Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00274493/01 - Wynik z dnia 2023-06-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi wewnętrznej o długości 250,0m na działce nr 267 w m. Michałówka - FOGR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała Podlaska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237397
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prosta 31
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: +48838889209
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bialapodl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina-bialapodlaska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi wewnętrznej o długości 250,0m na działce nr 267 w m. Michałówka - FOGR
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68e0a9f3-011c-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024610/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa dróg gminnych, modernizacja nawierzchni asfaltowych (nakładki), utwardzenia działek.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sporządzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Instrukcja korzystania z Platformy zakupowej:
1) W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista ogłoszeń o postępowaniach", następnie zakładkę „Aktualne", wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania (po upływie terminu składania ofert dokumentacja jest dostępna w zakładce „Archiwalne").
2) Zadawanie pytań do treści SWZ za pośrednictwem Platformy:
a) bez logowania - poprzez funkcjonalność „Zadaj pytanie",
b) poprzez funkcjonalność „Przystąp do postępowania" i po zalogowaniu się na konto użytkownika w zakładce „Korespondencja".
3) Przystąpienie do postępowania:
a) przystąpienie wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Biała Podlaska: https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl;
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się",
c) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestracje w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu,
d) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu,
e) w przypadku problemów technicznych dotyczących pracy Platformy można się kontaktować z serwisem dostępnym codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:
- pod numerem telefonu: (22) 576 87 90;
- pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. O terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny MS Windows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0);
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZP.271.1.14.2023.RW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa drogi wewnętrznej o długości 250,0m na działce nr 267 w m. Michałówka - FOGR
„Budowa drogi wewnętrznej o długości 250,0m na działce nr 267 w m. Michałówka – FOGR”:
-wykonanie ulepszonego podłoża z mieszanki cementowo piaskowej o Rm =2,5 MPa, o grubości 15 cm (stabilizacja gruntu na miejscu),
-wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej - gr. 15 cm,
-wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem międzywarstwowym,-
- roboty towarzyszące , całość zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ, dokumentacją projektową( Zał nr 8a do SIWZ - wyciąg), PN, Ustawą o ocenie systemu zgodności, przepisami Bhp oraz sztuką budowlaną
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy p.z.p. – do 100 % zakresu (w rozumieniu wykonania do 250 metrów drogi o nawierzchni bitumicznej) pod warunkiem zachowania lub obniżenia ceny w przeliczeniu na m2 drogi.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia ujawnione zostaną roboty, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a ich wykonanie jest niezbędne dla prawidłowej realizacji zakresu zamó wienia opisanego w przedmiarze. Zakres takich robót musi zostać określony (przedmiotowo i kwotowo) protokołem konieczności podpisanym przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego oraz zaakceptowanym przez Kierownika Zamawiającego.- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia zajdzie konieczność zaniechania lub niewykonania części robót określonych w przedmiarze. Zakres takich robót musi zostać określony (przedmiotowo i kwotowo) protokołem konieczności podpisanym przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego oraz zaakceptowanym przez Kierownika Zamawiającego.
- Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-19 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-19 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-18
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Podstawy rachunkowości i księgowości z ECDL (Moduł B4)"
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykonywania badań z zakresu parametrów krytycznych wraz z najmem analizatorów parametrów krytycznych (...), w podziale na 17 części.
- Modernizacja przejść dla pieszych wraz z budową oświetlenia doświetlającego przejścia przy ul. Sidorskiej i Kolejowej
- Remont drogi powiatowej Nr 1015 L Woroniec - Swory- gr. woj. (Kownaty) w km 5+350 do km 5+600 odcinek długości 0,250 km
- "Budowa pojedynczego segmentu kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym w Białej Podlaskiej wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Budowa chodników na terenie gminy Biała Podlaska
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami m. Surochów
- Rozbudowa ulicy Wspólnej w gminie Łomianki na odcinku od ul. Paderewskiego do al. Chopina w ramach zadania inwestycyjnego nr 2016/04 pn. "Przebudowa ulicy Wspólnej".
- Remont nawierzchni jezdni w ramach inwestycji pod nazwą: "Przebudowa drogi gminnej ul. Bocianiej w miejscowości Adamów"
- Przebudowa drogi dojazdowej do pól we Włodowicach
- Przebudowa fragmentu drogi powiatowej nr 1329 D na odcinku między miejscowościami Nowy Dwór -Domanowice - ETAP I
- Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Mieszkowice - Gozdowice
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.