Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00161254/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00169319/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług drukarskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 326 87 58
1.5.8.) Numer faksu: +48 58 326 85 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług drukarskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a9aa8d3-0654-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001942/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Wykonanie usług drukarskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161254/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.28.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 60539,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na świadczeniu usług drukarskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, z czego:
Cześć nr 1 polega na wykonania druku i dostarczeniu do komórek organizacyjnych Zamawiającego publikacji i materiałów drukarskich tj. kalendarzy w nakładzie:
- 1 500 egzemplarzy bez ologowania unijnego
- 800 egzemplarzy z ologowaniem unijnym
Część nr 2 polega na wykonania druku i dostarczeniu do Zamawiającego gazety samorządowej województwa pomorskiego pod nazwą „Pomorskie. Magazyn Samorządu Województwa Pomorskiego” w ilości 80 000 sztuk, w tym 2 nakłady po 40 000 sztuk.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia.
3. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do:
1) wydrukowania materiałów;
2) naświetlań (jeśli jest to niezbędne z przyczyn technicznych);
3) oprawy materiałów;
4) wydruków próbnych (proofy cyfrowe) na wniosek Zamawiającego;
5) dostarczenie wydrukowanych materiałów na własny koszt do siedziby Zamawiającego wraz z ich wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego położonych na terenie miasta Gdańska.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis części zamówienia) został określony
w załączniku nr 1 SWZ oraz wzorach umowy, stanowiących załączniki nr 2.1 oraz 2.2 do SWZ.
5. Jeżeli niniejszej SWZ Zamawiający wskazuje przy opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia lub znaki towarowe lub pochodzenie produktów lub nazwy własne oznacza to, iż dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które będą tożsame lub nie gorsze pod względem jakościowym i użytkowym od wymienionych przez Zamawiającego z nazwy asortymentu. Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku zaproponowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, jak również podać nazwę handlową produktu oraz opisać produkty równoważne wraz z podaniem walorów potwierdzających ich równoważność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze
4.5.5.) Wartość części: 44335,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na świadczeniu usług drukarskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, z czego:
Cześć nr 1 polega na wykonania druku i dostarczeniu do komórek organizacyjnych Zamawiającego publikacji i materiałów drukarskich tj. kalendarzy w nakładzie:
- 1 500 egzemplarzy bez ologowania unijnego
- 800 egzemplarzy z ologowaniem unijnym
Część nr 2 polega na wykonania druku i dostarczeniu do Zamawiającego gazety samorządowej województwa pomorskiego pod nazwą „Pomorskie. Magazyn Samorządu Województwa Pomorskiego” w ilości 80 000 sztuk, w tym 2 nakłady po 40 000 sztuk.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia.
3. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do:
1) wydrukowania materiałów;
2) naświetlań (jeśli jest to niezbędne z przyczyn technicznych);
3) oprawy materiałów;
4) wydruków próbnych (proofy cyfrowe) na wniosek Zamawiającego;
5) dostarczenie wydrukowanych materiałów na własny koszt do siedziby Zamawiającego wraz z ich wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego położonych na terenie miasta Gdańska.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis części zamówienia) został określony
w załączniku nr 1 SWZ oraz wzorach umowy, stanowiących załączniki nr 2.1 oraz 2.2 do SWZ.
5. Jeżeli niniejszej SWZ Zamawiający wskazuje przy opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia lub znaki towarowe lub pochodzenie produktów lub nazwy własne oznacza to, iż dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które będą tożsame lub nie gorsze pod względem jakościowym i użytkowym od wymienionych przez Zamawiającego z nazwy asortymentu. Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku zaproponowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, jak również podać nazwę handlową produktu oraz opisać produkty równoważne wraz z podaniem walorów potwierdzających ich równoważność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze
4.5.5.) Wartość części: 16203,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22356,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45839,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40342,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Drukarnia SIL-VEG-DRUK s.c. Pawelak J., Pełka D., Śmich D.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dariusz Śmich SIL-VEG-DRUK , Dariusz Pełka SIL-VEG-DRUK, Janusz Pawelak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751609767
7.3.3) Ulica: ul. Niegolewskich 12
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40342,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie dla części nr 2 na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp tj. wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowania albo oferty podlegały odrzuceniu
Oferta Wykonawcy Drukarnia Bałtycka Sp. z o.o., jest jedyną ofertą złożoną w przedmiotowej części, natomiast podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17604,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17604,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
• dla części nr 1 : do 8 tygodni od dnia podpisania umowy
• dla części nr 2:
- dostawa 1 nakładu: do 10 dni od dnia podpisania umowy
- dostawa 2 nakładu: do 9 tygodni od dnia podpisania umowy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056".
- DOSTAWA PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW EKSPLOATOWANYCH PRZEZ POLICJĘ W WOJ. POMORSKIM
- Przebudowa infrastruktury drogowej w obrębie dojść do szkół zlokalizowanych przy ul.: Czajkowskiego, Matki Polki, Hoene, Azaliowa i Rogalińska
- Usługa zabezpieczenia medycznego podczas prowadzenia badań archeologicznych 2024 i 2025 r. związanych z inwestycją- Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939
- Dostawa urządzenia do optycznego pomiaru odkształceń i przemieszczeń oraz rejestracji parametrów dynamicznych ruchu układów biologicznych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa PG
- Opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
- Przygotowanie graficzne i druk materiałów reklamowych
- Świadczenie usług serwisu i utrzymania systemu drukowania
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.