Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00255492/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-12
- 2023/BZP 00345060/01 - Wynik z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług w ramach projektu „e-Urząd Gminy Łomża
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług w ramach projektu „e-Urząd Gminy Łomża
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc2a80d8-0123-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030847/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego z oprogramowaniem dla Gminy Łomża w ramach projektu „e-Urząd Gminy Łomża”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa XI Wspieranie odbudowy gospodarki regionu w związku z pandemią COVID-19, Działanie 11.1 Wspieranie odbudowy gospodarki regionu w związku z pandemią COVID-19.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/gminalomza3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/gminalomza
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w dziale 10 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w dziale 22 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.1.18.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
• zapewnienie interoperacyjności i integrację systemów wewnętrznych urzędu,
• rozbudowę systemów wewnętrznych urzędu o elementy niezbędne do świadczenia
e-usług,
• dostawę i wdrożenie Portalu Mieszkańca,
• opracowanie e-usług 4 poziomu dojrzałości,
• szkolenie użytkowników.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: • Czas usunięcia Awarii
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia Błędu
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia Wady
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opisane w dziale 8 SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.5. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
9.5.1. wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ);
9.5.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, obejmujących co najmniej osoby, o których mowa w pkt 9.1.2 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ);
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie braku podstaw
do wykluczenia Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Opisane w dziale 4 SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zawarto w załączniku nr 4 - projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: smartpzp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-14 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-13
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
stosując kryteria oceny ofert opisane w dziale 17 niniejszej SWZ.INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa ortez i produktów ortopedycznych na potrzeby Punktu Zaopatrzenia Ortopedycznego Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w mieście Łomża - etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1914B Pieńki Borowe - DW 668 na odcinku o długości ok. 2,7 km
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej i badawczo - dydaktycznej WNoZ na temat otwartych modeli udostępnienia treści naukowych
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej i badawczo - dydaktycznej WNoZ na temat zarządzania modelem danych badawczych
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników uczelni na temat zarządzania modelem danych badawczych
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa organizacji i realizacji szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli w ramach projektu "Budujemy przyszłość ZSOiZ w Mońkach"
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
- Zakup licencji oprogramowania serwerowego [1 kpl]
- Dostawa serwerów oraz wdrożenie e-usług w ramach projektu pn. "eCareMed - Elektroniczna Dokumentacja Medyczna oraz e-usługi w drodze do akredytacji Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
- Wsparcie techniczne dla systemu klasy ITSM wraz z usługą modyfikacji systemu w ramach pakietu roboczogodzin na okres 36 miesięcy
- 352.2023 Wyłonienie wykonawcy w zakresie przygotowania i przeprowadzenia szkolenia integracyjno-rozwojowego dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.