eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZapewnienie specjalistycznej pracy edukacyjnej nad relacją opiekun-dziecko dla dzieci, młodzieży i rodzin zastępczych z terenu powiatu poznańskiego.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zapewnienie specjalistycznej pracy edukacyjnej nad relacją opiekun-dziecko dla dzieci, młodzieży i rodzin zastępczych z terenu powiatu poznańskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631280985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-823

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 841 07 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.powiat.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.powiat.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie specjalistycznej pracy edukacyjnej nad relacją opiekun-dziecko dla dzieci, młodzieży i rodzin zastępczych z terenu powiatu poznańskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e28b8f7e-b797-4658-afc2-af81032f131d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244656

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066187/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi specjalistyczne- Specjalistyczna praca edukacyjna nad relacją opiekun/rodzic- dziecko

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodziny i rodzinną pieczę zastępczą na terenie MOF Poznania – EDYCJA III”, Program „Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021 – 2027”, działanie 6.18 Integracja i aktywizacja społeczna oraz wsparcie potencjału w ramach ZIT, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) nr wniosku: FEWP.06.18-IZ.00-0002/24

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e28b8f7e-b797-4658-afc2-af81032f131d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e28b8f7e-b797-4658-afc2-af81032f131d

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać dostęp do konta na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób: pod adresem poczty elektronicznej: iod@tmp.pl; pod numerem telefonu: 882 155 218; pisemnie na adres: TMP IT GROUP sp. z o.o., ul. Starowiejska 8, 61-664 Poznań, z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. “Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne dzieci przebywających w pieczy zastępczej , w ramach realizacji projektu pt. „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie poznańskim”, Program „Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021 – 2027”, działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)”.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z prawnie uzasadnionymi interesami Administratora, w tym w celu ustalenia dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami – do czasu przedawnienia roszczeń.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art.9 ust.1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawą PZP”. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 74 ust. 3 i art.18 ust.3–6 ustawy PZP, stosuje się odpowiednio,
-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w postaci, w jakiej została ona sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej nienaruszalność i możliwość odczytania. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów odrębnych;
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
Z uwagi na ograniczenie ilości znaków - pełna treść klauzuli RODO znajduje się w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: VII.4124.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 146880 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi psychologicznej pn. „Specjalistycznej pracy edukacyjnej nad relacją opiekun-dziecko” dla dzieci, młodzieży i rodzin zastępczych z terenu powiatu poznańskiego w łącznej ilości 720 godzin w okresie trwania umowy.
Zamówienie powinno być zrealizowane według poniższych wytycznych:
a) zamawiający wymaga, aby wszystkie działania realizowane były na terenie miasta Poznania.
b) każda ze wskazanych przez tut. PCPR osób powinna uzyskać odpowiednie wsparcie, na które zostanie skierowana.
c) podmiot realizujący zamówienie powinien prowadzić ewidencję rodzin zastępczych i dzieci objętych wsparciem psychologicznym.
d) usługa świadczona stacjonarnie, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach dostosowanych do możliwości i potrzeb uczestników. W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne terminy (np. weekendy).
e) Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2027 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium CENA [C]. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 60 / 100 punktów (60% liczone jako: 1% = 1pkt) . Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następującej metody:
- Zaoferowana cena obejmuje cenę ofertową brutto wykonania przedmiotu zamówienia określonego w formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SWZ – poz. „3x6” tabeli).
- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów = 60 pkt,
- Oferty kolejne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej według wzoru:
C = [C min / C ofer.] x 60
gdzie:
C – liczba punktów za cenę brutto oferty badanej
C min – najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert badanych
C ofer. – cena brutto oferty badanej
- Uzyskana z wyliczenia liczba punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

4) Kryterium „Doświadczenie zespołu wskazanego do prowadzenia specjalistycznej pracy edukacyjnej” Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium wynosi 40 / 100 pkt (1% = 1 pkt).
a) Wykonawca w Załączniku 6 – Wykaz osób wpisuje dokładne daty (dd-mm-rrrr) rozpoczęcia oraz – jeżeli dotyczy – zakończenia okresów prowadzenia specjalistycznej pracy edukacyjnej dla maksymalnie 5 osób, które będą faktycznie realizować zamówienie.
b) Dla każdej osoby Zamawiający ustala liczbę pełnych lat doświadczenia (liczone do dnia upływu terminu składania ofert). Jeżeli doświadczenie danej osoby przekracza 15 lat, do obliczeń przyjmuje się wartość 15 lat.
c) Średni staż zespołu wylicza się według wzoru:
Średni staż zespołu [lata] = Σni= min(lata i, 15)/n
Gdzie:
n – liczba zgłoszonych osób (1-5),
lata_i – pełne lata doświadczenia każdej osoby. Staż > 15 lat przyjmuje się jako 15 lat.
d) Punkty przyznaje się według poniższej tabeli:
Średni staż zespołu Punkty
> 2 lata ≤ 3 lat 10
> 3 lata ≤ 4 lat 25
> 4 lata ≤ 7 lat 32
> 7 lat ≤ 10 lat 36
> 10 lat 40
e) Każda z osób wskazanych w Załączniku 6 musi posiadać minimum 2 lata doświadczenia prowadzenia specjalistycznej pracy edukacyjnej – wymóg ten stanowi warunek udziału w postępowaniu (art. 112 ust. 2 pkt 4 Pzp).
f) Jeżeli Wykonawca wskaże więcej niż 5 osób, Zamawiający do oceny weźmie pierwsze pięć osób z listy.
g) Weryfikacja średniego stażu nastąpi na etapie badania i oceny ofert w oparciu o dane zawarte w formularzu ofertowym oraz załączniku numer 6 – wykaz osób. Zgodnie z art. 128 Pzp Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów.
h) Załączone do umowy dokumenty (świadectwa pracy, referencje itd.) muszą potwierdzać wskazane okresy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE OSÓB WSKAZANYCH DO PROWADZENIA SPECJALISTYCZNEJ PRACY EDUKACYJNEJ

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,
b) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w lit. a) powyżej,
c) nie dopuszcza się uczestnictwa któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
d) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną,
e) Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.
f) W przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków — rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się w par. 13 Projektowanych postanowień umowy — załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być złożona za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w formie dokumentu elektronicznego złożonego za pośrednictwem strony prowadzonego postępowania na platformie e-zamówienia.gpv.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.