eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³aw¦WIADCZENIE US£UG POLIGRAFICZNYCH DLA AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROC£AWIU



Og³oszenie z dnia 2021-10-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG POLIGRAFICZNYCH DLA AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROC£AWIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROC£AWIU

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Biuro Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327860

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: al. Ignacego Jana Paderewskiego 35

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-612

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw

1.5.7.) Numer telefonu: 71/347-34-48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.kulaga@awf.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.awf.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG POLIGRAFICZNYCH DLA AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROC£AWIU

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6849b7d0-3639-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00245715

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001639/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.11 Us³uga druku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Czê¶æ 1 - w ramach realizowanego projektu ERASMUS+ finansowanego ze ¶rodków Komisji Europejskiej; Czê¶æ 2 - w ramach realizowanego projektu pn. „Welcome to AWF” finansowanego ze ¶rodków NAWA

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc.

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu
prowadzona jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej poprzez Platformê za po¶rednictwem
formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ” dostêpnego na stronie Platformy:
https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem niniejszego
postêpowania. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny
sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Zamawiaj±cy
bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy:
1)informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert
–kierowane do ogó³u zainteresowanych Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie w
sekcji„Komunikaty”;2) korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy do
konkretnego Wykonawcy.
https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na
Platformie,tj.:a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512
kb/s; b)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel
IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4.
Linux,lub ich nowsze wersje;c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10 0;d) w³±czona obs³uga JavaScript;e) zainstalowany program Adobe
Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;f) Platforma dzia³a wed³ug standardu
przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8;g) oznaczenie czasu odbioru danych przez
Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar;h) dopuszczalnych formatów
przesy³anych danych:- Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z“OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia
jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci,minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.- Zamawiaj±cy
rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf-
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
.zip; .7Z.- W¶ród formatów powszechnych a nie wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif
.bmp .numbers .pages.Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one
nieskutecznie.i) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem
zaufanym, który wynosi max 10MB,oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji
eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.j) Ze wzglêdu na niskie
ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê
mo¿liwo¶ci,przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich
podpisem kwalifikowanym PAdES. k) Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ
zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ
³±cznie z dokumentem podpisywanym.l) Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku
przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów
np.osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. m) Zamawiaj±cy
zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego
wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.n) Zaleca siê, aby komunikacja z
wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.o) Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba
kontaktowa podawana w dokumentacji.p) Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci±
dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego
odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24
godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków. q) Podczas podpisywania plików zaleca siê
stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. r) Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik
ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. s) Zamawiaj±cy
rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.t) Zamawiaj±cy zaleca aby
nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to
skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z
konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego
Rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE (ogólne Rozporz±dzenie o ochronie danych) dalej zw.
RODO informuje siê, ¿e: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Wychowania
Fizycznego we Wroc³awiu, al. Ignacego Jana Paderewskiego 35, 51-612 Wroc³aw;b)prawid³owo¶æ
przetwarzania danych osobowych nadzoruje inspektor ochrony danych, z którym mo¿na skontaktowaæ
siê za po¶rednictwem adresu e-mail: iod@awf.wroc.pl;c) Pani/Pana dane osobowe Og³oszenie nr
2021/BZP 00048868/01 z dnia 2021-05-072021-05-07 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o
zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy -
Us³ugi przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z
przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art.8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe bêd±
przechowywane,
zgodnie z art. 97ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana
dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy
Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do postanowieñ
art. 22 RODO;h)posiada Pani/Pan:i) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych;ii) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych*;iii)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO**; iv) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;i) nie
przys³uguje Pani/Panu:ii) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych;iii)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;iv) na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KZ-30/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 145000,00 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 19100,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, kompleksowa oraz profesjonalna obs³uga Akademii Wychowania Fizycznego we Wroc³awiu w zakresie us³ugi drukowania wraz dostaw± miêdzy innymi:
a) W czê¶ci I – map na p³ótnie, tabliczek informacyjnych, teczek ofertowych

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2580,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania w czê¶ci I - III zamówienia z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Prawo opcji dotyczy tylko czê¶ci I - III zamówienia. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego zgodnie z formularzami cenowymi. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenie oraz poprzez formularze zamówienia. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
2. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ opcjonalnych (prawo opcji) polegaj±cych na: wznowieniu, zwiêkszeniu zamówienia podstawowego tzn.: ilo¶ciowe zwiêkszenie zamówienia podstawowego w danej czê¶ci polegaj±cego na zleceniu us³ug wyszczególnionych w zamówieniu podstawowym o maksymalnie: 50% warto¶ci zamówienia podstawowego w danej czê¶ci.
3. Okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
a) Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ uruchomienia opcji w jednym lub kilku zamówieniach, których ³±czna warto¶æ nie mo¿e przekroczyæ maksymalnej warto¶ci opcji.
b) Termin realizacji opcji nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ termin obowi±zywania umowy –zgodnie z zasadami opisanymi w istotnych postanowieniach umowy/ wzorze umowy.
c) Warunkiem uruchomienia/zlecenia opcji, jest posiadanie przez Zamawiaj±cego ¶rodków finansowych na realizacjê czê¶ci zamówienia objêtej opcj±, poprawne, terminowe wykonywanie zamówienia podstawowego przez Wykonawcê.
d) Zamawiaj±cy zaznacza, ¿e prawo opcji jest prawem a nie obowi±zkiem Zamawiaj±cego.
e) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e niedopuszczalnym jest przekroczenie ustanowionego (maksymalnego) zakresu prawa opcji oraz, ¿e mo¿e byæ ono uruchomione wy³±cznie w okresie obowi±zywania umowy.
f) Czê¶æ zamówienia wykonana w ramach prawa opcji rozliczona bêdzie oddzieln± faktur± zgodnie z cenami jednostkowymi podanymi w ofercie dla zamówienia podstawowego (dotyczy poszczególnych pozycji).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stosowanie matematycznych obliczeñ przy ocenie ofert, stanowi podstawow± zasadê oceny ofert, które oceniane bêd± w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie ka¿dego kryterium.
2. Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
3. Dla celów porównawczych, przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt.
4. W czê¶ci I, II, III, IV zastosowa³ kryterium ceny wy¿sze ni¿ 60 % poniewa¿ w opisie przedmiotu zamówienia okre¶li³ wszystkie istotne wymagania jako¶ciowe dotycz±ce przedmiotu zamówienia takie jak jako¶æ wydruku, jako¶æ materia³u, wielko¶æ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, kompleksowa oraz profesjonalna obs³uga Akademii Wychowania Fizycznego we Wroc³awiu w zakresie us³ugi drukowania wraz dostaw± miêdzy innymi:b) W czê¶ci II – przewodników dla studentów

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4042,50 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania w czê¶ci I - III zamówienia z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Prawo opcji dotyczy tylko czê¶ci I - III zamówienia. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego zgodnie z formularzami cenowymi. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenie oraz poprzez formularze zamówienia. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
2. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ opcjonalnych (prawo opcji) polegaj±cych na: wznowieniu, zwiêkszeniu zamówienia podstawowego tzn.: ilo¶ciowe zwiêkszenie zamówienia podstawowego w danej czê¶ci polegaj±cego na zleceniu us³ug wyszczególnionych w zamówieniu podstawowym o maksymalnie: 50% warto¶ci zamówienia podstawowego w danej czê¶ci.
3. Okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
a) Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ uruchomienia opcji w jednym lub kilku zamówieniach, których ³±czna warto¶æ nie mo¿e przekroczyæ maksymalnej warto¶ci opcji.
b) Termin realizacji opcji nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ termin obowi±zywania umowy –zgodnie z zasadami opisanymi w istotnych postanowieniach umowy/ wzorze umowy.
c) Warunkiem uruchomienia/zlecenia opcji, jest posiadanie przez Zamawiaj±cego ¶rodków finansowych na realizacjê czê¶ci zamówienia objêtej opcj±, poprawne, terminowe wykonywanie zamówienia podstawowego przez Wykonawcê.
d) Zamawiaj±cy zaznacza, ¿e prawo opcji jest prawem a nie obowi±zkiem Zamawiaj±cego.
e) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e niedopuszczalnym jest przekroczenie ustanowionego (maksymalnego) zakresu prawa opcji oraz, ¿e mo¿e byæ ono uruchomione wy³±cznie w okresie obowi±zywania umowy.
f) Czê¶æ zamówienia wykonana w ramach prawa opcji rozliczona bêdzie oddzieln± faktur± zgodnie z cenami jednostkowymi podanymi w ofercie dla zamówienia podstawowego (dotyczy poszczególnych pozycji).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stosowanie matematycznych obliczeñ przy ocenie ofert, stanowi podstawow± zasadê oceny ofert, które oceniane bêd± w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie ka¿dego kryterium.
2. Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
3. Dla celów porównawczych, przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt.
4. W czê¶ci I, II, III, IV zastosowa³ kryterium ceny wy¿sze ni¿ 60 % poniewa¿ w opisie przedmiotu zamówienia okre¶li³ wszystkie istotne wymagania jako¶ciowe dotycz±ce przedmiotu zamówienia takie jak jako¶æ wydruku, jako¶æ materia³u, wielko¶æ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, kompleksowa oraz profesjonalna obs³uga Akademii Wychowania Fizycznego we Wroc³awiu w zakresie us³ugi drukowania wraz dostaw± miêdzy innymi: c) W czê¶ci III – kart udostêpnienia akt

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 439,34 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania w czê¶ci I - III zamówienia z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Prawo opcji dotyczy tylko czê¶ci I - III zamówienia. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego zgodnie z formularzami cenowymi. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenie oraz poprzez formularze zamówienia. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
2. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ opcjonalnych (prawo opcji) polegaj±cych na: wznowieniu, zwiêkszeniu zamówienia podstawowego tzn.: ilo¶ciowe zwiêkszenie zamówienia podstawowego w danej czê¶ci polegaj±cego na zleceniu us³ug wyszczególnionych w zamówieniu podstawowym o maksymalnie: 50% warto¶ci zamówienia podstawowego w danej czê¶ci.
3. Okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
a) Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ uruchomienia opcji w jednym lub kilku zamówieniach, których ³±czna warto¶æ nie mo¿e przekroczyæ maksymalnej warto¶ci opcji.
b) Termin realizacji opcji nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ termin obowi±zywania umowy –zgodnie z zasadami opisanymi w istotnych postanowieniach umowy/ wzorze umowy.
c) Warunkiem uruchomienia/zlecenia opcji, jest posiadanie przez Zamawiaj±cego ¶rodków finansowych na realizacjê czê¶ci zamówienia objêtej opcj±, poprawne, terminowe wykonywanie zamówienia podstawowego przez Wykonawcê.
d) Zamawiaj±cy zaznacza, ¿e prawo opcji jest prawem a nie obowi±zkiem Zamawiaj±cego.
e) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e niedopuszczalnym jest przekroczenie ustanowionego (maksymalnego) zakresu prawa opcji oraz, ¿e mo¿e byæ ono uruchomione wy³±cznie w okresie obowi±zywania umowy.
f) Czê¶æ zamówienia wykonana w ramach prawa opcji rozliczona bêdzie oddzieln± faktur± zgodnie z cenami jednostkowymi podanymi w ofercie dla zamówienia podstawowego (dotyczy poszczególnych pozycji).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stosowanie matematycznych obliczeñ przy ocenie ofert, stanowi podstawow± zasadê oceny ofert, które oceniane bêd± w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie ka¿dego kryterium.
2. Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
3. Dla celów porównawczych, przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt.
4. W czê¶ci I, II, III, IV zastosowa³ kryterium ceny wy¿sze ni¿ 60 % poniewa¿ w opisie przedmiotu zamówienia okre¶li³ wszystkie istotne wymagania jako¶ciowe dotycz±ce przedmiotu zamówienia takie jak jako¶æ wydruku, jako¶æ materia³u, wielko¶æ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, kompleksowa oraz profesjonalna obs³uga Akademii Wychowania Fizycznego we Wroc³awiu w zakresie us³ugi drukowania wraz dostaw± miêdzy innymi d) W czê¶ci IV – dyplomów, legitymacji instruktora

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 979,90 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Stosowanie matematycznych obliczeñ przy ocenie ofert, stanowi podstawow± zasadê oceny ofert, które oceniane bêd± w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie ka¿dego kryterium.
2. Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
3. Dla celów porównawczych, przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt.
4. W czê¶ci I, II, III, IV zastosowa³ kryterium ceny wy¿sze ni¿ 60 % poniewa¿ w opisie przedmiotu zamówienia okre¶li³ wszystkie istotne wymagania jako¶ciowe dotycz±ce przedmiotu zamówienia takie jak jako¶æ wydruku, jako¶æ materia³u, wielko¶æ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, kompleksowa oraz profesjonalna obs³uga Akademii Wychowania Fizycznego we Wroc³awiu w zakresie us³ugi drukowania wraz dostaw± miêdzy innymi: e) W czê¶ci V – ksi±¿ek dla Wydawnictwa AWF

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1745,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Stosowanie matematycznych obliczeñ przy ocenie ofert, stanowi podstawow± zasadê oceny ofert, które oceniane bêd± w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie ka¿dego kryterium.
2. Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
3. Dla celów porównawczych, przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt.
4. W czê¶ci I, II, III, IV zastosowa³ kryterium ceny wy¿sze ni¿ 60 % poniewa¿ w opisie przedmiotu zamówienia okre¶li³ wszystkie istotne wymagania jako¶ciowe dotycz±ce przedmiotu zamówienia takie jak jako¶æ wydruku, jako¶æ materia³u, wielko¶æ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ - Ocena próbek

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, kompleksowa oraz profesjonalna obs³uga Akademii Wychowania Fizycznego we Wroc³awiu w zakresie us³ugi drukowania wraz dostaw± miêdzy innymi: f) W czê¶ci VI – kalendarzy, kartek ¶wi±tecznych

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9313,58 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Stosowanie matematycznych obliczeñ przy ocenie ofert, stanowi podstawow± zasadê oceny ofert, które oceniane bêd± w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie ka¿dego kryterium.
2. Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
3. Dla celów porównawczych, przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt.
4. W czê¶ci I, II, III, IV zastosowa³ kryterium ceny wy¿sze ni¿ 60 % poniewa¿ w opisie przedmiotu zamówienia okre¶li³ wszystkie istotne wymagania jako¶ciowe dotycz±ce przedmiotu zamówienia takie jak jako¶æ wydruku, jako¶æ materia³u, wielko¶æ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ - Wizualizacja

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe w zakresie wykazania, ¿e oferowane przedmioty zamówienia spe³niaj± warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego:
- Dotyczy czê¶ci I-VI : Opisu wraz z fotografiami oferowanych przedmiotów zamówienia. Opisy zaoferowanego asortymentu musz± zawieraæ potwierdzenie spe³nienia wymagañ dotycz±cych minimalnych parametrów okre¶lonych w swz. Opis powinien odnosiæ siê do oferowanego asortymentu i zawieraæ jego rzeczywiste dane. Opis powinien zawieraæ minimum dane umo¿liwiaj±ce ocenê Zamawiaj±cemu, czy dany przedmiot spe³nia wymogi swz (minimalne wymagania zawiera szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia). Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie warunku (w przypadku fotografii) z³o¿enie fotografii produktu równowa¿nego spe³niaj±cego wymagania opisane w swz. Wykonawca, który bierze udzia³ w postêpowaniu na czê¶æ V nie jest zobowi±zany do z³o¿enia fotografii (w zwi±zku z obowi±zkiem z³o¿enia próbki).
- Dotyczy czê¶ci V : Próbek. Zamawiaj±cy wymaga, aby przed³o¿ona próbka sk³ada³a siê z jednego tytu³u i by³a wydrukowana w ci±gu ostatnich trzech lat (tj. 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert). Próbka powinna zawieraæ materia³ graficzny, ilustracje, wydrukowane na papierze o gramaturze minimum 80 g/m2 z opraw± miêkk± klejon± ok³adka karton minimum 230 g/m2.
- Dotyczy czê¶ci VI : Wizualizacji oferowanych przedmiotów zamówienia (dotyczy ka¿dej pozycji). Zamawiaj±cy wymaga, aby przed³o¿ona wizualizacja przedstawia³a:
- min. po dwa projekty kalendarzy, jednodzielnych zawieraj±cych kolorystykê i elementy okre¶lone w swz i zwi±zane z KIW
- min. po dwa projekty kalendarzy formatu A3 zawieraj±cych elementy wskazane w szczegó³owym opisie zamówienia.
- min. 5 projektów kartek ¶wi±tecznych zgodnych z kolorystyk± Zamawiaj±cego, i KIW, z nadrukiem logo i elementami ¶wi±tecznymi.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

a) Przedmiotowy ¶rodek dowodowy: próbki, wizualizacje, s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert dla danej czê¶ci. Próbki i wizualizacje, maj± byæ dostarczone w celu dokonania oceny oferty w kryterium Jako¶æ. Stanowi± one tre¶æ oferty i nie podlegaj± uzupe³nieniu. W przypadku niedostarczenia próbek lub wizualizacji oferta Wykonawcy zostanie odrzucona w danej czê¶ci, jako z³o¿ona przez Wykonawcê który nie z³o¿y³ podmiotowego ¶rodka dowodowego ( art. 226 ust 1 pkt 2) lit c ustawy Pzp).
b) Przedmiotowy ¶rodek dowodowy: opis wraz z fotografiami s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci oferowanego asortymentu z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia dla danej czê¶ci.
c) Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych o których mowa w ppkt b) (opis wraz z fotografiami ) lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
d) Wykonawca ponosi wszystkie koszty przygotowania oferty wraz z kosztem przygotowania i dostarczenia próbek.
e) Próbkê uzna siê za zgodn± z tre¶ci± swz, je¿eli bêdzie mo¿na w niej pozytywnie oceniæ kryteria opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Z uwagi na charakter próbki, realizacja przysz³ego zamówienia odbywaæ musi siê w jako¶ci co najmniej równej z przedstawion± próbk±, w szczególno¶ci w zakresie elementów, które podlegaj± ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
f) W przypadku, gdy Wykonawca z³o¿y wiêksz± ilo¶æ próbek lub wizualizacji ni¿ wymagana, i nie wska¿e w formularzu oferty, która konkretnie próbka lub wizualizacja podlega ocenie, Zamawiaj±cy dokona oceny dowolnej próbki lub wizualizacji spo¶ród z³o¿onych.
g) Wykonawca, musi dostarczyæ próbki do wskazanego przez Zamawiaj±cego miejsca najpó¼niej w terminie okre¶lonym na sk³adanie ofert.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

a) W przypadku, wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b) Zamawiaj±cy ¿±da za³±czenia do oferty pe³nomocnictwa (orygina³ w postaci elektronicznej podpisany w formie elektronicznej przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±.
c) Zamawiaj±cy nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiadania okre¶lonej formy prawnej w celu z³o¿enia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy jako Za³±cznik do SWZ zamie¶ci³ PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY, który okre¶la warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w granicach unormowania zawartego w art. 455 ustawy Pzp.
3. Przewidziane powy¿ej okoliczno¶ci stanowi±ce podstawê zmian do umowy, stanowi± uprawnienie Zamawiaj±cego nie za¶ jego obowi±zek wprowadzenia takich zmian.
4. Ustala siê, i¿ nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Pzp zmiana danych teleadresowych, wymagaj±ca jedynie niezw³ocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
5. Zmiany wymagaj± zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianê wraz z uzasadnieniem, z zastrze¿eniem okoliczno¶ci przewidzianych w ust. 5 niniejszego paragrafu.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-09 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-09 12:20

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-08

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.