Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00388449/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00399588/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-05
- 2024/BZP 00406199/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00410528/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i konfiguracja dodatkowych elementów systemu Kontroli Dostępu oraz ich integracja z istniejącym u Zamawiającego Systemem Kontroli Dostępu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uep1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i konfiguracja dodatkowych elementów systemu Kontroli Dostępu oraz ich integracja z istniejącym u Zamawiającego Systemem Kontroli Dostępu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e52691b0-353a-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244733
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028216/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Rozbudowa systemu kontroli dostępu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388449
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/022/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa, montaż i konfiguracja dodatkowych elementów systemu Kontroli Dostępu oraz ich integracja z istniejącym u Zamawiającego Systemem Kontroli Dostępu.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 42961100-1.
3. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części
4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
6. Opis oraz sposób realizacji zamówienia znajduje się w opisie przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ, w formularzu specyfikacji - załącznik nr 3 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345981,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345981,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345981,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM INFORMATYKI „ZETO” S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420202807
7.3.3) Ulica: ul. Skorupska 9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-048
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres przedmiotu zamówienia / wykonanie niezbędnego okablowania do systemu,
wykonanie niezbędnej instalacji zasilającej do urządzeń, prace wykończeniowe
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345981,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług związanych ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników, studentów, doktorantów, gości zagranicznych oraz osób zatrudnionych na umowy cywilno - prawne dla UPP
- Nadzór inwestorski dla inwestycji: Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Bazyliowej w Kaliszu - etap I
- Dostawa teksturometru wraz z wyposażeniem
- Dostawa liofilizatora wraz z wyposażeniem
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych powstałych w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych przez SZOZnMiD w Poznaniu"
- Dostawa masy mineralno-asfaltowej na zimno dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż urządzeń, materiałów i osprzętu: "Modernizacja systemów: Telewizji dozorowej CCTV (kamery, rejestratory, dyski), Kontroli dostępu Dostawa +montaż + konfiguracja"
- Prace budowlane w ramach Inkubatora Aktywności Kulturalnej "Dom Zemełki"
- Remont systemu kontroli dostępu Zakładu Karnego w Chełmie
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.