eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › "Sukcesywna dostawa produktów ogólnospożywczych, oraz miodu i jaj do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa produktów ogólnospożywczych, oraz miodu i jaj do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6d85a0f-bea2-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa produktów ogólnospożywczych, oraz miodu i jaj do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6d85a0f-bea2-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027400/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywna dostawa produktów ogólnospożywczych oraz miodu i jaj do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie w 2024 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086289

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 292631,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów ogólnospożywczych oraz miodu i jaj.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 06.30 do 7.30. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego „termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia”).
Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego iż jakość i/lub ilość dostarczonych produktów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji).
2.Wielkość/Zakres: Ananas w syropie – 300 szt., Bazylia suszona – 250 szt., Brzoskwinie w syropie – 300 szt., Chili mielone – 50 szt., Cząber suszony – 50 szt., Deser na kremie kokosowym – 300 szt., Chleb bezglutenowy – 90 szt., Chrzan tarty – 150 szt., Chrupki kukurydziane – 200 szt., Ciasteczka zbożowe bez dodatku cukru – 4000 szt., Cukier kryształ – 850 kg, Cukier puder – 50 kg, Cukier waniliowy – 200 szt., Curry – 100 szt., Cynamon mielony – 70 szt., Czekolada gorzka – 1000 szt., Czosnek suszony granulowany – 150 szt., Daktyle suszone – 10 kg, Drożdże świeże – 80 szt., Dżem owocowy – 500 szt., Fasola w puszce – 100 szt., Filet z makreli w pomidorach – 60 szt., Gałka muszkatołowa – 75 szt., Groszek zielony konserwowy – 250 szt., Groszek ptysiowy – 60 szt., Herbata ekspresowa czarna – 20 szt., Herbata zielona ekspresowa – 5 szt., Herbata owocowa o smaku jabłko z gruszką – 5 szt., Herbata owocowa o smaku malina z dziką różą – 5 szt., Herbata owocowa o smaku czarna porzeczka z cytryną – 5 szt., Herbata owocowa o smaku truskawka z poziomką – 5 szt., Herbata ziołowa – melisa – 4 szt., Herbata ziołowa – pokrzywa – 4 szt., Herbata ziołowa – Rumianek – 4 szt., Imbir zielony – 50 szt., Jabłka prażone – 30 szt., Jaja – 20000 szt., Kakao naturalne – 200 szt., Kasza bulgur – 200 kg, Kasza gryczana palona – 200 kg, Kasza gryczana niepalona – 200 kg, Kasza jaglana – 100 kg, Kasza jęczmienna gruba – 250 kg, Kasza jęczmienna pęczak – 150 kg, Kasza kuskus – 50 kg, Komosa ryżowa – 50 kg, Kasza manna – 50 kg, Kawa zbożowa rozpuszczalna – 200 szt., Kawa rozpuszczalna bezglutenowa z cykorii – 5 szt., Ketchup łagodny – 50 szt., Kminek mielony – 130 szt., Kminek cały – 130 szt., Koncentrat pomidorowy – 250 szt., Kukurydza – 500 szt., Kurkuma – 100 szt., Kwasek cytrynowy – 80 szt., Liść laurowy suszony – 200 szt., Lubczyk suszony – 500 szt., Majeranek suszony – 500 szt., Makaron bezglutenowy – 60 kg, Makaron gruby świderki – 280 kg, Makaron gruby łazanka – 250 kg, Makaron gruby spaghetti – 200 kg, Makaron gruby kokardka – 280 kg, Makaron gruby pióra – 280 kg, Makaron drobny literki – 80 kg, Makaron drobny kolanka – 70 kg, Makaron drobny zacierka – 70 kg, Makaron drobny nitka – 300 kg, Makaron drobny muszelka – 70 kg, Makaron drobny muszelka – 70 kg, Makaron drobny gwiazdka – 70 kg, Masło roślinne – 11 op., Mąka bezglutenowa – 20 kg, Mąka kukurydziana – 20 kg, Mąka pszenna typu 500 – 700 kg, Mąka pszenna pełnoziarnista typ 2000 – 100 kg, Mąka ziemniaczana – 200 kg, Miód wielokwiatowy – 120 kg, Mus owocowy – 8000 szt., Mus owocowo – warzywny – 4000 szt., Mus owocowo – zbożowy – 4000 szt., Musli owocowe – 100 szt., Musztarda stołowa – 10 l, Napój ryżowy – 120 l, Napój sojowy – 40 l, Ocet jabłkowy 6% - 20 szt., Olej rzepakowy – 850 l, Oliwa z oliwek – 25 szt., Oliwki zielone, czarne – 50 szt., Oregano suszone – 250 szt., Pałeczki kukurydziane – 400 op., Papryka słodka mielona – 600 szt., Pestki dyni łuskane – 50 kg, Pestki słonecznika – 50 kg, Pieprz czarny mielony – 700 szt., Pieprz ziołowy mielony – 25 szt., Płatki kukurydziane – 60 szt., Płatki orkiszowe – 80 szt., Płatki owsiane – 100 szt., Pomidory suszone w oleju słonecznikowym – 100 szt., Proszek do pieczenia – 100 szt., Proszek do pieczenia bezglutenowy – 15 szt., Przyprawa do kurczaka – 250 szt., Przyprawa do ryb – 50 szt., Produkt na bazie oleju kokosowego w formie serka do smarowania – 50 szt., Produkt z tłuszczem kokosowym o smaku sera goudy – 50 szt., Produkt o smaku sera goudy na bazie oleju kokosowego w plastrach – 50 szt., Pulpa pomidorowa – 80 szt., Rodzynki – 30 kg, Rozmaryn suszony – 25 szt., Ryż paraboliczny biały – 750 kg, Ryż brązowy – 200 kg, Sezam – 10 kg, Sok – 1500 l, Sok 100% jabłko-marchew-banan – 500 szt., Soczek w kartoniku z rurką jabłkowy – 1000 szt., Soczek w kartoniku z rurką pomarańczowy – 1000 szt., Soczek w kartoniku z rurką wieloowocowy – 1000 szt., Soda oczyszczona – 30 szt., Sól spożywcza jodowana – 450 kg, Śliwka suszona kalifornijska – 10 kg, Tuńczyk w sosie własnym (kawałki) – 80 szt., Tymianek suszony – 100 szt., Wafle ryżowe naturalne – 200 op., Wafle suche – maca – 100 szt., Wafle suche – podpłomyki – 400 szt., Woda niegazowana z ustnikiem – 900 szt., Woda niegazowana (op. 5l) – 1000 szt., Ziele angielskie – 200 op., Zioła prowansalskie – 300 op., Żurek (konsystencja półgęsta) – 400 l, Żurek – koncentrat bezglutenowy jaglany – 10 szt., Żelatyna spożywcza – 200 szt., Żurawina suszona – 22 kg.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
stanowiący załącznik do specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189157,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201675,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189157,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poladex L. Zaborniak M. Zaborniak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931270320

7.3.3) Ulica: ul. Fryderyka Szopena

7.3.4) Miejscowość: Lubaczów

7.3.5) Kod pocztowy: 37-600

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189157,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.