Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00204665/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
- 2025/BZP 00213051/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-30
- 2025/BZP 00214080/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części terenów Gminy Lubaczów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubaczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasna 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalubaczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalubaczow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części terenów Gminy Lubaczów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfe2ad5f-1663-4096-b65f-17a93f4cdabe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00245636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029943/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części terenów Gminy Lubaczów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja finansowana z Krajowego Programu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204665
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części terenów Gminy Lubaczów z podziałem na poszczególne części:• Część nr 1 – Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego DĄBKÓW
– 2025 dla części obrębu Dąbków zgodnie z uchwalą Nr XIII/143/2025 Rady Gminy Lubaczów z dnia 31 marca 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego DĄBKÓW – 2025 dla części obrębu Dąbków wraz
z prognozą oddziaływania na środowisko, opracowaniem ekofizjograficznym;
Wymagania (obowiązki, zadania, zobowiązania) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w niniejszej SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 43902,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części terenów Gminy Lubaczów z podziałem na poszczególne części:• Część nr 2 – Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego LISIE JAMY – 2025 dla części obrębu Lisie Jamy zgodnie z uchwalą Nr XIII/144/2025 Rady Gminy Lubaczów z dnia 31 marca 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego LISIE JAMY – 2025 dla części obrębu Lisie Jamy wraz
z prognozą oddziaływania na środowisko, opracowaniem ekofizjograficznym;
Wymagania (obowiązki, zadania, zobowiązania) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w niniejszej SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 33333,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części terenów Gminy Lubaczów z podziałem na poszczególne części:• Część nr 3 – Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego MŁODÓW
- KAROLÓWKA – 2025 dla części obrębu Młodów i Karolówka zgodnie z uchwalą
Nr XIII/145/2025 Rady Gminy Lubaczów z dnia 31 marca 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego MŁODÓW
– KAROLÓWKA 2025 dla części obrębu Młodów i Karolówka wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, opracowaniem ekofizjograficznym;
Wymagania (obowiązki, zadania, zobowiązania) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w niniejszej SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 38211,38 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części terenów Gminy Lubaczów z podziałem na poszczególne części:• Część nr 4 – Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębów Krowica Hołodowska, Krowica Sama, Młodów, Opaka, Dąbrowa, Załuże zgodnie
z uchwalą Nr X/107/2024 Rady Gminy Lubaczów z dnia 2024-12-30 w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębów Krowica Hołodowska, Krowica Sama, Młodów, Opaka, Dąbrowa, Załuże, gmina Lubaczów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, opracowaniem ekofizjograficznym;
Wymagania (obowiązki, zadania, zobowiązania) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w niniejszej SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 43089,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budplan Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271107422
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43050 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43050 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budplan Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271107422
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43050 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budplan Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271107422
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budplan Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271107422
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-27INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów - część I
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Krowicy Hołodowskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Lubaczów" - część I
- dostawa sprzętu medycznego
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2025/2026, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych) biletów miesięcznych
- Remonty dróg leśnych i szlaku zrywkowego w Nadleśnictwie Lubaczów w 2025r
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie gospodarki przestrzennej - sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz zmian decyzji w roku 2025
- Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- Sporządzenie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Gniezno.
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w obrębie Gminy Środa Śląska
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zbrosławice dla całego obszaru gminy Zbrosławice wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz uzasadnieniem
- Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w mieście Olsztyn, w rejonie drogi krajowej nr 46 oraz ulic Storczykowej i Narcyzowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.