eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleWykonanie nasadzeń drzew w zamian wyciętych na podstawie decyzji Starosty zezwalających na usunięcie



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie nasadzeń drzew w zamian wyciętych na podstawie decyzji Starosty zezwalających na usunięcie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nasadzeń drzew w zamian wyciętych na podstawie decyzji Starosty zezwalających na usunięcie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1304d415-2bf8-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245634

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001345/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Wykonanie nasadzeń drzew lub krzewów w zamian wyciętych na podstawie decyzji Starosty zezwalających na usunięcie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230989/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.89.2021.AJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17895,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Zakres zamówienia obejmuje zakup, posadzenie, palikowanie i zapewnienie niezbędnej pielęgnacji w okresie gwarancji wymienionych 9 drzew w załączniku nr 8 do SWZ.
1. 3 szt. - lipa drobnolistna, minimalny obwód pnia na wys. 1m: 12 - 14 cm, na działce nr 1880/3, obręb Koźle, Planty miejskie w Koźlu,
2. 1 szt. – dąb szypułkowy, minimalny obwód pnia na wys. 1m: 12 - 14 cm, na działce nr 2463/2, obręb Koźle, ul. Ignacego Łukasiewicza*,
* sadzenie drzewa w pniu usuniętego egzemplarza - dopuszcza się niewielkie odstępstwo lokalizacyjne.
3. 2 szt. – dąb bezszypułkowy, minimalny obwód pnia na wys. 1m: 14 - 16 cm, na działce nr 2463/2, obręb Koźle, ul. Ignacego Łukasiewicza,
4. 3 szt. - dąb szypułkowy, minimalny obwód pnia na wys. 1m: 16 - 18 cm, na działce nr 2453/7, obręb Koźle, ul. Ignacego Łukasiewicza.

Korona drzew ukształtowana na wysokości minimum 2,2m.
Gwarancja obejmuje wszystkie drzewa oraz pozostałe elementy.

B. Zakres prac do wykonania przy realizacji nasadzeń:
1. dowóz i wyłożenie ściółki z rozdrobnionej kory, grubość warstwy min. 8 cm wokół drzew,
2. sadzenie wymienionych w załączniku nr 8 do SWZ drzew w doły o wymiarach dopasowanych do bryły korzeniowej sadzonego drzewa,
3. zabezpieczenie drzew za pomocą 3 palików z 3 listewkami oraz taśm parcianych umocujących pnie drzew do palików na 2 wysokościach,
4. ułożenie wokół systemu korzeniowego drzew rur drenarskich PCV o Ø 50-100 mm,
5. pielęgnację zieleni przez okres 36 miesięcy (projektowanych drzew) polegającą na:
1) nawożeniu – raz w roku, w maju po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego:
a) nawożenie mineralne w dawkach uzależnionych od niedoboru składników w glebie – około 2 - 4 kg NPK na 1 ar w ciągu roku,
b) mieszanki nawozów należy przygotować tak, aby roślinom zapewnić składniki wymagane
w poszczególnych porach roku,
c) nawożenie nawozami mineralnymi o przedłużonym działaniu.
2) nawadnianiu:
a) podlewanie nowych nasadzeń w miarę potrzeb,
b) jednorazowo zaleca się dostarczyć 100 l/1szt. drzewa w 2-3 dawkach.
3) cięciu pielęgnacyjnym i formującym pokrój – 1 raz w roku według potrzeb:
a) cięcie pielęgnacyjne drzew polega na usunięciu złamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi, usunięciu odrostów z podkładki,
b) cięcie korygujące nadające prawidłowy kształt i pokrój, typowy dla gatunku.
4) kontroli nasadzeń drzew:
a) 2 razy w roku z udziałem Zamawiającego, w każdym roku pielęgnacji należy sprawdzić, czy wiązania utrzymują drzewo stabilnie,
b) taśmy sparciałe i wrastające w korę pnia należy wymienić na nowe,
c) uszkodzone i wadliwe paliki przy drzewach należy wymienić na nowe,
d) niestabilne paliki należy poprawić,
e) w razie konieczności poprawić misę wokół drzew,
f) w każdym roku pielęgnacji należy uzupełnić braki w powierzchni kory – 1 raz w roku.
5) dosadzenia wypadów wiosną, 1 raz w roku należy uzupełnić wypady drzew.

C. Przedmiot umowy obejmuje ponadto następujące obowiązki:
1. Organizację ruchu oraz oznakowanie drogowe i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac w czasie ich trwania.
2. Poniesienie kosztów transportu materiału i sprzętu na miejsce prowadzenia prac.
3. Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach w związku z prowadzonymi pracami.
4. Zapewnienie narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia na własny koszt.
Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za zaistniałe zniszczenia istniejących nasadzeń podczas prac - zobowiązany będzie do wykonania nowych nasadzeń na własny koszt pod kierunkiem Ogrodnika Miejskiego.

D. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: pielęgnacja zieleni.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.


E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ, załącznik nr 8 do SWZ (OPZ) oraz Projektowane postanowienia umowy zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: https://e-propublico.pl/ stanowiące integralną część SWZ.

F. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot umowy zostały zawarte m.in. opisie przedmiotu zamówienia.
Zakres i specyfika prac opiera się na wykonaniu usługi w oparciu o opracowane wytyczne zapewniające wysoką jakość prac, którą wyłoniony Wykonawca powinien dotrzymać, a to skutkować będzie zapewnieniem wysokiej jakości usługi. W zakresie prac nie ma usługi o charakterze interwencyjnym, ściśle określony termin gwarancji, termin prac jest z góry określony, narzucony umową, co również nie podlega ocenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.