Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00216443/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
- 2021/BZP 00236802/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-19
- 2021/BZP 00243454/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie na pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. „BUDOWA KOTŁOWNI MIEJSKIEJ OPALANEJ GAZEM NATURALNYM O MOCY DO 6 MW W MIEJSCOWOŚCI SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091443873
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 8
1.5.2.) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48523882286
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zgksepolno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgksepolno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gaz i energia cieplna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wodno-kanalizacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. „BUDOWA KOTŁOWNI MIEJSKIEJ OPALANEJ GAZEM NATURALNYM O MOCY DO 6 MW W MIEJSCOWOŚCI SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e72de5db-25d1-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00216443/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. „BUDOWA KOTŁOWNI MIEJSKIEJ OPALANEJ GAZEM NATURALNYM O MOCY DO 6 MW W MIEJSCOWOŚCI SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE.”
2. Zamówienie jest współfinansowane przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach programu priorytetowego
nr 5.9: Międzydziedzinowe. Ciepłownictwo powiatowe
3. Wykonawca będzie świadczył usługi Inwestora Zastępczego jako przedstawiciel Zamawiającego w niniejszym zakresie:
f) Zapewnienie zespołu inspektorów budowlanych przez cały proces budowlany:
i) Branży Konstrukcyjnej;
ii) Branży Sanitarnej;
iii) Branży Elektrycznej;
g) Etap czynności przygotowawczych:
i) Ustalanie zasad oraz formy obiegu dokumentacji technicznej i formalnej
ii) Prowadzenie narad koordynacyjnych przy współudziale Generalnego Wykonawcy (zwanej dalej GW) oraz Inspektorów Budowlanych;
h) Etap prac projektowych:
i) Prowadzenie narad koordynacyjnych dotyczących bieżącego postępu prac;
ii) Weryfikacja rozwiązań technicznych w dokumentacji dostarczonej przez GW;
iii) Zatwierdzanie do realizacji dostarczonej dokumentacji przez GW;
iv) Udział przy odbiorach częściowych;
i) Etap realizacyjny:
i) Prowadzenie narad koordynacyjnych w zakresie bieżącej realizacji
ii) Odbiór prac zanikowych.
iii) Weryfikacja zgodności realizacji z dopuszczoną do realizacji dokumentacją techniczną;
iv) Udział przy odbiorach częściowych;
j) Etap prób i rozruchów;
i) Weryfikacja możliwości przystąpienia do prób funkcjonalnych;
ii) Weryfikacja poprawności wykonania testów i prób funkcjonalnych;
iii) Udział w próbie 36 godzinnej funkcjonowania Systemu;
iv) Udział przy odbiorach częściowych;
k) Etap rozliczenia końcowego Inwestycji w tym:
i) Weryfikacja poprawności wykonania przez GW dokumentacji powykonawczej;
ii) Weryfikacja uzyskania wskaźników rezultatu zdefiniowanych w umowie dotacyjnej
iii) Udział w odbiorach końcowych z GW
l) Rozliczenia częściowe i końcowe z jednostką dofinansowującą
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Dnia 06.10.2021 Zamawiający umieścił w BZP poprzez platformę e-zamówienia Ogłoszenie o zamówieniu z terminem składania i otwarcia ofert na 22.10.2021 po czym dnia 19.10.2021r. opublikował Zmianę ogłoszenie o zamówieniu jednocześnie przesuwając termin składania i otwarcia ofert na 25.10.2021 r.. Zmiany i załączniki zostały umieszczone na wszystkich przewidzianych w SWZ sposobach komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcą, z pominięciem fizycznej zmiany terminu na miniPortalu, co skutkowało uniemożliwieniem Wykonawcom złożenie ofert.
Uzasadnienie prawne:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
- Zorganizowanie i prowadzenie obsługi strefy Płatnego Parkowania w Sępólnie Krajeńskim
- Wyposażenie magazynu OLiOC w radioodbiorniki (w tym mobilne i nasobne), zasilacze i anteny
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim
- Termomodernizacja budynków stałego zaplecza ZD połączona ze zmianą sposobu użytkowania ich pomieszczeń
więcej: przetargi SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Sianów poprzez rozwój i uzbrojenie terenów przemysłowych wzdłuż drogi ekspresowej S6".
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad rb podczas real.zad.pn.:Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdr. Muszyna, etapIII-budowa ogrodówtematycznych:wiklinowego i strefy wypoczynkowej
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru na zadaniu pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj, polegających na opracowaniu projektu zamiennego...
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Park Mostów II - Modernizacja terenu wokół budynku Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu - powołanie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





