eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekWykonanie lotniczych zdjęć fotogrametrycznych oraz opracowanie ortofotomap na podstawie wykonanych zdjęć lotniczych dla czterech nadleśnictw wchodzących w skład RDLP w Szczecinku



Ogłoszenie z dnia 2025-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie lotniczych zdjęć fotogrametrycznych oraz opracowanie ortofotomap na podstawie wykonanych zdjęć lotniczych dla czterech nadleśnictw wchodzących w skład RDLP w Szczecinku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W SZCZECINKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 94 372 63 00

1.5.8.) Numer faksu: 94 372 63 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczecinek.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2623ce74-4652-4954-9cc9-e4a451f385ad

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie lotniczych zdjęć fotogrametrycznych oraz opracowanie ortofotomap na podstawie wykonanych zdjęć lotniczych dla czterech nadleśnictw wchodzących w skład RDLP w Szczecinku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2623ce74-4652-4954-9cc9-e4a451f385ad

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00245229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00568242/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie lotniczych zdjęć fotogrametrycznych oraz opracowanie ortofotomap na podstawie wykonanych zdjęć lotniczych dla czterech nadleśnictw wchodzących w skład RDLP w Szczecinku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178387

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.270.1.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 134600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie lotniczych zdjęć fotogrametrycznych oraz opracowanie ortofotomap na podstawie wykonanych zdjęć lotniczych dla czterech nadleśnictw wchodzących w skład Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinku (Nadleśnictwa: Łupawa, Połczyn, Ustka, Tychowo)” . Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren administracyjny ww. 4 nadleśnictw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ. Terminy wykonania zamówienia:
- wykonanie lotniczych zdjęć fotogrametrycznych w okresie od 01 czerwca do 31 sierpnia 2025 r.
- wykonanie i przekazanie Zamawiającemu do kontroli produktów - najpóźniej do dnia 30 września 2025 r (termin zostanie uznany za dochowany pod warunkiem, że w tym terminie przekazane zostaną wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia, niemające wad istotnych uniemożliwiających dokonanie ich odbioru). Zdjęcia należy wykonać dla całego zasięgu terytorialnego nadleśnictwa (powiększonego o pas szerokości minimum 200 m) (zasięg terytorialny nadleśnictw, bez bufora – plik .shp.). Zdjęcia należy wykonać z pokryciem podłużnym nie mniejszym niż 75%, poprzecznym nie mniejszym niż 45%. Interwał czasowy pomiędzy wykonaniem pierwszego i ostatniego lotniczego zdjęcia fotogrametrycznego użytego do wykonania ortofotomapy dla obszaru pojedynczego nadleśnictwa nie może być dłuższy niż 14 dni. Zdjęcia dla obszaru pojedynczego nadleśnictwa należy wykonać w miarę możliwości w ramach jednego nalotu. Ortofotomapę, numeryczny model terenu i numeryczny model pokrycia terenu należy dostarczyć w kroju arkuszy map topograficznych w skali 1:5000 wraz z indeksem arkuszy (w formacie SHP).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71355100-2 - Usługi fotogrametryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159198,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160833,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159198,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPEGIEKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780004498

7.3.3) Ulica: Aleja Tysiąclecia 11

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159198,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-01 do 2025-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.