eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbudyBudowa ulicy Grzybowej, Pieczarkowej i Rydzowej w Pręgowie



Ogłoszenie z dnia 2021-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa ulicy Grzybowej, Pieczarkowej i Rydzowej w Pręgowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kolbudy

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674983

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Staromłyńska 1

1.4.2.) Miejscowość: Kolbudy

1.4.3.) Kod pocztowy: 83-050

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.4.7.) Numer telefonu: +48586910520(21)

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kolbudy.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244155

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-25

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00223742/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Grzybowej. Pieczarkowej i Rydzowej w Pręgowie, gmina Kolbudy na odcinku długości ok. 0,652 km. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową wykonawczą opracowaną przez firmę DROGADO sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, pozwoleniem na budowę, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną

Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje:

I. Roboty drogowe
a. Wyznaczenie trasy ulic i zjazdów, odtworzenie punktów wysokościowych;
b. Rozbiórki elementów drogowych z wywozem i utylizacją lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego (rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej, płyt betonowych typu YOMB, nawierzchni betonowej, nawierzchni z płytek betonowych chodnikowych, nawierzchni asfaltowej, krawężników betonowych, ław betonowych pod krawężnikami, obrzeży betonowych, rozbiórka znaków pionowych);
c. Wycinka krzaków, drzew oraz zdjęcie warstwy humusu;
d. Roboty ziemne (wykopy i nasypy);
e. Regulacja wysokości istniejących zasuw i studzienek rewizyjnych;
f. Profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego;
g. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;
h. Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem;
i. Ustawienie krawężników i oporników betonowych na ławie betonowej z oporem oraz na podsypce cementowo-piaskowej;
j. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej ;
k. Umocnienie skarp brukiem kamiennym spoinowanym zaprawą cementową na podbudowie z betonu;
l. Ustawienie oznakowania pionowego – ustawienie słupków stalowych i przymocowanie tarcz, ustawienie zapory drogowej;
m. Wywóz materiału z rozbiórki nie nadającego się do ponownego wykorzystania na odległość do dziesięciu km;
n. Zabezpieczenie istniejących sieci podziemnych rurą osłonową dwudzielną;
o. Humusowanie i obsianie trawą;
II. Kanalizacja deszczowa
a. Wykopy pod kanały i wpusty z pełnym umocnieniem ścian;
b. Wykonanie podłoży i podsypek z kruszywa naturalnego dowiezionego;
c. Ułożenie rur PVC-U d200, d250, d400 SN8;
d. Wstawienie studni rewizyjnych betonowych d1200 z osadnikiem z włazem żeliwnym klasy D400;
e. Montaż wpustów ulicznych wraz z osadnikiem i kratą żeliwną klasy D400;
f. Montaż separatora lamelowego, wylotu betonowego prefabrykowanego;
g. Demontaż kanału deszczowego kd300, wylotu betonowego, studni betonowej d1500;
h. Zasypanie wykopów gruntem dowiezionym wraz z zagęszczeniem warstwami, załadunek; i. Wywóz nadmiaru gruntu;
j. Wykonanie prób szczelności;
k. Odtworzenie nawierzchni ulicy Strażackiej;
III. Sieć teletechniczna
a. Roboty ziemne;
b. Wykonanie kanału technologicznego;
c. Zabezpieczenie istniejących sieci;

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Grzybowej. Pieczarkowej i Rydzowej w Pręgowie, gmina Kolbudy na odcinku długości ok. 0,62245 km. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową wykonawczą opracowaną przez firmę DROGADO sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, pozwoleniem na budowę, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną

Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje:

I. Roboty drogowe
a. Wyznaczenie trasy ulic i zjazdów, odtworzenie punktów wysokościowych;
b. Rozbiórki elementów drogowych z wywozem i utylizacją lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego (rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej, płyt betonowych typu YOMB, nawierzchni betonowej, nawierzchni z płytek betonowych chodnikowych, nawierzchni asfaltowej, krawężników betonowych, ław betonowych pod krawężnikami, obrzeży betonowych, rozbiórka znaków pionowych);
c. Wycinka krzaków, drzew oraz zdjęcie warstwy humusu;
d. Roboty ziemne (wykopy i nasypy);
e. Regulacja wysokości istniejących zasuw i studzienek rewizyjnych;
f. Profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego;
g. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;
h. Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem;
i. Ustawienie krawężników i oporników betonowych na ławie betonowej z oporem oraz na podsypce cementowo-piaskowej;
j. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej ;
k. Umocnienie skarp brukiem kamiennym spoinowanym zaprawą cementową na podbudowie z betonu;
l. Ustawienie oznakowania pionowego – ustawienie słupków stalowych i przymocowanie tarcz, ustawienie zapory drogowej;
m. Wywóz materiału z rozbiórki nie nadającego się do ponownego wykorzystania na odległość do dziesięciu km;
n. Zabezpieczenie istniejących sieci podziemnych rurą osłonową dwudzielną;
o. Humusowanie i obsianie trawą;
II. Kanalizacja deszczowa
a. Wykopy pod kanały i wpusty z pełnym umocnieniem ścian;
b. Wykonanie podłoży i podsypek z kruszywa naturalnego dowiezionego;
c. Ułożenie rur PVC-U d200, d250, d400 SN8;
d. Wstawienie studni rewizyjnych betonowych d1200 z osadnikiem z włazem żeliwnym klasy D400;
e. Montaż wpustów ulicznych wraz z osadnikiem i kratą żeliwną klasy D400;
f. Demontaż kanału deszczowego kd300, wylotu betonowego, studni betonowej d1500;
g. Zasypanie wykopów gruntem dowiezionym wraz z zagęszczeniem warstwami, załadunek;
h. Wywóz nadmiaru gruntu;
i. Wykonanie prób szczelności;
j. Odtworzenie nawierzchni ulicy Strażackiej;
III. Sieć teletechniczna
a. Roboty ziemne;
b. Wykonanie kanału technologicznego;
c. Zabezpieczenie istniejących sieci;

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w części IV SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych).

4. zdolności technicznej lub zawodowej:

W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez:
a). wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), zrealizował w sposób należyty co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. budowa lub przebudowa dróg/drogi o nawierzchni utwardzonej oraz sieci o wartości brutto min. 2.000.000,00 zł,

b). wykazanie, że dysponuje:
- osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do prowadzenia robót w specjalności drogowej - kierownik budowy.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w kwocie nie mniejszej niż określona w części III w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia), rzeczowo-finansowego harmonogramu robót, dokumentów kierownika budowy niezbędnych do zawiadomienia właściwego organu o terminie rozpoczęcia robót budowlanych oraz Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, wykonanego zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w części IV SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych).

4. zdolności technicznej lub zawodowej:

W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez:
a). wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), zrealizował w sposób należyty co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. budowa lub przebudowa dróg/drogi o nawierzchni utwardzonej oraz sieci o wartości brutto min. 2.000.000,00 zł,

b). wykazanie, że dysponuje:
- osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do prowadzenia robót w specjalności drogowej - kierownik budowy, teletechnicznej - kierownik robót.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w kwocie nie mniejszej niż określona w części III w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia), rzeczowo-finansowego harmonogramu robót, dokumentów kierownika budowy niezbędnych do zawiadomienia właściwego organu o terminie rozpoczęcia robót budowlanych oraz Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, wykonanego zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
BS w Pruszczu Gdańskim O/Kolbudy 19 8335 0003 0114 8887 2000 0013
z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu znak sprawy: IR.271.18.2021 Pręgowo”.
Uwaga!
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert (tj. do dnia 26.10.2021 roku do godziny 10:00).
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP.
b. z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
c. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
d. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
e. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
f. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Kolbudy ul. Staromłyńska 1; 83-050 Kolbudy.
g. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); .
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Ustawy PZP.

Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
BS w Pruszczu Gdańskim O/Kolbudy 19 8335 0003 0114 8887 2000 0013
z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu znak sprawy: IR.271.18.2021 Pręgowo”.
Uwaga!
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert (tj. do dnia 28.10.2021 roku do godziny 10:00).
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP.
b. z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
c. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
d. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
e. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
f. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Kolbudy ul. Staromłyńska 1; 83-050 Kolbudy.
g. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); .
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Ustawy PZP.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-10-26 10:00

Po zmianie:
2021-10-28 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-10-26 11:00

Po zmianie:
2021-10-28 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-11-24

Po zmianie:
2021-11-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.