Rozbudowa istniejącego budynku Gminnego Przedszkola w Kruszynie o Żłobek
- Budowa budynku sanitarnego w ramach zadania pn. "Zagospodarowanie terenu targowiska miejskiego w Łasku"
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.