eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyśleniceRemonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego



Ogłoszenie z dnia 2025-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351571742

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 36

1.5.2.) Miejscowość: Myślenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-myslenice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b8abbc0-19fd-48f8-b5c0-ae7b195ff068

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarząd dróg powiatowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b8abbc0-19fd-48f8-b5c0-ae7b195ff068

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244587

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040232/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remonty cząstkowe i remonty miejscowych uszkodzeń nawierzchni dróg oraz infrastuktury drogwej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185586

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.26.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty związane z miejscowymi remontami nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu myślenickiego.
Orientacyjny zakres robót zawarty jest w kosztorysie, który stanowi załącznik do SWZ.

Rodzaje robót wchodzące w zakres zamówienia:
- remont cząstkowy nawierzchni z betonu asfaltowego przy użyciu remontera – zakup, transport, wbudowanie;
- skropienie nawierzchni asfaltem – skropienie pobocza tłuczniowego emulsją asfaltową;
- uszczelnienie spękań i złączy technologicznych w nawierzchni z betonu asfaltowego masą zalewową;
- remont cząstkowy nawierzchni z betonu asfaltowego – cięcie nawierzchni piłą, rozbiórka i utylizacja istniejącej nawierzchni, wyrównanie podłoża, skropienie emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej AC11S grubości 5 cm – zakup, transport, wbudowanie, zagęszczenie, uszczelnienie złączy masą zalewową lub taśmą bitumiczną;
- remont cząstkowy nawierzchni z betonu asfaltowego – cięcie nawierzchni piłą, rozbiórka i utylizacja istniejącej nawierzchni, wyrównanie podłoża, skropienie emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej AC11S grubości 8 cm w dwóch warstwach po 4 cm każda – zakup, transport, wbudowanie, zagęszczenie, uszczelnienie złączy masą zalewową lub taśmą bitumiczną;
- mechaniczne wykonanie nakładki asfaltobetonowej gr. 5 cm warstwa ścieralna AC11S z uprzednim wyfrezowaniem powierzchni przeznaczonej do remontu wraz z oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową oraz uszczelnieniem złączy masą zalewową lub taśmą bitumiczną – do 100 m2;
- naprawa przełomów, polegająca na wycięciu krawędzi przełomu, wymianie i uzupełnieniu podbudowy gr. 50 cm, wykonaniu nawierzchni w dwóch warstwach po 4 cm każda wraz ze skropieniem międzywarstwowym emulsją asfaltową oraz zagęszczeniem i uszczelnieniem złączy.
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), kosztorysie, SST oraz PPU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 849000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty związane z miejscowymi remontami infrastruktury drogowej w ciągach dróg powiatowych.
Orientacyjny zakres robót zawarty jest w kosztorysie, który stanowi załącznik do SWZ.

Rodzaje robót wchodzące w zakres zamówienia:
- rozbiórka krawężników, obrzeży i nawierzchni chodnika wraz z utylizacją,
- remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej i granitowej, z rozbiórką kostki, uzupełnieniem podbudowy, ułożenie kostki nowej lub z rozbiórki,
- montaż krawężników i obrzeży,
- ułożenie ścieku przykrawężnikowego,
- drobne naprawy betonem,
- regulacja pionowa studzienek wodościekowych, włazów kanalizacyjnych,
- regulacja zasuw wodociągowych i hydrantów,
- wykonanie przykanalika,
- wymiana kratki na studzience wodościekowej, włazu kanalizacyjnego, pokryw studzienek rewizyjnych,
- cięcie piłą nawierzchni – wycinka krawężnika,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bit.,
- roboty ziemne,
- umocnienie skarp narzutem z kamienia łamanego i brukiem z kamienia naturalnego,
- spoinowanie bruku kamiennego,
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym,
- wymiana uszkodzonej kanalizacji deszczowej,
- wymiana uszkodzonych barier.
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), kosztorysie oraz PPU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 608475,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447621,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545554,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447621,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Obłaza spółka z ograniczoną odpowiedzialnością" Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350911727

7.3.3) Ulica: Krzyszkowice

7.3.4) Miejscowość: Krzyszkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-445

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447621,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.