eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru przyrodniczego nad realizacją inwestycji pn. "Utrzymanie zieleni w pasach dróg powiatowych na terenie powiatu ostródzkiego"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru przyrodniczego nad realizacją inwestycji pn. „Utrzymanie zieleni w pasach dróg powiatowych na terenie powiatu ostródzkiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika_dt@zdp.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_ostroda

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru przyrodniczego nad realizacją inwestycji pn. „Utrzymanie zieleni w pasach dróg powiatowych na terenie powiatu ostródzkiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16cc16e2-2c12-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002012/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru przyrodniczego nad realizacją inwestycji pn. „Utrzymanie zieleni w pasach dróg powiatowych na terenie powiatu ostródzkiego”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Ochrona zasobów przyrodniczych oraz utrzymanie zieleni w pasach dróg powiatowych na terenie powiatu ostródzkiego” dofinansowany ze środków Unii Europejskiej RPO WiM 2014-2020 Oś Priorytetowa: Środowisko przyrodnicze i racjonalne wykorzystanie zasobów. Nr i nazwa Działania: 5.3 Ochrona różnorodności biologicznej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231348/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.17.2021.MT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 192500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Nadzór nad robotami przyrodniczymi realizacji projektu pt.: „Ochrona zasobów przyrodniczych w pasach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie”.
Przedmiot zamówienia
1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego
(w okresie realizacji robót przyrodniczych)
2. Sporządzenie ekspertyzy przyrodniczej na
zakończenie realizacji projektu
Głównym celem inwestycji jest ochrona i zachowanie ciągłości korytarzy ekologicznych pachnicy dębowej oraz siedlisk chronionych gatunków porostów w obrębie cennych przyrodniczo alei na wybranych odcinkach dróg powiatowych województwa warmińsko-mazurskiego, a w szczególności:
1) poprawa bioróżnorodności i zapobieganie utracie usług ekosystemowych, poprzez ochronę i odtwarzanie zadrzewień na wybranych odcinkach alei;
2) zachowanie ciągłości i prawidłowego funkcjonowania zadrzewień liniowych jako korytarzy ekologicznych zwiększających spójność ekosystemów, zmniejszających fragmentację siedlisk i współtworzących zieloną infrastrukturę;
3) poprawa warunków środowiskowych poprzez poprawę stanu drzew (gospodarka wodna, ochrona gleby, ochrona przed hałasem), a także zapobieganie zmianom klimatycznych (priorytet UE);
4) odtworzenie, zachowanie i ochrona zadrzewień liniowych, jako tradycyjnego elementu krajobrazu warmińsko-mazurskiego;
5) zapewnienie chronionym gatunkom ściśle związanym z alejami (w tym chronionym gatunkom porostów) zachowania zadrzewień, w celu przeciwdziałania spadku liczebności ich populacji.
6) zwiększenie świadomości społeczeństwa w zakresie problemów związanych z postępującą degradacją środowiska, spadkiem bioróżnorodności i wynikających z tego zagrożeń globalnych.
ZALECENIA OCHRONNE DLA DRZEW PRZY POSZCZEGÓLNYCH ODCINKACH DRÓG:
 Usunięcie posuszu, zawieszonych pędów, usunięcie jemioły z drzew.
 Przeprowadzenie cięć weteranizujących na drzewach w złym stanie zdrowotnym i zagrażających bezpieczeństwu publicznemu.
 Uzupełnienie zadrzewienia i zastąpienie wypadających osobników poprzez wyprowadzenie drzew alejowych z podrostu drzew w pasie drogowym i poprzez nasadzenia najlepiej gatunkami jak w alei i w miarę możliwości o znanym pochodzeniu.
 Prześwietlenie warstwy krzewów.
 Cięcia techniczne korony mające na celu usunięcie ze skrajni drogowej gałęzi kolidujących z ruchem samochodowym, a tym samym ograniczenie uszkodzeń kory i konarów stwarzających ryzyko infekcji drzewa przez grzyby i wirusy.
 Wznowienie/wskazanie punktów granicznych.
 Wyznaczanie skrajni drogowej oraz cięcie odrostów lip.
 W celu poprawienia kondycji najbardziej wartościowych okazów należy przeprowadzić mikoryzacje.

Szczegółowa charakterystyka drzew przeznaczonych do pielęgnacji oraz orientacyjny zakres robót przyrodniczych w załączniku (tabela) w paragrafie 21 SWZ.
Łącznie na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie:
Lp. Nazwa Jednostka miary liczba
1 Pielęgnacyjna drzew
(Zakres pielęgnacji poszczególnych drzew zgodnie z szczegółową charakterystyką drzew przeznaczonych do pielęgnacji w załączniku) szt. 687,00
2 Wycinka zakrzaczeń
(Orientacyjna lokalizacja krzaków w załączniku) m2 120 000,00
3 Mikoryzacja (grzybnia)
(Zakres pielęgnacji poszczególnych drzew zgodnie z szczegółową charakterystyką drzew przeznaczonych do pielęgnacji w załączniku) szt. 60,00
4 Zakup i nasadzenie drzew
(Orientacyjna lokalizacja nasadzeń drzew w załączniku) szt. 900,00
5 Wyprowadzenie podrostu (wys. około 1,80 m)
(Orientacyjna lokalizacja podrostów w załączniku) szt. 600,00
6 Cięcia pielęgnacyjne - wyznaczanie skrajni drogowej/odrosty lip szt. 1 140,00
7 Wznowienie /wskazanie punktów granicznych szt. 120,00
Obowiązki na etapie prowadzenia robót przyrodniczych:
1. Nadzorowanie w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót zgodnie z wymaganiami zapytania ofertowego, wiedzą techniczną i praktyką w częstotliwości zapewniającej skuteczny nadzór (wymagana obecność Koordynatora Nadzoru na terenie inwestycji 2 razy w tygodniu, w tym 1 raz w tygodniu zdanie ustnych relacji Inwestorowi w jego siedzibie z przebiegu realizacji inwestycji, a w razie zaistnienia konieczności wymagana jest obecność inspektorów nadzoru poszczególnych zakresów);
2. Zapewnienie kadry posiadającej stosowne uprawnienia do wykonywania powierzonych im czynności tj. specjalistów:
- Inspektora nadzoru w zakresie dendrologii,
- Inspektora nadzoru w zakresie entomologii,
- Inspektora nadzoru w zakresie ornitologii,
- Inspektora nadzoru w zakresie chiropterologii;
3. Oprócz wyżej wymienionych specjalistów Wykonawca winien w razie potrzeby zapewnić również innych specjalistów oraz personel pomocniczy (np. asystenci, pracownik biurowy, itp.) niezbędny do prawidłowej realizacji zamówienia jak i wyposażyć swój personel w sprzęt, środki transportu i łączności niezbędne do prowadzenia czynności nadzoru.
4. Poszczególni specjaliści powinni organizować swoją pracę w dostosowaniu do bieżących potrzeb realizowanego zadania.
5. Zamawiający wymaga od Nadzoru takiej organizacji swojego czasu pracy, aby nie powodować zbędnych przerw w prowadzeniu robót przyrodniczych i zobowiązuje Nadzór do niezwłocznego przystępowania do odbioru prac zgłoszonych przez Wykonawcę robót w zakresie objętym wymogami środowiskowymi;
6. Dopilnowanie i wyegzekwowanie od wykonawcy robót obostrzeń środowiskowych i obowiązków wynikających z decyzji RDOŚ, ekspertyzy przyrodniczej i innych dokumentów;
7. Dostosowanie czasu pracy do czasu pracy wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego;
8. Podczas nadzoru robót przyrodniczych Wykonawca ma obowiązek dokonywania bieżącego przeglądu dziennika robót i dokonania stosownych wpisów;
9. Organizacja nadzoru w sposób zapewniający terminowość dokonywanych odbiorów robót eliminując możliwość powstawania opóźnień w realizacji;
10. Kontrolowanie przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku;
11. Wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie;
12. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika robót;
13. Reprezentowanie Zamawiającego na jego wniosek w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji;
14. Egzekwowanie od wykonawcy robót przyrodniczych nieskrępowanego dostępu do terenu inwestycji,
15. Kontrola i przechowywanie dokumentów.
16. Informowanie Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych;
17. Bieżące egzekwowanie ustaleń z narad dotyczących postępu prac;
18. Monitorowanie postępu robót pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym;
19. Udzielanie wszystkich niezbędnych informacji na potrzeby sprawozdawczości z realizacji projektu w całym okresie jego realizacji;
20. Kontrola prawidłowości zafakturowanych robót;
21. Sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienia wykonawcy robót o wykrytych wadach, określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
22. Sporządzanie pisemnego poświadczenia o usunięciu wad przez wykonawcę robót;
23. Przeprowadzenie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót przy udziale zamawiającego i wykonawcy, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru;
24. Poświadczanie terminu zakończenia robót;
25. Sprawdzenia i przekazania Zamawiającemu wszelkich dokumentów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót;
26. Doradzanie Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót przyrodniczych;
27. Powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie inwestycji;
28. Rozliczenie umowy o roboty przyrodnicze w przypadku jej zakończenia lub w przypadku wypowiedzenia jej wykonawcy robót;
29. Przeprowadzenie końcowej inspekcji przed odbiorem końcowym oraz przygotowanie listy wad oraz innych brakujących dokumentów, które miały być złożone zgodnie z umową przez wykonawcę robót;
30. Zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji wykonawcy, a następnie dostarczenia jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną inwestycją w formie ustalonej z Zamawiającym;
31. Opiniowanie i wskazywanie sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków Obowiązki na etapie po zakończeniu robót
przyrodniczych określone są w paragrafie 21 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska

90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska

4.5.5.) Wartość części: 118387,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Nadzór nad robotami przyrodniczymi realizacji projektu pt.: „Ochrona zasobów przyrodniczych w pasach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu”.
Przedmiot zamówienia
1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego
(w okresie realizacji robót przyrodniczych)
2. Sporządzenie ekspertyzy przyrodniczej na
zakończenie realizacji projektu
Głównym celem inwestycji jest ochrona i zachowanie ciągłości korytarzy ekologicznych pachnicy dębowej oraz siedlisk chronionych gatunków porostów w obrębie cennych przyrodniczo alei na wybranych odcinkach dróg powiatowych województwa warmińsko-mazurskiego, a w szczególności:
1) poprawa bioróżnorodności i zapobieganie utracie usług ekosystemowych, poprzez ochronę i odtwarzanie zadrzewień na wybranych odcinkach alei;
2) zachowanie ciągłości i prawidłowego funkcjonowania zadrzewień liniowych jako korytarzy ekologicznych zwiększających spójność ekosystemów, zmniejszających fragmentację siedlisk i współtworzących zieloną infrastrukturę;
3) poprawa warunków środowiskowych poprzez poprawę stanu drzew (gospodarka wodna, ochrona gleby, ochrona przed hałasem), a także zapobieganie zmianom klimatycznych (priorytet UE);
4) odtworzenie, zachowanie i ochrona zadrzewień liniowych, jako tradycyjnego elementu krajobrazu warmińsko-mazurskiego;
5) zapewnienie chronionym gatunkom ściśle związanym z alejami (w tym chronionym gatunkom porostów) zachowania zadrzewień, w celu przeciwdziałania spadku liczebności ich populacji.
6) zwiększenie świadomości społeczeństwa w zakresie problemów związanych z postępującą degradacją środowiska, spadkiem bioróżnorodności i wynikających z tego zagrożeń globalnych.
ZALECENIA OCHRONNE DLA DRZEW PRZY POSZCZEGÓLNYCH ODCINKACH DRÓG:
 Usunięcie posuszu, zawieszonych pędów, usunięcie jemioły z drzew.
 Przeprowadzenie cięć weteranizujących na drzewach w złym stanie zdrowotnym i zagrażających bezpieczeństwu publicznemu.
 Uzupełnienie zadrzewienia i zastąpienie wypadających osobników poprzez wyprowadzenie drzew alejowych z podrostu drzew w pasie drogowym i poprzez nasadzenia najlepiej gatunkami jak w alei i w miarę możliwości o znanym pochodzeniu.
 Prześwietlenie warstwy krzewów.
 Cięcia techniczne korony mające na celu usunięcie ze skrajni drogowej gałęzi kolidujących z ruchem samochodowym, a tym samym ograniczenie uszkodzeń kory i konarów stwarzających ryzyko infekcji drzewa przez grzyby i wirusy.
 Wznowienie/wskazanie punktów granicznych.
 Wyznaczanie skrajni drogowej oraz cięcie odrostów lip.
 W celu poprawienia kondycji najbardziej wartościowych okazów należy przeprowadzić mikoryzacje.

Szczegółowa charakterystyka drzew przeznaczonych do pielęgnacji oraz orientacyjny zakres robót przyrodniczych w załączniku (tabela) w paragrafie 21 SWZ.
Łącznie na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu:
Lp Nazwa Jednostka miary liczba
1 Pielęgnacyjna drzew
(Zakres pielęgnacji poszczególnych drzew zgodnie z szczegółową charakterystyką drzew przeznaczonych do pielęgnacji w załączniku) szt. 504,00
2 Wycinka zakrzaczeń
(Orientacyjna lokalizacja krzaków zgodnie z tabelą) m2 80 000,00
3 Mikoryzacja (grzybnia)
(Zakres pielęgnacji poszczególnych drzew zgodnie z szczegółową charakterystyką drzew przeznaczonych do pielęgnacji w załączniku) szt. 40,00
4 Zakup i nasadzenie drzew
(Orientacyjna lokalizacja nasadzeń drzew zgodnie z tabelą) szt. 600,00
5 Wyprowadzenie podrostu (wys. około 1,80m)
(Orientacyjna lokalizacja podrostów zgodnie z tabelą) szt. 400,00
6 Cięcia pielęgnacyjne - wyznaczanie skrajni drogowej/odrosty lip szt. 860,00
7 Wznowienie /wskazanie punktów granicznych szt. 80,00

Obowiązki na etapie prowadzenia robót przyrodniczych:
1. Nadzorowanie w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót zgodnie z wymaganiami zapytania ofertowego, wiedzą techniczną i praktyką w częstotliwości zapewniającej skuteczny nadzór (wymagana obecność Koordynatora Nadzoru na terenie inwestycji 2 razy w tygodniu, w tym 1 raz w tygodniu zdanie ustnych relacji Inwestorowi w jego siedzibie z przebiegu realizacji inwestycji, a w razie zaistnienia konieczności wymagana jest obecność inspektorów nadzoru poszczególnych zakresów);
2. Zapewnienie kadry posiadającej stosowne uprawnienia do wykonywania powierzonych im czynności tj. specjalistów:
- Inspektora nadzoru w zakresie dendrologii,
- Inspektora nadzoru w zakresie entomologii,
- Inspektora nadzoru w zakresie ornitologii,
- Inspektora nadzoru w zakresie chiropterologii;
3. Oprócz wyżej wymienionych specjalistów Wykonawca winien w razie potrzeby zapewnić również innych specjalistów oraz personel pomocniczy (np. asystenci, pracownik biurowy, itp.) niezbędny do prawidłowej realizacji zamówienia jak i wyposażyć swój personel w sprzęt, środki transportu i łączności niezbędne do prowadzenia czynności nadzoru.
4. Poszczególni specjaliści powinni organizować swoją pracę w dostosowaniu do bieżących potrzeb realizowanego zadania.
5. Zamawiający wymaga od Nadzoru takiej organizacji swojego czasu pracy, aby nie powodować zbędnych przerw w prowadzeniu robót przyrodniczych i zobowiązuje Nadzór do niezwłocznego przystępowania do odbioru prac zgłoszonych przez Wykonawcę robót w zakresie objętym wymogami środowiskowymi;
6. Dopilnowanie i wyegzekwowanie od wykonawcy robót obostrzeń środowiskowych i obowiązków wynikających z decyzji RDOŚ, ekspertyzy przyrodniczej i innych dokumentów;
7. Dostosowanie czasu pracy do czasu pracy wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego;
8. Podczas nadzoru robót przyrodniczych Wykonawca ma obowiązek dokonywania bieżącego przeglądu dziennika robót i dokonania stosownych wpisów;
9. Organizacja nadzoru w sposób zapewniający terminowość dokonywanych odbiorów robót eliminując możliwość powstawania opóźnień w realizacji;
10. Kontrolowanie przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku;
11. Wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie;
12. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika robót;
13. Reprezentowanie Zamawiającego na jego wniosek w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji;
14. Egzekwowanie od wykonawcy robót przyrodniczych nieskrępowanego dostępu do terenu inwestycji,
15. Kontrola i przechowywanie dokumentów.
16. Informowanie Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych;
17. Bieżące egzekwowanie ustaleń z narad dotyczących postępu prac;
18. Monitorowanie postępu robót pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym;
19. Udzielanie wszystkich niezbędnych informacji na potrzeby sprawozdawczości z realizacji projektu w całym okresie jego realizacji;
20. Kontrola prawidłowości zafakturowanych robót;
21. Sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienia wykonawcy robót o wykrytych wadach, określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
22. Sporządzanie pisemnego poświadczenia o usunięciu wad przez wykonawcę robót;
23. Przeprowadzenie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót przy udziale zamawiającego i wykonawcy, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru;
24. Poświadczanie terminu zakończenia robót;
25. Sprawdzenia i przekazania Zamawiającemu wszelkich dokumentów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót;
26. Doradzanie Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót przyrodniczych;
27. Powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie inwestycji;
28. Rozliczenie umowy o roboty przyrodnicze w przypadku jej zakończenia lub w przypadku wypowiedzenia jej wykonawcy robót;
29. Przeprowadzenie końcowej inspekcji przed odbiorem końcowym oraz przygotowanie listy wad oraz innych brakujących dokumentów, które miały być złożone zgodnie z umową przez wykonawcę robót;
30. Zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji wykonawcy, a następnie dostarczenia jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną inwestycją w formie ustalonej z Zamawiającym;
31. Opiniowanie i wskazywanie sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków Obowiązki na etapie po zakończeniu robót
przyrodniczych określone są w paragrafie 21 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska

90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska

4.5.5.) Wartość części: 118387,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w Części Nr 1 złożono jedną ofertę, cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w Części Nr 2 złożono jedną ofertę, cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 549 dni, w tym:
a) termin zakończenia nadzoru – 407 dni
b) termin wykonania ekspertyzy – 142 dni
2. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.