Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00118019/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00133789/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00141426/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA DWÓCH BUDYNKÓW GARAŻOWYCH WRAZ Z INSTALACJAMI, UKŁADEM DROGOWYM I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU NA DZIAŁKACH NR 461/32, 461/23, 461/54 W M. WĘGRZCE GM. ZIELONKI”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZIELONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 116
1.5.2.) Miejscowość: Zielonki
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-087
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zielonki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/gzielonki
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/gzielonki,m,403153,zamowienia-publiczne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„BUDOWA DWÓCH BUDYNKÓW GARAŻOWYCH WRAZ Z INSTALACJAMI, UKŁADEM DROGOWYM I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU NA DZIAŁKACH NR 461/32, 461/23, 461/54 W M. WĘGRZCE GM. ZIELONKI”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c84ad9e-b995-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244575
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039021/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa budynków garażowych, układ drogowy i zagospodarowanie Węgrzce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118019/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BU.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „BUDOWA DWÓCH BUDYNKÓW GARAŻOWYCH WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI WOD-KAN, C.O. WENTYLACJI MECHANICZNEJ, ELEKTRYCZNEJ WRAZ Z WEWNĘTRZNĄ LINIĄ ZASILAJĄCĄ, WEWNĘTRZNĄ INSTALACJĄ GAZOWĄ, ZEWNĘTRZNYM ODCINKIEM KANALIZACJI SANITARNEJ ORAZ DESZCZOWEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ SIECI WODOCIĄGOWEJ, KANALIZACJI SANITARNEJ, KANALIZACJI DESZCZOWEJ, SIECI TELETECHNICZNEJ, WRAZ Z BUDOWĄ DOJŚCIA I DOJAZDU ORAZ MURÓW OPOROWYCH NA DZ. NR 461/54, BUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ NA DZ. NR 461/23 WRAZ Z POŁĄCZENIEM TEJ DROGI Z DZ.NR 461/32, BUDOWA CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO NA DZ. NR 461/23, BUDOWA DWÓCH POŁĄCZEŃ KOMUNIKACYJNYCH Z DZ. NR 461/32 ORAZ Z 461/23 NA DZ. NR 461/54 ORAZ PRZEBUDOWA JEZDNI NA DZ. NR 461/32 W M. WĘGRZCE GM. ZIELONKI”.
2. Zestawienie powierzchni i parametrów zabudowy przedmiotu zamówienia:
2.1. Powierzchnia działki 461/54 w terenie 39.U.32 6132,00 m2
2.2. Powierzchnia działki 461/54 w terenie 9.ZPU.15 3602,00 m2
2.3. Pow. zabudowy projektowanego budynku nr 1 332,75 m2
2.4. Pow. zabudowy projektowanego budynku nr 2 332,75 m2
2.5. Pow. użytkowa projektowanego budynku nr 1 298,30 m2
2.6. Pow. użytkowa projektowanego budynku nr 2 310,90 m2
2.7. Wysokość całkowita budynku nr 1 i 2 6,77m
2.8. Kubatura bud nr 1 1940m3
2.9. Kubatura bud nr 2 1940m3
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7177682,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7896600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7177682,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INARE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793150995
7.3.3) Ulica: ul. Łabędzia 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-651
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
instalacje elektryczne, instalacje sanitarne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7177682,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.