Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00183942/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont z przebudową pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, przy ul. 3 Maja 7 – etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Bielsku Podlaskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321307
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 7
1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kom.gosp@bielsk-podlaski.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29c27e02-ec5e-41af-bb05-d05d074ec4c61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont z przebudową pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, przy ul. 3 Maja 7 – etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29c27e02-ec5e-41af-bb05-d05d074ec4c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00245323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00147011/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont z przebudową pomieszczeń w piwnicy budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183942
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.261.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1581445,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu z przebudową pomieszczeń archiwum w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, przy ul. 3 Maja 7 - etap II.
2. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: iniekcję ścian nośnych, rozbiórka zbędnych ścianek działowych, wymiana tynków wewnętrznych (na ścianach i sufitach) wraz z wykonaniem prac malarskich, przebudowa elementów konstrukcyjnych, wymiana instalacji co z grzejnikami, wymiana posadzki, stolarki drzwiowej, zamurowanie jednego otworu po zdemontowanym okienku piwnicznym, roboty elektryczne w tym instalacja gniazd wtykowych, instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego, ochrona przeciwporażeniowa i przepięciowa, instalacja uziemiająca, roboty montażowe w zakresie instalacji systemu włamania i napadu, instalacja systemu sygnalizacji pożaru, instalacji kontroli dostępu, których zakres opisano w pkt. 4.3 oraz załączniku nr 5A do SWZ.
3. W ramach zamówienia wykonawca jest zobowiązany w szczególności do wykonania:
3.1. przebudowy pomieszczeń oznaczonych numerami 0/1 Pom. gosp., 0/2 Archiwum akt, 0/3 Komunikacja, 0/4 Archiwum akt, 0/5 Magazyn, 0/6 Magazyn, 0/7 Archiwum akt, 0/8 Archiwum akt, K1 Kl. Schodowa
(w I etapie wykonano roboty remontowe w pomieszczeniach oznaczonych numerami 0/9 Archiwum akt, 0/10 Archiwum akt, 0/11 Archiwum akt, 0/12 Archiwum akt, 0/13 Komunikacja, 0/1 Pom. gosp., K2 Kl. Schodowa; 1/11 WC zatrzymanych na parterze oraz roboty na zewnątrz budynku, tj. demontaż części okienek piwnicznych wraz z demontażem stalowych krat zewnętrznych, zamurowania (bez wnęk) otworów po zdemontowanych okienkach piwnicznych wraz z instalacją nawiewników higrosterowanych we wszystkich pomieszczeniach objętych zakresem całości opracowania, rozbiórki zewnętrznych studzienek podokiennych betonowych, z demontażem krat stalowych je zabezpieczających, zewnętrzna izolacja pionowa przeciw wilgoci i wodzie gruntowej na ścianach zewnętrznych piwnic, na murach fundamentowych i fundamentach, docieplenie ścian zewnętrznych piwnic i cokołów budynku i murów w gruncie (do ław fundamentowych), odtworzenie (uzupełnienia) okładzin elewacyjnych z licowych płytek klinkierowych, w kolorze „ceglastym” na cokołach zewnętrznych elewacji budynku i budowa przyłącza kanalizacji deszczowej i drenażu opaskowego – które nie są w zakresie niniejszego postępowania).
3.2. wykonanie zmiany kierunku otwarcia istniejących drzwi w ścianie wewnętrznej (łączących pomieszczenia „archiwów” Nr 0/10 i Nr 0/8, po wykonaniu obniżenia poziomu posadzki piwnic - zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją projektową.
3.3. Zamówienie swoim zakresem nie obejmuje:
a) wyposażenia pomieszczeń archiwum w regały jezdne,
b) dostawy urządzeń klimatyzacji precyzyjnej,
c)dostawy urządzeń SSWIN.
4. Zamówienie obejmuje wykonanie wszelkich prac zgodnie z SWZ, dokumentacją projektową, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, oraz wzorem umowy, stanowiącymi załączniki do SWZ.
5. Zamawiający informuje, że udostępnione przedmiary robót stanowią zakres rzeczowy zadania, które mają na celu pomóc Wykonawcy w poznaniu problematyki inwestycji, natomiast podstawą do wyceny są projekty budowlano-wykonawcze, szczegółowa specyfikacja techniczna oraz ustalenia i wyjaśnienia Zamawiającego zawarte w SWZ oraz pytaniach i odpowiedziach udzielanych w trakcie procedury wyłaniania Wykonawcy robót. Różnice pomiędzy przedmiarem i dokumentacją techniczną/przetargową nie będą stanowiły powodów ani podstaw do wykonania robót dodatkowych.
6. Ponad prace bezpośrednio wynikające z dokumentacji przetargowej, przedmiot umowy obejmuje to, co okaże się niezbędne w zakresie budowlanym, technicznym, prawnym, eksploatacyjnym i estetycznym dla realizowanego zadania, w szczególności o których mowa w punkcie 14 SWZ. Wykonawca powyższe przyjmuje do wiadomości i zobowiązuje się do wykonania w cenie objętej jego ofertą na wykonanie przedmiotu umowy.
UWAGA:
Zamawiający zwraca uwagę, iż roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie, który na czas ich realizacji nie może zostać wyłączony z eksploatacji, a sposób i czas ich prowadzenia musu uwzględniać możliwość prowadzenia rozpraw w budynku Sądu oraz obecność w czasie godzin urzędowania interesantów i pracowników.
Wobec powyższego Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia realizacji robót (prawidłowe zaplanowanie i przewidywane utrudnienia) w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie obiektu. Wymaga się, żeby uciążliwe roboty budowlane były prowadzone w dogodnych dla Zamawiającego godzinach oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym. Szczegółowy opis ograniczeń zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ - wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262300-4 - Betonowanie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262700-8 - Przebudowa budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej
31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31681000-3 - Akcesoria elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1485200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2203585,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1485200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-LAN Anna Kańtoch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368266218
7.3.3) Ulica: Sobieskiego 245b/1
7.3.4) Miejscowość: Wojkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-580
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1485200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-18INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi oraz innych materiałów laboratoryjnych
- Dostawa zestawów do wertebroplastyki
- "Usługa ubezpieczenia pojazdów Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. oraz Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Bielsku Podlaskim"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Podlaskiej w Bielsku Podlaskim
- Budowa drogi gminnej nr 107475B Ogrodniki - Pasynki
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej Nr 1746B Dydule - Gredele
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





