eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosakowo › Druk biuletynu gminnego



Ogłoszenie z dnia 2024-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk biuletynu gminnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69

1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586604344

1.5.8.) Numer faksu: 586604301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.gminakosakowo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk biuletynu gminnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7495d6ce-bc4b-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030019/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Druk biuletynu gminnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071494

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie do druku, druk oraz dostarczenie pod wskazany przez zamawiającego adres 12 kolejnych wydań i wykonanie druku miesięcznika Biuletyn Gminny Kosakowo Rady i Wójta Gminy Kosakowo, zwanego dalej Biuletynem, w nakładzie po 8750 sztuk każdy. Usługa obejmuje między innymi:

1. przygotowanie projektu graficznego okładki i zadruku środka,
2. obróbkę fotografii - Zamawiający zakłada, że w każdym z numerów Biuletynu Gminy Kosakowo znajdzie się około 60 fotografii różnej wielkości i jakości, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy.
3. skład i łamanie numeru Biuletynu,
4. korektę językową numeru Biuletynu przed przełamaniem tekstu oraz drugą korektę w ramach poprawek korektorskich po przełamaniu tekstu; uwzględnienie także wszystkich uwag zgłoszonych przez Zamawiającego,
5. przekazanie Zamawiającemu plików zawierających elektroniczne wersje numeru Biuletynu w rozdzielczości odpowiedniej do zamieszczenia na stronach internetowych urzędu, w formacie PDF.
Specyfikacja techniczna:
Format: 210x297 mm,
papier: kreda połysk 90g,
zadruk: 4x4 CMYK,
Ilość wydań Biuletynu:
16 stron: 6 szt.
20 stron: 3 szt.
24 stron: 1 szt.
28 stron: 1 szt.
32 strony: 1 szt.
- łącznie 240 stron przez cały okres trwania umowy.
oprawa: zeszytowa na 2 płaskie zszywki
nakład jednego wydania biuletynu- 8 750,00 szt. ( 6 350,00 sztuk pakowane w folię, 2 400,00 sztuk bez folii)

Dodatkowa informacja dotycząca sposobu pakowania:
Biuletyny pakowane w folię: 6 350 sztuk:
4 kartonów po 100 sztuk
3 kartony po 50 sztuk
29 kartonów po 200 sztuk

Biuletyny pakowane bez folii: 2 400 sztuk:
10 kartonów po 200 sztuk
1 karton po 100 sztuk
6 karton 50 sztuk

Znaczenie ma sprawna realizacja składu wykonywanego na podstawie przesłanych przez zamawiającego materiałów.
Przykładowe numery Biuletynu dostępne są na stronie internetowej zamawiającego pod linkiem https://gminakosakowo.pl/biuletyn/

4.5.3.) Główny kod CPV: 79824000-6 - Usługi drukowania i dystrybucji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123585,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia Waldemar Grzebyta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 764-010-24-40

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123585,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.