eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ogrodzieniec › Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych



Ogłoszenie z dnia 2021-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25

1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-09-700, (32) 67-09-713

1.5.8.) Numer faksu: (32) 67-09-721

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ogrodzieniec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65fe511d-0be3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003930/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych od cmentarza w Ogrodzieńcu do drogi do Podzamcza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168282/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych od cmentarza w Ogrodzieńcu do drogi do Podzamcza poprzez wymianę nawierzchni z gruntowej na asfaltową oraz wykonanie pobocza szerokości 0,5 m z miejscowymi zawężeniami, zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót i pozwoleniem na budowę – decyzja Starosty Zawierciańskiego Nr 244/2021 z dnia 09.03.2021 r.
2. Założenia projektowe:
a) klasa drogi: wewnętrzna;
b) długość drogi: 996,00 mb;
c) szerokość jezdni: 4,5 m do 2,6 m;
d) powierzchnia jezdni (nawierzchnia asfaltowa): 4224 m2;
e) pobocze: 830,0 m2;
f) krawężniki drogowe 15x30 cm: 81 mb;
g) krawężniki drogowe 15x22 cm: 15 mb;
h) usunięcie istniejącej podbudowy oraz nawierzchni asfaltowej;
i) wykonanie koryta;
j) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
k) ułożenie warstwy ścieralnej z wcześniejszym skropieniem emulsją asfaltową istniejącego podłoża gr 5 cm;
l) wykonanie koryta pod pobocza, utwardzenie poboczy z kruszywa łamanego o gr warstwy 20 cm i szerokości 0,0-0,5 m.
3. Konstrukcja drogi:
a) Jezdnia:
Zaprojektowano wymianę konstrukcji jezdni poprzez rozebranie istniejącej konstrukcji drogi oraz wykonanie:
• koryta – głębokość 40 cm (nasyp niekontrolowany) nie mniej niż 30 cm;
• dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego – tłucznia kamiennego 31,5-63 mm stabilizowanego mechanicznie – grubość 35 cm;
• górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego – klińca 2-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie – grubość 5 cm;
• podbudowy zasadniczej – warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr 5 cm;
• krawężniki betonowe drogowe na ławach betonowych z oporem.
b) Pobocza:
Zaprojektowano wykonanie warstwy utwardzonej z kruszywa 31,5 mm – grubość 20 cm, szerokość 0,5 m ze spadkiem 6% na zewnątrz jezdni. Pobocze w części drogi o węższej jezdni wykonać po granicy działki od 0,0 do 0,5 m.
c) Skarpowania:
Skarpowanie wzdłuż drogi wykonać w wymaganej ilości.
d) Oznakowanie:
Oznakowanie zgodne z projektem organizacji ruchu, Wykonawca musi wykonać projekt czasowej organizacji ruchu oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
4. Należy stosować materiały i urządzenia posiadające aktualne atesty i certyfikaty dopuszczające do powszechnego stosowania, zamontowane urządzenia powinny posiadać oznaczenia B lub CE wraz z aktualną deklaracja zgodności.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt budowlany, przedmiar i zagospodarowanie terenu (Załączniki nr 7-10 do SWZ).
6. W przypadku zastosowania w załączonej do SWZ dokumentacji nazw dostawców, producentów, materiałów, urządzeń lub ich elementów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający traktuje takie użycia, zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy pzp, jako określenie minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu. Równocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych odpowiedników rynkowych, równoważnych ze wskazanymi z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych od podanych i zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych, oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.
7. W przypadku w załączonej do SWZ dokumentacji odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy pzp, rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527718,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 842550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 527718,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boltech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371844563

7.3.3) Ulica: Kolejowa 37

7.3.4) Miejscowość: Bukowno

7.3.5) Kod pocztowy: 32-332

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 527718,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.