eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziejowice › Dostawa urządzeń i oprogramowania wraz z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach Konkursu Grantowego "Cyfrowa Gmina" realizowanego przez Gminę Sędziejowice



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń i oprogramowania wraz z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach Konkursu Grantowego "Cyfrowa Gmina" realizowanego przez Gminę Sędziejowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZIEJOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934594

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wieluńska 6

1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 677 16 93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminasedziejowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń i oprogramowania wraz z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach Konkursu Grantowego "Cyfrowa Gmina" realizowanego przez Gminę Sędziejowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-788f5149-f2c5-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025615/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa urządzeń i oprogramowania wraz z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach Konkursu Grantowego "Cyfrowa Gmina" realizowanego przez Gminę Sędziejowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, dotyczący realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” dla Gminy Sędziejowice

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221075/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RW.VI.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji roboczych AIO typ 1 i 2, mobilnych stacji roboczych typy 1-5, monitorów typu I i II, skanerów, routera głównego i podległego, urządzenia wielofunkcyjnego, przełącznika, macierzy typu NAS, oprogramowania biurowego, oprogramowanie zdalnego dostępu, oprogramowania do monitorowania sieci, rozwiązania UTM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 zawiera załącznik nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38520000-6 - Skanery

31214100-0 - Przełączniki

30231300-0 - Monitory ekranowe

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

32413100-2 - Rutery sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

4.5.5.) Wartość części: 174546,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach części 2 zawiera załącznik nr 1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

4.5.5.) Wartość części: 10209 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie części I, ofertę złożył następujący Wykonawca:
CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
ul. Wolność 8 lok. 4
26 – 600 Radom
W oparciu o zapis działu XII pkt. 1 SWZ Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy (część I zamówienia) odpowiadają wymaganiom określonym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ, wymagał złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) certyfikat lub dokument potwierdzający, że firma serwisująca monitory typu 1 posiada certyfikat ISO 9001 lub inny równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera;
b) dokumenty potwierdzające, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych przez wykonawcę lub firmę serwisującą producent monitora typu 1 przejmie wszelkie zobowiązania związane z serwisem”,
których brak w ofercie złożonej przez ww. Wykonawcę.
Ponadto, zgodnie z treścią art. 107 ust. 1 ustawy Pzp: „Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, o ile przewidział to w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia.”.
Biorąc pod uwagę fakt, iż Zamawiający nie przewidział uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w ogłoszeniu o zamówieniu, ani w dokumentach zamówienia, Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r., poz. 1129 ze zm.).
Z uwagi na fakt, iż jedyna oferta złożona w zakresie części nr 1 przedmiotowego postępowania podlega odrzuceniu, zgodnie z art. 255 ust. 2 i art. 259 ustawy PZP Zamawiający postanawia jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233638,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233638,50 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.