eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Remont dachu budynku Urzędu Miejskiego w Żninie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu budynku Urzędu Miejskiego w Żninie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żnin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 700-lecia 39

1.5.2.) Miejscowość: Żnin

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523031301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.ciszak@gminaznin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.znin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/znin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu budynku Urzędu Miejskiego w Żninie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba1caa4e-064a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003866/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont dachu budynku Urzędu Miejskiego w Żninie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160851/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGPi.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196377,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Połać dachowa składa się z trzech dachów usytuołwanych na różnych wysokościach. Pierwsza połać to dach kopertowy o wymiarach zewnętrznych 13,60x8,60m
o pochyleniu ok. 15%. Druga to dach złożony z części prostej obustronnie pochylonej – spadek ok. 15% oraz części o kształcie kołowym również obustronnie pochylonej. Trzecia połać to dach kopertowy o wymiarach zewnętrznych 13,10x10,0m i pochyleniu również 15%.
Zakres robót obejmuje:
- wymianę istniejącego pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej na rąbek na pełnym deskowaniu na panele dachowe na rąbek ułożone na dachowej macie strukturalnej;
- wymianę deskowania dachu;
- wymianę orynnowania wraz z opierzeniem gzymsów;
- likwidację dwóch wentylatorów i trzech wyłazów dachowych;
- montaż wyłazu dachowego w nowej lokalizacji;
- przełożenie dwóch jednostek zewnętrznych klimatyzatorów;
- remont trzech kominów o wymiarach 0,46x0,81m h= 1,30; 0,44x1,67m h=0,95m oraz 1,83x1,10m h=1,85m. Dwa pierwsze należy ocieplić styropianem gr. 5 cm i wykonać
na nich wyprawę elewacyjną zgodnie z systemem docieplenia danego producenta. Natomiast ostatni komin należy wyszpachlować klejem na gładko z wklejeniem siatki zbrojeniowej. Wszystkie kominy należy pomalować.
- wymianę instalacji odgromowej na wszystkich połaciach dachu i połączenie jej
z istniejącymi zwodami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245433,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245133,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245133,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA M&W DYPOT MAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621612050

7.3.3) Ulica: JABŁÓWKO 36

7.3.4) Miejscowość: ŁABISZYN

7.3.5) Kod pocztowy: 89-210

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245133,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.