eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BIŁGORAJU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sikorskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdpbilgoraj.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpbilgoraj.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ff5058a-d244-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie siecią dróg powiatowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ff5058a-d244-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244381

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007421/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 zakup koparko-ładowarki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218309

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.3510.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest: zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki.
5.1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do Obwodu Drogowego Nr 3 w Teodorówce fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem spełniającej opisane poniżej wymagania.
Lp Parametry wymagane
1 Koparko-ładowarka kołowa posiadająca certyfikat CE – technicznie przystosowana do poruszania się po drogach publicznych
2 Koparko-ładowarka w kolorze żółtym lub pomarańczowym, nowa, nie użytkowana, gotowa do eksploatacji, oferowana przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanego przedmiotu zamówienia
3 Rok produkcji 2023 lub 2024
4 Masa eksploatacyjna od 8500 kg do 9400 kg
5 Długość całkowita do 6 m
6 Szerokość całkowita do 2,4 m
7 Wysokość z kabiną do 3,05 m
8 Całkowita wysokość transportowa do 3,70 m
9 Rozstaw osi min 2,20 m
10 Silnik spełniający normę emisji spalin min. Stage V
11 Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i mocy nie mniejszej niż 105 kM
12 Pojemność silnika min 4,5 l
13 Moment obrotowy silnika min 510 Nm
14 Zbiornik paliwa z korkiem zamykanym na klucz o pojemności min 150 litrów
15 Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym i możliwością awaryjnego sterowania maszyną
16 Trzy tryby skrętu: przednia oś skrętna, obie osie skrętne, jazda bokiem tzw. „krab“ – „ psi chód“
17 Przełącznik jazdy przy kierownicy w joysticku /do przodu, wsteczny i neutralny/
18 Koła jezdne jednakowej wielkości nie mniejsze niż 28 cali z metalowymi osłonami wentyli kół
19 Napęd na obie osie 4x4
20 Błotniki nad kołami przednimi i tylnymi
21 Układ elektryczny chroniony przed wilgocią o napięciu min. 12V
22 Skrzynia biegów automatyczna lub półautomatyczna z możliwością przełączania biegów pod obciążeniem min 6 biegów w przód i 4 w tył
23 Wybór kierunku jazdy elektrycznym przełącznikiem w joysticku
24 Prędkość jazdy min 40km/godz
25 Układ hydrauliczny zasilany pompą hydrauliczną wielotłoczkową o wydajności min 165 l/min
i ciśnieniu min 250 bar
26 Kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS /konstrukcja chroniąca operatora w przypadku przewrócenia się maszyny/ i FOPS /konstrukcja chroniąca operatora przed spadającymi przedmiotami/
27 Obrotowy fotel operatora amortyzowany pneumatycznie, podgrzewany, wyposażony w bezwładnościowy pas bezpieczeństwa
28 Kabina zamykana z dwoma kompletami kluczy
29 Regulowane ogrzewanie i wentylacja oraz klimatyzacja kabiny
30 Kierownica regulowana
31 Szyby boczne /nie w drzwiowe/ uchylne a tylna otwierana
32 Wycieraczki i spryskiwacze na szybie przedniej i tylnej
33 Dwa duże dzielone lusterka zewnętrzne - boczne i lusterko wewnętrzne wsteczne
34 Izolacja dźwiękochłonna zapewniająca poziom hałasu w kabinie do 80 dB
35 Radioodbiornik
36 Wyświetlacze w kabinie monitorujące parametry pracy maszyny
37 Sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą joystika
38 Łyżka ładowarkowa mocowana na szybkozłączu ładowarkowym zintegrowanym z widłami z możliwością wymiany osprzętu np. łyżki ładowarkowej, pługa do odśnieżania, zamiatarki…
39 Łyżka ładowarkowa z systemem zapewniającym stabilizację i samopoziomowanie oraz układem powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania - wielozadaniowa, dzielona /otwierana z możliwością spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozścielania i wyrównywania
40 Pojemność łyżki ładowarkowej min 1,3 m3
41 Szerokość łyżki ładowarkowej 2,30 m do 2,4 m
42 Wysokość załadunku /wys. do sworznia obrotu / łyżki ładowarkowej min 3,1m
43 Udźwig na pełną wysokość łyżki ładowarkowej min. 4300 kg
44 Osłony metalowe główek siłowników łyżki ładowarkowej
45 Sterowanie układem koparkowym za pomocą joysticków umieszczonych w podłokietnikach fotela operatora
46 Hydrauliczny przesuw boczny ramienia koparkowego
47 Instalacja hydrauliczna dwukierunkowa do sterowania łyżką skarpową hydrauliczną uchylną
48 Szybkozłącze mechaniczne tylnej łyżki
49 Ramię koparkowe rozsuwane teleskopowo
50 Łyżka koparkowa z zębami o szerokości min 600 mm
51 Głębokość kopania łyżki koparkowej min. 5,8 m
52 Udźwig przy złożonym ramieniu /bez wysuwu teleskopowego/ min. 1500 kg
53 Wysokość załadunku przy złożonym ramieniu /bez wysuwu teleskopowego/ min. 3,5 m
54 Łyżka skarpowa hydrauliczna uchylna o szerokości min 1500 mm
55 Immobilizer
56 Fabryczny system nawigacji satelitarnej GPS
57 Światła drogowe przednie i tylne, kierunkowskazy, robocze lampy ledowe oświetlające osprzęt maszyny po min. 2 sztuki z przodu i z tyłu oraz min jedna błyskowa lampa ostrzegawcza LED w kolorze pomarańczowym umieszczona na dachu maszyny
58 Metalowe osłony tylnych świateł
59 Stabilizatory tylne niezależne, automatycznie poziomowane, wysuwane hydraulicznie ze wskaźnikiem krańcowego położenia stabilizatorów i gumowymi podkładkami
60 Skrzynka narzędziowa
61 Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, tablia wyróżniająca, apteczka I pomocy
62 Dostawa koparko-ładowarki w ciągu 120 dni od podpisania umowy
63 Deklaracja zgodności CE
64 Instrukcja obsługi koparko-ładowarki i książka gwarancyjna serwisowa w języku polskim oraz katalog części zamiennych w formie papierowej, elektronicznej lub na CD
65 Gwarancja w tym przeglądy gwarancyjne na oferowaną koparko-ładowarkę bez ograniczeń i włączeń na okres co najmniej 36 miesięcy bez limitu motogodzin /szacowana liczba rocznie około 500mth w ciągu roku/
66 Wykonawca musi posiadać odpowiednie zaplecze w postaci autoryzowanego serwisu stacjonarnego w odległości do 90 km od siedziby zamawiającego lub serwisu mobilnego /na terenie Polski / i przedstawi wykaz punktów serwisowych z numerami telefonów kontaktowych.
67
W dniu dostawy Wykonawca w cenie zamówienia zapewni przeszkolenie w zakresie obsługi technicznej wskazanych przez Zamawiającego minimum 2 operatorów
Informacje dotyczące wymów gwarancyjnych - punkt 65
1. Gwarancja obejmuje cały sprzęt a długość gwarancji Wykonawca deklaruje w formularzu ofertowym.
2. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się do reakcji serwisu w czasie 48 godz. od uzyskania od Zamawiającego informacji o awarii i zapewni na własny koszt:
a/ każdorazowy dojazd do maszyny,
b/ wykonanie w terminie nie przekraczającym 14 dni roboczych od zgłoszenia napraw gwarancyjnych oraz usuniecie awarii sprzętu przy użyciu oryginalnych, fabrycznie nowych części a także uzupełnienie ubytków płynów eksploatacyjnych lub ich wymianę w przypadku utraty ich właściwości,
c/ przeprowadzenie okresowych kontroli i przeglądów w oparciu o zalecenia producenta - zgodnie z książką serwisową oraz wymiany niezbędnych materiałów eksploatacyjnych między innymi olejów /silnikowych, hydraulicznych, przekładniowych, transmisyjnych/ filtrów, smarów, płynów do układu chłodzenia, układu wspomagania i płynu hamulcowego,
d) transport do autoryzowanego serwisu stacjonarnego w przypadku braku możliwości naprawy przez serwis mobilny.
3. Wykonawca musi posiadać odpowiednie zaplecze w postaci autoryzowanego serwisu stacjonarnego w odległości do 90 km od siedziby zamawiającego lub serwisu mobilnego /na terenie Polski / i przedstawi wykaz punktów serwisowych z numerami telefonów kontaktowych..
4. W dniu dostawy Wykonawca w cenie zamówienia zapewni przeszkolenie w zakresie obsługi technicznej wskazanych przez Zamawiającego minimum 2 operatorów.
5. Cena zamówienia obejmuje dostawę koparko – ładowarki kołowej do Obwodu Drogowego Nr 3 w Teodorówce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości: 600 000 zł, cena złożonej oferty wynosi: 684 495 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.