Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00340832/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00350269/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-04
- 2024/BZP 00355571/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-06
- 2024/BZP 00357648/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH DLA URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uep1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH DLA URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88627f07-1c12-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00245245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340832
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/011/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Serwis klimatyzacji1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych dla urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń wentylacyjnych, zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Szczegółowych wymaganiach dotyczących przedmiotu zamówienia (Załączniki od 1,2,3,7).
2. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane w ramach przedmiotu zamówienia prace, użyte elementy, materiały eksploatacyjne i części oraz do wykonywania świadczeń wynikających z tej gwarancji. Wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w SWZ.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, stanowią integralną część opisu przedmiotu zamówienia i zawarte zostały w Załącznikach od 1,2,3,7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 75500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. Serwis Wentylacji1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych dla urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń wentylacyjnych, zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Szczegółowych wymaganiach dotyczących przedmiotu zamówienia (Załączniki od 1,2,3,7).
2. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane w ramach przedmiotu zamówienia prace, użyte elementy, materiały eksploatacyjne i części oraz do wykonywania świadczeń wynikających z tej gwarancji. Wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w SWZ.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, stanowią integralną część opisu przedmiotu zamówienia i zawarte zostały w Załącznikach od 1,2,3,7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 111219,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83886,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83886,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83886,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOMAX TEY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6210004007
7.3.3) Ulica: ul. Szczepankowo 134
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-313
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83886,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130033,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130033,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130033,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOMAX TEY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6210004007
7.3.3) Ulica: ul. Szczepankowo 134
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-313
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130033,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Rewaloryzacja wewnętrznego dziedzińca - wirydarza SOSW dla Dzieci Niewidomych w Owińskach
- Wymiana ogrodzenia
- Dostawa nowego samochodu 7 - osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Poznaniu.
- Usługi wykonania omłotu rzepaku ozimego, pszenicy ozimej oraz żyta w sezonie żniwnym roku 2025
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Kontrola stanu technicznego i naprawa pomp obiegowych, pomp atrakcji firmy SPECK PUMPEN oraz Grundfos, zainstalowanych na terenie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
- Prowadzenie eksploatacji oraz wykonywanie stałej kompleksowej konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych instalacji automatycznego sterowania w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Usługa serwisu klimatyzacji w Serwerowni Głównej Politechniki Świętokrzyskiej
- Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego kompleksu czterech mroźni automatycznych typu Cobra, jednej mroźni regałowej oraz jednej mroźni paletowej
- Modernizacja systemu klimatyzacji w tym dostawa, montaż i uruchomienie oraz serwis gwarancyjny systemu klimatyzacji w budynku kuchni Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
- Przeglądy, serwis, konserwacja wraz z bieżącą naprawą instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych w Muzeum Emigracji w Gdyni
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.