eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuźnia RaciborskaDostawa sprzętu i oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2025-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KUŹNIA RACIBORSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SŁOWACKIEGO 4

1.5.2.) Miejscowość: Kuźnia Raciborska

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-420

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kuzniaraciborska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuzniaraciborska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f954f5a-8ab2-48df-a583-76a92c2831c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047812/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu i oprogramowania.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Cyberbezpieczny Samorząd” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (FERC) Działanie 2.2. pn. „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217822

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Dostawa sprzętu komputerowego, w tym dostawa:
- serwera – 1 szt.,
- UTM – zapora sieciowa UTM ochrona styku sieci LAN/WAN – 2 szt.,
- macierz dyskowa – 1 szt.,
- dyski – 6 szt.,
- zarządzane urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X – 2 szt.
Dostarczony sprzęt winien być ologowany w postaci naklejki z ciągiem logotypów projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.5.5.) Wartość części: 123286,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Dostawa oprogramowania, w tym dostawa:
- oprogramowanie do monitorowania infrastruktury informatycznej z licencją na 50 stanowisk – 1 szt.,
- oprogramowanie przeciwdziałające wyciekowi danych z licencją na 50 stanowisk – 1 szt.,
- oprogramowanie antywirusowe z licencją na 50 stanowisk – 1 szt.,
- oprogramowanie Antywirusowe z licencją na 17 stanowisk,
- oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych – 1 szt.,
- oprogramowanie do badania podatności systemów informatycznych wraz z licencją na 100 urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 83687,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr I, pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego”, gdyż w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert tj. do dnia 19 maja 2025r. do godziny 12.00 złożona została jedna oferta firmy Fione Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w 47-400 Racibórz, ul. Zborowa 4 dotycząca tej części zamówienia, która podlegała odrzuceniu.
Wykonawca wraz z ofertą nie złożył wymaganych przez Zamawiającego przedmiotowych środków dowodowych, np. kart katalogowych, specyfikacji technicznych producenta, certyfikatów czy deklaracji. Tym samym, Wykonawca nie wykazał, że przedmiot oferty jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający nie przewidział w Specyfikacji Warunków Zamówienia możliwości wezwania Wykonawcy do uzupełnienia tych dokumentów, w przypadku braku ich złożenia wraz z ofertą.
Wobec powyższego, Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp, gdyż Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Oferta odrzucona jest jedyną ofertą złożoną w postępowaniu dla tej części zamówienia, a wobec tego, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części nr I, zgodnie z treścią art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr II, pn.: „Dostawa oprogramowania”, gdyż w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert tj. do dnia 19 maja 2025r. do godziny 12.00 złożona została jedna oferta firmy Fione Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w 47-400 Racibórz, ul. Zborowa 4 dotycząca tej części zamówienia, która podlegała odrzuceniu.
Wykonawca wraz z ofertą nie złożył wymaganych przez Zamawiającego przedmiotowych środków dowodowych, np. kart katalogowych, specyfikacji technicznych producenta, certyfikatów czy deklaracji. Tym samym, Wykonawca nie wykazał, że przedmiot oferty jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający nie przewidział w Specyfikacji Warunków Zamówienia możliwości wezwania Wykonawcy do uzupełnienia tych dokumentów, w przypadku braku ich złożenia wraz z ofertą.

Wobec powyższego, Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp, gdyż Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Oferta odrzucona jest jedyną ofertą złożoną w postępowaniu dla tej części zamówienia, a wobec tego, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części nr II, zgodnie z treścią art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.