Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00227209/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
- 2021/BZP 00235309/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Część 1 – Projekt budowy sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej
w Olszanceˮ
„Część 2 – Budowa nowego budynku Szkoły Podstawowej w Stadłach
w tym projektˮ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PODEGRODZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 248
1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@podegrodzie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podegrodzie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ugpodegrodzie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Część 1 – Projekt budowy sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowejw Olszanceˮ
„Część 2 – Budowa nowego budynku Szkoły Podstawowej w Stadłach
w tym projektˮ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbee452a-2a66-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245206
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003629/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Budowa nowego budynku szkoły w Stadłach - projekt
1.3.11 Budowa sali gimnastycznej w Olszance - projekt
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227209/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIN-ZA.271.1.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac projektowych:a) uzyskanie mapy do celów projektowych,
b) wykonanie badań geotechnicznych,
c) inwentaryzacja istniejącego budynku szkoły w zakresie niezbędnym do projektu przebudowy,
d) ekspertyza konstrukcyjna istniejącego budynku szkoły w zakresie niezbędnym do projektu przebudowy,
e) przebudowa istniejącego budynku szkoły oraz dobudowa sali gimnastycznej. Projekt budowlany, wykonawczy, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – we wszystkich niezbędnych branżach,
f) przygotowanie wniosku i złożenie dokumentacji do pozwolenia na budowę lub zgłoszenia,
g) uzyskanie prawomocnej Decyzji o Pozwoleniu na Budowę lub zgłoszenie i dostarczenie
do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac projektowych:a) uzyskanie mapy do celów projektowych,
b) wykonanie badań geotechnicznych oraz dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (jeśli będzie potrzebna),
c) inwentaryzacja istniejącego budynku szkoły,
d) rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego,
e) ekspertyza konstrukcyjna istniejącego budynku szkoły w zakresie niezbędnym do projektu przebudowy,
f) program prac konserwatorskich istniejącego budynku szkoły w zakresie niezbędnym
do projektu przebudowy (jeśli będzie potrzebny),
g) przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku szkoły w zakresie niezbędnym do adaptacji
i połączenia z częścią projektowaną. Projekt budowlany, wykonawczy, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych –
we wszystkich niezbędnych branżach,
h) przygotowanie wniosku i złożenie dokumentacji do pozwolenia na budowę lub zgłoszenia,
i) uzyskanie prawomocnej Decyzji o Pozwoleniu na Budowę lub zgłoszenie i dostarczenie
do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 b, c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie dla części nr 1, 2 zostało unieważnione na podstawie:
• art. 255 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
U Z A S A D N I E N I E
Jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie:
art. 226 ust. 1 pkt. 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) – Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;
Jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie:
art. 226 ust. 1 pkt. 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) – Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;
U Z A S A D N I E N I E
Zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia:
„1. Nazwa oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej i adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
Gmina Podegrodzie
Podegrodzie 248
33-386 Podegrodzie
tel. (018) 445-90-33 fax. (018) 448-49-51
e-mail: gmina@podegrodzie.pl, przetargi@podegrodzie.pl
ePUAP: /9444osaxjd/skrytka
Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://bip.malopolska.pl/ugpodegrodzie”
„14.7. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
„14.8. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.”
„20.3. Ofertę/oświadczenia/dokumenty należy podpisać przed zaszyfrowaniem.
20.4. Zaszyfrowany plik z ofertą musi posiadać oznaczenie: OFERTA DIN-ZA.271.1.26.2021.”
oraz zapisami w ogłoszeniu nr 2021/BZP 00227209/01 z dnia 2021-10-11:
„SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
2. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na miniPortalu, szczegóły w swz: ePUAP: /9444osaxjd/skrytka.”
W dniu 21.10.2021 r. o godz. 8.54 Wykonawca: GRZYBUD Paweł Grzybek ul. Tysiąclecia 10F/120, 97-500 Radomsko przesłał ofertę niezaszyfrowaną na e-PUAP Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie dla części nr 1, 2 zostało unieważnione na podstawie:
• art. 255 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
U Z A S A D N I E N I E
Jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie:
art. 226 ust. 1 pkt. 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) – Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;
Jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie:
art. 226 ust. 1 pkt. 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) – Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;
U Z A S A D N I E N I E
Zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia:
„1. Nazwa oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej i adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
Gmina Podegrodzie
Podegrodzie 248
33-386 Podegrodzie
tel. (018) 445-90-33 fax. (018) 448-49-51
e-mail: gmina@podegrodzie.pl, przetargi@podegrodzie.pl
ePUAP: /9444osaxjd/skrytka
Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://bip.malopolska.pl/ugpodegrodzie”
„14.7. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
„14.8. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.”
„20.3. Ofertę/oświadczenia/dokumenty należy podpisać przed zaszyfrowaniem.
20.4. Zaszyfrowany plik z ofertą musi posiadać oznaczenie: OFERTA DIN-ZA.271.1.26.2021.”
oraz zapisami w ogłoszeniu nr 2021/BZP 00227209/01 z dnia 2021-10-11:
„SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
2. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na miniPortalu, szczegóły w swz: ePUAP: /9444osaxjd/skrytka.”
W dniu 21.10.2021 r. o godz. 8.54 Wykonawca: GRZYBUD Paweł Grzybek ul. Tysiąclecia 10F/120, 97-500 Radomsko przesłał ofertę niezaszyfrowaną na e-PUAP Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI PODEGRODZIE
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC - II
- Zakup i dostawa kontenerowego systemu uzdatniania wody w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC - II
więcej: przetargi PODEGRODZIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





