eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudzi±dzRoboty budowlane w ramach projektu "Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 17 w Grudzi±dzu"



Og³oszenie z dnia 2023-06-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane w ramach projektu „Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 17 w Grudzi±dzu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA - MIASTO GRUDZI¡DZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Grudzi±dz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564510233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.grudziadz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w ramach projektu „Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 17 w Grudzi±dzu”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b925ab99-0102-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00244188

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00046861/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Roboty budowlane w ramach projektu "Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 17 w Grudzi±dzu".

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie wspó³finansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 3. Efektywno¶æ energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Dzia³ania 3.3 Efektywno¶æ energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Schemat: Modernizacja energetyczna budynków publicznych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków
komunikacjielektronicznej, za pomoc± platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz .
W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego, jak i przy sk³adaniu oferty, Wykonawca winien pos³ugiwaæ siê nazw± i numerem
sprawy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w zakresie
pytañ dotycz±cych funkcjonowania platformy zakupowej nale¿y kontaktowaæ siê z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl
pod numerem 22 1010202, cwk@platformazakupowa.pl
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na
stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zosta³y w
regulaminie platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
4. Zamawiaj±cy okre¶la minimalne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej:
1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4)w³±czona obs³uga JavaScript,
5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf
6)platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar,
8)maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania:
1)akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2)zapozna³ i stosuje siê do instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpne pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
6. Ofertê oraz o¶wiadczenia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pañstwa danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miejskim w
Grudzi±dzu jest Prezydent Grudzi±dza, z siedzib± w Grudzi±dzu, przy ul. Ratuszowa 1. Kontaktowaæ siê z administratorem mo¿na w
nastêpuj±cy sposób:
a) listownie: ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudzi±dz,
b) telefonicznie: +48 56 45 10 200, c) e-mail: bip@um.grudziadz.pl lub sekretariat@um.grudziadz.pl
Przekazane przez Pañstwa dane osobowe w zakresie danych dotycz±cych osób reprezentuj±cych Pañstwa firmê lub zakresie
prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, przetwarzane bêd± w celu wy³onienia wykonawcy na wykonanie dostaw, us³ug i robót
budowlanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. 2022, poz. 1710 ze
zm.) lub Zarz±dzenia Nr 36/21 Prezydenta Grudzi±dza z dnia 20 lutego 2023 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówieñ o
warto¶ci nie przekraczaj±cej kwoty 130 000 z³otych oraz na podstawie przes³anki z art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO, a nastêpnie dane te
bêdziemy przechowywaæ w celu wype³nienia obowi±zku archiwizacji dokumentów wynikaj±cych z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIR.271.16.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zadaniu pod nazw± „Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 17 w Grudzi±dzu”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) docieplenie ¶cian zewnêtrznych piwnicy powy¿ej poziomu gruntu w budynku g³ównym, parteru w budynku g³ównym, piêtra w budynku g³ównym, sali gimnastycznej, sanitariatów oraz ³±cznika za pomoc± styropianu o grubo¶ci 14 cm i wspó³czynniku przewodzenia ciep³a λ=0,031 W/m·K,
2) docieplenie ¶cian zewnêtrznych przy gruncie za pomoc± styroduru XPS o grubo¶ci 12 cm i wspó³czynniku przewodzenia ciep³a λ=0,035 W/m·K wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej,
3) docieplenie dachu sali gimnastycznej, dachu sanitariatów oraz dachu ³±cznika za pomoc± styropapy o grubo¶ci 20 cm i wspó³czynniku przewodzenia ciep³a λ=0,035 W/m·K,
4) docieplenie stropodachu budynku g³ównego za pomoc± we³ny mineralnej o grubo¶ci 20 cm i wspó³czynniku przewodzenia ciep³a λ=0,035 W/m·K,
5) wymiana drzwi zewnêtrznych na nowe o wspó³czynniku przenikania ciep³a U = 1,3 W/m2·K,
6) wymiana okien zewnêtrznych PVC w budynku g³ównym i ³±czniku na nowe o wspó³czynniku przenikania ciep³a U = 0,9 W/m2·K,
7) wymiana okien zewnêtrznych drewnianych w budynku g³ównym i ³±czniku na nowe o wspó³czynniku przenikania ciep³a U = 0,9 W/m2·K,
8) wymiana okien zewnêtrznych sali gimnastycznej i sanitariatów na nowe o wspó³czynniku przenikania ciep³a U = 0,9 W/m2·K,
9) demonta¿ i ponowny monta¿ rynien o ³±cznej d³ugo¶ci 276 mb,
10) demonta¿ i ponowny monta¿ rur spustowych o ³±cznej d³ugo¶ci 128 mb (10% do wymiany na nowe),
11) demonta¿ i monta¿ nowej instalacji odgromowej o ³±cznej d³ugo¶ci 578 mb,
12) wykonanie nowych obróbek blacharskich,
13) modernizacja instalacji c.o. – wymiana instalacji o ³±cznej d³ugo¶ci ca 865 mb i 269 sztuk grzejników oraz 5 grzejników typ faviera o d³ugo¶ci 6 mb ka¿dy w sali gimnastycznej,
14) modernizacja instalacji c.w.u. – wymiana podgrzewaczy ciep³ej wody, w tym:
 1 pojemno¶ciowego podgrzewacza wody o pojemno¶ci 5l,
 7 pojemno¶ciowych podgrzewaczy wody o pojemno¶ci 10l,
 1 pojemno¶ciowego podgrzewacza wody o pojemno¶ci 50l,
 2 pojemno¶ciowych podgrzewaczy wody o pojemno¶ci 80l,
 2 pojemno¶ciowych podgrzewaczy wody o pojemno¶ci 120l,
 3 przep³ywowych podgrzewaczy wody.
3. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa stanowi±c± Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiaj±cy informuje, i¿ zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia znajdzie siê odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45232460-4 - Roboty sanitarne

45262120-8 - Wznoszenie rusztowañ

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45312311-0 - Monta¿ instalacji piorunochronnej

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca uzyska ³±cznie liczbê punktów (P³ – punktacja ³±czna) za kryterium ceny i terminu gwarancji:
P³ = Pc + Pg
Oferta, która spe³ni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwy¿sz± liczbê punktów, obliczon± wg wzoru wy¿ej, zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – opis sposobu dokonania oceny spe³niana tego warunku:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych warunków, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny;
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych warunków, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych warunków, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny;
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi udowodniæ, i¿ wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie, polegaj±ce na wykonaniu termomodernizacji obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci co najmniej 1 500 000,00 z³otych brutto.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie (Za³±cznik nr 6 do SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane, wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane do realizacji, których te zdolno¶ci
s± wymagane.
6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e realizuj±c zamówienie Wykonawca bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
7. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W zakresie spe³niania przez Wykonawcê warunków, o których mowa w pkt. 1 ppkt 2 lit. d Rozdzia³u X SWZ, nale¿y przed³o¿yæ wykaz robót budowlanych (za³±cznik nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym tymi dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty ¶wiadcz±ce o spe³nieniu przez Wykonawcê przedmiotowych warunków.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci 35.000,00 z³otych (trzydzie¶ci piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium na termin zwi±zania ofert±.
3. W przypadku nie wniesienia wadium, lub wniesienia wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywania wadium nieprzerwalnie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿enia wniosku o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postêpowania o udzielenie zamówienia.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 462).
5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, o którym mowa
w pkt 4 ppkt 2 - 4 wy¿ej z jej tre¶ci winno wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego (w terminie zwi±zania ofert±) zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium
w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczeñ, o których mowa w pkt 4 ppkt 2 – 4 nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu w formie orygina³u gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej i nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu przed terminem sk³adania ofert.
7. Wadium wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego - Bank PKO BP SA numer 31 1020 5040 0000 6902 0085 9652:
1) uznaniu przez Zamawiaj±cego, ¿e wadium w pieni±dzu wp³acono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego;
2) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podaæ nazwê przedmiotu zamówienia oraz numer sprawy.
8. Zamawiaj±cy zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 Ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 2.Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem
umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
3.W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu
siedziby, - ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej
uprawnienia notariusza.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy dotycz±cych:
1) je¿eli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 122 Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³a³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia;
2) wyst±pienia si³y wy¿szej - rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony Umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ych na skutek dzia³ania si³y wy¿szej;
3) zmiany terminu rozpoczêcia prac budowlanych i/lub ich zakoñczenia, je¿eli z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego ich rozpoczêcie lub zakoñczenie w wyznaczonym terminie by³o niemo¿liwe;
4) zmiany terminu realizacji Przedmiotu umowy, w przypadku:
a) przerwy w dostawie pr±du, wody, trwaj±cej ponad 7 dni,
b) konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz,
c) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
d) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy w zakresie pkt. 4 ppkt a-d, bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci w formie opisowej i w³a¶ciwie umotywowanej (protokó³ konieczno¶ci wykonania wraz z uzasadnieniem) przez powo³an± przez Zamawiaj±cego komisjê techniczn±, w sk³adzie której bêd± m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy. Zmiany, o których mowa powinny byæ uwzglêdnione przez Wykonawcê w uaktualnionym harmonogramie rzeczowo – finansowym realizacji robót.
3. Wszystkie zmiany jak powy¿ej wymagaj± zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianê wraz z uzasadnieniem pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-21 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz (strona internetowa prowadzonego postêpowania)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-21 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-20

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

WIZJA LOKALNA:
Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawców do odbycia obowi±zkowej wizji lokalnej obiektu stanowi±cego przedmiot zamówienia.
Wizja lokalna zostanie przeprowadzona pi±tego dnia roboczego liczonego od dnia nastêpnego po dniu opublikowania og³oszenia o godzinie 10:00 (w siedzibie Szko³y Podstawowej nr 17, al. 23 Stycznia 30, 86-300 Grudzi±dz).
Osoby po stronie Zamawiaj±cego, które bêd± okazywaæ obiekt, nie s± upowa¿nione do prowadzenia jakichkolwiek ustaleñ.
Oferta z³o¿ona bez odbycia wizji lokalnej, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

CD. TERMIN REALIZACJI:
Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ przedmiot zamówienia w terminie 20 tygodni liczonych od dnia zawarcia umowy, z zastrze¿eniem ¿e roboty wyszczególnione w Rozdziale VI pkt. 2 pkt 1 – 12 SWZ, Wykonawca zrealizuje w terminie 12 tygodni liczonych od dnia podpisania umowy.

CD. KRYTERIA OCENY:
Zamawiaj±cy ustali³ minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesiêcy, a maksymalny na 60 miesiêcy. Zaoferowanie przez Wykonawcê terminu gwarancji poni¿ej ustalonego minimum lub powy¿ej ustalonego maksimum, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.