eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie prac polegających na realizacji wniosku do budżetu obywatelskiego pt.: "Zazieleniamy Mokotów - 1000 krzewów " na terenach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie prac polegających na realizacji wniosku do budżetu obywatelskiego pt.: „Zazieleniamy Mokotów – 1000 krzewów ” na terenach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010858407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Irysowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgnmokotow.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac polegających na realizacji wniosku do budżetu obywatelskiego pt.: „Zazieleniamy Mokotów – 1000 krzewów ” na terenach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d615e24c-3629-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000011/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Wykonanie robó. ogrod. polega. na posadz. 1000 krzewów we wnęt. podwórzowych pt. „Zazieleniamy Mokotów – 1000 krzewów".

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d615e24c-3629-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy zamawiającym
a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu systemu Marketplanet (https:/(oneplace.marketplanet.pl). Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, który został wskazany w SWZ.
Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl, zwanego dalej systemem. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. Zamawiający dopuszcza zadawanie pytań do SWZ drogą mailową, na adres przetargi@zgnmokotow.waw.pl (ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania). Pozostałe informacje zawiera pkt 8 SWZ. Strona https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę w języku polskim ściśle według postanowień SWZ.
Oferta musi być sporządzona w postaci elektronicznej w formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rff, .odt, .xls, .xlsx, XAdES i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych dokumentów lub oświadczeń składanych jako elektroniczna kopia dokumentu: .pdf, .jpg, .tiff, XAdES.
Zamawiający, określając dopuszczalne formaty danych w jakich Wykonawca może przedłożyć dokumenty lub oświadczenia, korzysta z katalogu formatów wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz.U. z 2017, nr 2247).Zgodnie z art. 137 ust. 1 ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 162) do podpisywania ofert w systemie oraz plików dokumentów załączanych do oferty oraz pozostałych składanych postępowaniu rekomenduje się użycie kwalifikowanego podpisu elektronicznego wykorzystującego funkcję skrótu SHA-2.
Sporządzenie i złożenie oferty wymaga rejestracji konta wykonawcy w systemie Marketplanet OnePlace (https:/(oneplace.marketplanet.pl). Czas weryfikacji danych od złożenia wniosku o rejestrację do aktywacji konta może wynosić do dwóch dni roboczych. Rejestracja konta wykonawcy nie stanowi zobowiązania do złożenia oferty. Po zarejestrowaniu i aktywacji konta wykonawca sporządza ofert, którą należy opatrzyć i złożyć (wysłać) w systemie :
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- podpisem osobistym.
Pozostałe informacje zawiera pkt 11 SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na Wykonawcy spoczywa obowiązek informacyjny wynikający z art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu
w związku z zawartą umową przez Wykonawcę, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZ.PNK.260.42.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 91724,25 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rewitalizacja zagospodarowania terenu zielenią uzupełniającą i wykonanie nowych nasadzeń krzewów zlokalizowane będą:

1. W rejonie ulicy Wiktorska 33, 35/47, 49/53 na części nr działki: 172/17 obręb 10119:
1) Sadzenie krzewów liściastych „HYDRANGEA PANICULATA 'ILVOBO” z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 68 sztuk.
2) Sadzenie krzewów liściastych „RIBES ALPINUM 'SCHMIDT'” z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 53 sztuk.
3) Separacja warstwy gruntu geowłókniną w ilości – 114m².
4) Ręczne rozścielenie kory z transportem taczkami na terenie płaskim w ilości 6,84 m³.
2. W rejonie ulicy Wiktorska 91A, na części nr działki: 50/37 obręb 10118:
1) Sadzenie krzewów liściastych „BUDLEJA DAVIDII 'NANHO BLUE'” z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 24 sztuk.
2) Sadzenie krzewów liściastych „HEDERA HELIX” z całkowitą zaprawą dołów;
w ilości - 41 sztuk.
3) Sadzenie krzewów liściastych „CORNUS CANADENSIS” z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 123 sztuk.
4) Sadzenie krzewów liściastych „CORNUS CANADENSIS ,MIDWINTER FIRE'”
z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 15 sztuk.
5) Sadzenie krzewów liściastych „HYDRANGEA PANICULATA 'BOBO ILVOBO'”
z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 16 sztuk.
6) Sadzenie drzew/krzewów liściastych „WEIGELA 'RUMBA” z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 3 sztuk.
7) Sadzenie krzewów liściastych „SPIRAEA JAPONICA 'DART'S RED'” z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 22 sztuk.
8) Sadzenie drzew/krzewów liściastych „PINUS NIGRA 'GREEN TOWER” z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 2 sztuk.
9) Separacja warstwy gruntu geowłókniną w ilości – 166 m².
10) Ręczne rozścielenie kory z transportem taczkami na terenie płaskim w ilości 9,96 m³.
3. W rejonie ulicy Fryderyka Joliot-Curie 19 i 19A, na części nr działki: 51 obręb 10205:
1) Sadzenie krzewów liściastych „BERBERIS THUNBERGII 'ERECTA'” z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 180 sztuk.
2) Sadzenie krzewów liściastych „LIGUSTRUM VULGARE” z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 87 sztuk.
3) Sadzenie krzewów liściastych „POTENTILLA FRUTICOSA 'GOLDSTAR'”
z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 28 sztuk.
4) Sadzenie krzewów liściastych „SPIRAEA JAPONICA 'DART'S RED'” z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 45 sztuk.
5) Sadzenie krzewów liściastych „PINUS NIGRA 'GREEN TOWER'” z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 31 sztuk.
6) Sadzenie drzew/krzewów liściastych „TAXUS BACCATA 'FASTIGIATA'”
z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 8 sztuk.
7) Separacja warstwy gruntu geowłókniną w ilości – 404,1 m².
8) Ręczne rozścielenie kory z transportem taczkami na terenie płaskim w ilości 24,24 m³.
4.W rejonie ulicy Zygmunta Modzelewskiego 23, na części nr działki: 8/5 obręb 10404:
1) Sadzenie krzewów liściastych „HYDRANGEA PANICULATA 'POLAR BEAR'”
z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 83 sztuk.
2) Sadzenie krzewów liściastych „PHILADELPHUS 'SNOWBELLE” z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 74 sztuk.
3) Separacja warstwy gruntu geowłókniną w ilości – 412 m².
4) Ręczne rozścielenie kory z transportem taczkami na terenie płaskim w ilości 24,72 m³.
5. W rejonie ulicy Orzycka 12, 14, Śniardwy 8, na części działki nr działki: 15/10 obręb 10411:
1) Sadzenie krzewów liściastych „CORNUS CANADENSIS ,MIDWINTER FIRE'”
z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 18 sztuk.
2) Sadzenie krzewów liściastych „HYDRANGEA PANICULATA 'POLAR BEAR'”
z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 47 sztuk.
3) Sadzenie krzewów liściastych „PHILADELPHUS 'ERECTUS'” z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 11 sztuk.
4) Sadzenie krzewów liściastych „SPIRAEA BETULIFOLIA 'TOR'” z całkowitą zaprawą dołów; w ilości - 18 sztuk.
5) Separacja warstwy gruntu geowłókniną w ilości – 163 m².
6) Ręczne rozścielenie kory z transportem taczkami na terenie płaskim w ilości 9,78 m³.
6. Elementy pielęgnacji wykonanych nasadzeń wykonywane w ramach udzielonej gwarancji przez wykonawcę:
− podlewanie roślin wg potrzeby;
− podlewanie nowo posadzonych roślin w porze wieczornej (do trzech razy w tygodniu) przez pierwsze dwa tygodnie, później co tydzień lub dwa (wg potrzeby) w okresie pierwszego sezonu wegetacyjnego;
− odchwaszczanie rabat i mis pod krzewami 5 razy w roku (wg potrzeby);
− poprawianie i wyrównywanie brzegów rabat i mis wokół krzewów oraz uzupełnianie kory min. 2 razy w roku;
− wykonywanie cięć porządkowych (usuwanie obumarłych części roślin);
− wymianę uschniętych, uszkodzonych i zniszczonych roślin na koszt wykonawcy na rośliny o takich samych parametrach;
− wg potrzeby zabezpieczenie roślin na zimę

Zabiegi pielęgnacyjne powinny być wykonywane w okresie (minimalnej) 12 – miesięcznej gwarancji.
Zastosowany materiał szkółkarski powinien być I klasy, zgodny z PN-87/R67022 i PN-87/R-67023 oraz z zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego Związku Szkółkarzy Polskich, właściwie oznaczony przy pomocy etykiety paskowej, na których podana jest nazwa polska i łacińska, forma, wysokość i obwód pnia, rodzaj pojemnika.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03451300-9 - Krzewy

03452000-3 - Drzewa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: praktyka zawodowa kierownika prac ogrodniczych przy nadzorowaniu prac dotyczących zakładania i pielęgnacji terenów zieleni

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zamawiający wymaga od wykonawcy co najmniej rocznej gwarancji na wykonane roboty ogrodnicze tj. przyjęcia się drzew w ziemi

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 pkt.4 ,
 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
w celu stwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawca winien wykazać się posiadaniem odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art.109 ust.1 pkt. 4 ustawy,
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej :
W celu wykazania spełnienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien wykazać się posiadaniem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokość sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 100.000,00 zł.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
w celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien wykazać, że:
1.4.1. wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje dostawy i usługi polegające na dostawie roślin oraz zakładaniu i pielęgnacji zieleni osiedlowej na terenach budownictwa wielorodzinnego i/lub terenach miejskich o łącznej wartości rocznej każdego z zamówień nie mniejszej niż 20.000 zł brutto (rocznie). W przypadku wykazania doświadczenia usługami wykonywanymi Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert wykonanie z odbiorem przez zleceniodawcę w/w usług.
1.4.2. dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego tj. osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego będącego przedmiotem zamówienia, zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 , z późn. zm.),
1.4.3. dysponuje osobą, skierowaną do kierowania robotami w zakresie ogrodnika terenów zieleni, posiadającą odpowiednie uprawnienia do nadzorowania pracami dotyczącymi zakładania i pielęgnacji terenów zieleni oraz posiada co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy nadzorowaniu prac dotyczących zakładania i pielęgnacji terenów zieleni.
Uwaga!
Praktyka zawodowa kierownika prac ogrodniczych przy nadzorowaniu prac dotyczących zakładania i pielęgnacji terenów zieleni stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i punktowana będzie w sposób opisany w pkt. 16 SWZ.

2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie tj: przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 112 ustawy, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców, ich łączne kwalifikacje oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową przy czym:
3.1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 19.1.3. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z Wykonawców będzie posiadał dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w pełnej wysokości sumy gwarancyjnej wymaganej przez Zamawiającego w pkt. 19.1.3. SWZ.
3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 19.1.4.1. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy, gdy jeden z Wykonawców wykaże
się wykonaniem usług wymaganych zgodnie z postanowieniem pkt 19.1.4.1. SWZ samodzielnie .

14. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają przedmiotowe roboty dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5. W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach zawodowych lub sytuacji ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty, dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH:
1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę (lub wykonawców), którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
1.1. wykazu dostaw i usług, o których mowa w pkt. 19.1.4.1. SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, i podmiotów, na rzecz których dostawy i usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawiane w okresie ostatnich 3 miesięcy,
Do wykazu dostaw Wykonawca powinien dołączyć informację, czy dostawy i usługi wymienione w wykazie dostaw i usług wykonał sam czy potwierdzają zdolności techniczne i zawodowe innego podmiotu, którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części zamówienia.
1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 19.1.4.2. SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania).
W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
1.3. wykaz osób - oświadczenie dotyczące kierownika– skierowanego przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnego za kierowanie pracami ogrodniczymi przy nadzorowaniu prac dotyczących zakładania i pielęgnacji terenów zieleni, o którym mowa w pkt. 19.1.4.3. SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania), wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą.
1.4. dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 19.1.3. SWZ.
1.5. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca.
Pozostałe informacje zawarte w pkt 20 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 do wzoru Formularza oferty Rozdział II SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy.
2. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego.
3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. Wszelkie informacje i korespondencja kierowana przez Zamawiającego do pełnomocnika uważa się za skierowaną do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia. W formularzu ofertowym Wykonawcy składający ofertę wspólną powinni wpisać dane teleadresowe, na które ma być kierowana korespondencja od Zamawiającego.
4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać się spełnianiem warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w pkt. 19.3 SWZ
Dokumenty wymagane w przypadku powoływania się na podmioty trzecie.
1. Zgodnie z art. 118 ustawy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie/ oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym przypadku kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
2. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu z zastosowaniem regulacji art. 112 ust. 2 pkt. 3 i 4 ustawy Zamawiający wymaga, by w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu warunków doświadczenia wykazał udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia. Dowód potwierdzający dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego musi mieć formę pisemną, posiadać zarówno stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów Wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, musi zostać złożone przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach Załącznik nr 1 i 2 do SWZ.
4.W przypadku polegania na zasobach innych podmiotach, o których mowa w art. 118 ustawy Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów – pisemnego zobowiązania tych podmiotów, na załączniku do oferty, o którym mowa w pkt. 11.10.4. SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zostały wymienione w rozdziale III SWZ - paragraf 17.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zgnmokotow.ezmawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.