Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00199191/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA KŁADKI NA RZECE ROPA W GORLICACH W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10854081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA KŁADKI NA RZECE ROPA W GORLICACH W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3b999e8-8d3b-46e3-b828-c88c71b9e001
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244472
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045535/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja kładki na rzece Ropa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199191
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji kładki dla pieszych zlokalizowanej na rzece Ropie w Gorlicach w km 34+488, łączącej ul. Kościuszki z ul. Blich (na działkach o nr ewid. 1307/5,1307/3, 1666/10, 1398/13). Zakres robót obejmuje wymianę uszkodzonych elementów konstrukcji stalowej wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym oraz wymianę nawierzchni kładki pieszej wraz z wykonaniem nowej powierzchni antypoślizgowej pomostu na odległości około 40 m.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy oraz kosztorysy) niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania robót niewymagających pozwolenia na budowę,
b) wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu oraz zapewnienie oznakowania zastępczego ciągu komunikacyjnego na czas prowadzenia robót,
c) po wykonaniu dokumentacji wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i złożenia odpowiedniego wniosku: tj. zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę / pozwolenia na budowę zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane zwanej dalej Prawem budowlanym i uzyskania odpowiednich decyzji administracyjnych/ zaświadczeń, zezwalających na wykonanie robót budowlanych,
d) wykonanie robót przygotowawczych,
e) fazę wykonawczą - wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanych i zatwierdzonych projektów oraz dokumentacji załączonej do SWZ,
f) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu,
g) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w tym zakresie bądź skutecznego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy, jeśli będzie wymagane.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Program funkcjonalno – użytkowy wraz z załącznikami – zał. nr 1 do SWZ,
b) Pismo z dnia 11 marca 2025 r. Państwowego Gospodarstwa Wodnego „Wody Polskie” – zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:W niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty, z których oferta z najniższą ceną
(488 228,00 zł) przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to jest 180 000,00 zł, a zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny złożonej oferty. W związku z powyższym konieczne jest unieważnienie niniejszego postępowania.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2024, poz. 1320) zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- PRACE REMONTOWO-KONSERWATORSKIE PRZY POSZYCIU DACHOWYM W OBIEKTACH SKANSENU WSI POGÓRZAŃSKIEJ W SZYMBARKU - II ETAP
- Materiały medyczne do podaży żywienia dojelitowego, Osprzęt do terapii nerkozastępczej
- Dostawa i montaż systemu parkingowego.
- Dostawa sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Gorlicach.
- Remont kotła
- Roboty remontowe dróg gminnych rolniczych na terenie gminy Gorlice
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy budynku Centrum Aktywności Kulturalno-Społecznej w Niebylcu
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze"
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 256 w Strzelcach Dolnych na odcinku o długości 3,84 km.
- DOSTAWA I WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU A WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W BYDGOSZCZY II
- Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz remont kotłowni i wymiana pieca olejowego na system ogrzewania hybrydowego z kotłami gazowymi jako główne źródło ogrzewania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.