Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00158151/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
 - 2022/BZP 00169766/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-20
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego oraz zestawów do automatycznej izolacji wirusowego RNA/DNA    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL KLINICZNY IM. HELIODORA ŚWIĘCICKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 49
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-355
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spsk2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skhs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://skhs.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego oraz zestawów do automatycznej izolacji wirusowego RNA/DNA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5994f31-d29d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028844/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.70 estawy do izolacki wirusowych kwasów nukleinowych do aparatu Biocoma na okres 12 miesięcy (12 800 izolacji)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158151/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/99/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 172830,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Końcówki do pipet automatycznych - 9 pozycji asortymentowych4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437110-1 - Końcówki pipet
4.5.5.) Wartość części: 35930,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do automatycznej izolacji wirusowego RNA/DNA z surowicy , osocza, krwi pełnej, tkanek oraz materiału z dolnych i górnych dróg oddechowych - 400 opakowań4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 136900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38804,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98269,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38804,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SBD GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381250470
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38804,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147852,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147852,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147852,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TK Biotech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363886608
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147852,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa wymazówek i materiałów jednorazowych dla potrzeb Pracowni Mikrobiologii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
 - Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi i mikroprobówek preparowanych do pobierania krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB
 - Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu
 - Wyroby medyczne jednorazowego użytku - cewniki do litotrypsji
 - Obsługa techniczna stacji transformatorowych polegająca na eksploatacji, konserwacji i nadzorze nad pracą stacji i agregatów przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
 
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów i akcesoriów laboratoryjnych w podziale na pakiety
 - Dostawa materiałów zużywalnych, testów immunochromatograficznych, barwników i pozostałego drobnego asortymentu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp.z o.o.
 - Dostawa odczynników do koagulologii wraz dzierżawą analizatora
 - Sprzedaż i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do realizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych na Wydziałach UR
 - Dostawa odczynników oraz materiałów eksploatacyjnych z podziałem na 5 zadań dla Laboratorium Diagnostycznego Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
 - żakup i dostawa odczynników/pasków testowych wraz z dzierżawą automatycznego systemu analizy moczu dla zakładu diagnostyki laboratoryjnej ŚĆÓ w Kielcach IZP.2411.219.2025.JM
 
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





