Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00200312/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-04
- 2021/BZP 00226850/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego pojazdu wielofunkcyjnego do całorocznego utrzymania chodników
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511008463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Budowlana 1
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komunalnik@e-ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnikketrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgk-ketrzyn.logintrade.net/rejestracja/?do_not_show_cookie_info=true1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego pojazdu wielofunkcyjnego do całorocznego utrzymania chodników2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5925b3d7-24e0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200312/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/07/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 499520 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa fabrycznie nowego pojazdu wielofunkcyjnego do całorocznego utrzymania chodników
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Komunalnik sp. z o.o.
Ul. Budowlana1, 11-400 Kętrzyn,
Przedmiot zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu wielofunkcyjnego do całorocznego utrzymania chodników
Numer referencyjny nadany przez Zamawiającego: ZP/07/2021
UWAGA WAŻNE : Zamiatarka wraz z osprzętem musi być fabrycznie nowa, produkowana seryjnie, a nie przygotowana jedynie dla potrzeb tego postępowania. Nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały zmienione pod kątem wymagań niniejszego postępowania.
Określenie przedmiotu zamówienia:
Minimalne / maksymalne parametry techniczne:
1. Maszyna fabrycznie nowa pochodząca z produkcji seryjnej, rok produkcji od 2021
2. Zamiatarka podciśnieniowa z układem recyrkulacji wody
3. Dopuszczalna masa całkowita – do 3,5 tony
4. Konstrukcja przegubowa
5. Wymiary zamiatarki wraz z zespołem zamiatającym dwuszczotkowym:
1) Wysokość – maksymalnie - 2000 mm ( bez światła sygnalizacyjnego )
2) Szerokość – maksymalnie - 1250 mm ( szerokość nośnika narzędzi )
3) Długość – maksymalnie - 4600 mm (z zespołem zamiatającym)
4) Rozstaw osi – maksymalnie 1800 mm – kryterium oceny oferty
6. Szerokość zamiatania – co najmniej - 2200 mm
7. Silnik wysokoprężny – moc min 55 kW, norma emisji spalin min. Stage V
8. Podwozie 4 kołowe, napęd hydrostatyczny na 4 koła
9. Średnica zawracania nośnika narzędzi pomiędzy ścianami – maksymalnie 7 m – kryterium oceny oferty
10. Rozmiar opon min 15 cali
11. Kabina zamknięta, drzwi wejściowe z obydwu stron, siedzenie umieszczone centralnie, oszklona, ogrzewana i klimatyzowana, radioodbiornik.
12. Podgrzewane lusterka boczne
13. Oświetlenie LED, z lampą cofania LED i akustycznym sygnałem cofania.
14. Pojazd wolnobieżny, prędkość maksymalna 25 km/h
15. Ręczny wąż ssawny teleskopowy: długość minimum 3,5 m, średnica minimum 125 mm, dostosowany do pracy po obydwu stronach maszyny,
16. Myjka wysokociśnieniowa montowana z tyłu pojazdu, wydajność min. 13 l/min; ciśnienie min. 120 bar, wyposażona w pistolet ręczny natryskowy z wężem o długości min. 10 m.
17. Oświetlenie zgodne z przepisami prawo o ruchu drogowym,
18. Zespół zamiatający: dwuszczotkowy, średnica szczotek minimum 900 mm, szerokość zamiatania min. 2200mm możliwość regulacji z kabiny operatora, system zabezpieczający zespół zamiatający przed kolizją
19. System szybkiej zmiany osprzętu, bez konieczności użycia kluczy lub innych narzędzi ręcznych
20. Szerokość dyszy ssącej – co najmniej 500 mm
21. Średnica kanału ssącego – co najmniej 180 mm
22. Klapa zasysania dużych śmieci sterowana z kabiny operatora lub rozwiązanie równoważne
23. Wizjer w podłodze umożliwiający obserwację dyszy ssącej z kabiny operatora
24. Zbiornik na nieczystości – pojemność min. 1400 litrów wykonany z materiału odpornego na korozję i ścieranie, kiprowanie hydrauliczne, wysokość opróżniania mierzona od podłoża min. 1400 mm, wyposażony w wizjery kontrolne po obydwu stronach pojazdu
25. Zawór do grawitacyjnego spuszczania wody ze zbiornika na nieczystości
26. Ładowność zbiornika zamiatarki – co najmniej 1000 kg
27. Zbiornik wody czystej – pojemność min. 180 litrów
28. Przyłączem do hydrantu w celu napełniania wody czystej z sieci wodociągowej
29. Wysokość pokonywania krawężników – min. 150 mm
30. Certyfikaty PM 2,5; PM 10
31. Homologacja umożliwiająca poruszanie się pojazdu po drogach publicznych
32. Belka świetlna LED z logo i nazwą firmy zamontowana na dachu kabiny.
Osprzęt dodatkowy:
Posypywarka silosowa piasku i soli
1. pojemność min. 600L
2. tarcza rozrzucająca
3. regulowana szerokość posypywania w zakresie 1,5-4m
4. napęd hydrauliczny
5. stojak do składowania posypywarki
Pług odśnieżny dwuskrzydłowy
1. szerokość robocza 160-170cm
2. wysokość 55-65cm
3. regulacja ustawienia kąta każdego skrzydła niezależna
4. oświetlenie LED po obrysie
Kolektor do zbierania liści i lekkich śmieci:
1. napęd hydrauliczny: wydajność 40-45l/min, ciśnienie 170-180 bar
2. szczotka boczna do pracy przy krawężniku
3. hydrauliczna nastawa boczna
WÓZKI DO ODSTAWIENIA I WYMIANY OSPRZĘTU,
STOJAK DO SKŁADOWANIA ZBIORNIKA NA NIECZYSTOŚCI
Serwisu i gwarancji:
1. Gwarancja co najmniej 24 miesiące – dodatkowa gwarancja kryterium oceny ofert
2. Reakcja serwisu gwarancyjnego do 48 godzin roboczych od momentu zgłoszenia
3. Bezpłatne przeszkolenie dwóch wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dniu przekazania przedmiotu zamówienia:
1) - instrukcję w języku polskim
2) - katalog części zamiennych w formie obrazkowo numerycznej jako katalog książkowy bądź w formie elektronicznej, na nośniku cyfrowym lub na portalu Dostawcy,
3) - kartę gwarancyjną
4) - certyfikat PM 2,5; PM10
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 614409,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614409,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 614409,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAKO Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772077313
7.3.3) Ulica: Czerwone Maki 63
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-392
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 614409,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Przebudowa i remont Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wojska Polskiego 9 w Kętrzynie
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie.
- Przebudowa dróg w miejscowościach Muławki i Wilkowo
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





