Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00217822/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
- 2025/BZP 00218226/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-06
- 2025/BZP 00231016/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KUŹNIA RACIBORSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SŁOWACKIEGO 4
1.5.2.) Miejscowość: Kuźnia Raciborska
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-420
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kuzniaraciborska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuzniaraciborska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f954f5a-8ab2-48df-a583-76a92c2831c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047812/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu i oprogramowania.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Cyberbezpieczny Samorząd” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (FERC) Działanie 2.2. pn. „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217822
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IB.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Dostawa sprzętu komputerowego, w tym dostawa:- serwera – 1 szt.,
- UTM – zapora sieciowa UTM ochrona styku sieci LAN/WAN – 2 szt.,
- macierz dyskowa – 1 szt.,
- dyski – 6 szt.,
- zarządzane urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X – 2 szt.
Dostarczony sprzęt winien być ologowany w postaci naklejki z ciągiem logotypów projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 123286,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dostawa oprogramowania, w tym dostawa:- oprogramowanie do monitorowania infrastruktury informatycznej z licencją na 50 stanowisk – 1 szt.,
- oprogramowanie przeciwdziałające wyciekowi danych z licencją na 50 stanowisk – 1 szt.,
- oprogramowanie antywirusowe z licencją na 50 stanowisk – 1 szt.,
- oprogramowanie Antywirusowe z licencją na 17 stanowisk,
- oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych – 1 szt.,
- oprogramowanie do badania podatności systemów informatycznych wraz z licencją na 100 urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 83687,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr I, pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego”, gdyż w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert tj. do dnia 19 maja 2025r. do godziny 12.00 złożona została jedna oferta firmy Fione Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w 47-400 Racibórz, ul. Zborowa 4 dotycząca tej części zamówienia, która podlegała odrzuceniu.
Wykonawca wraz z ofertą nie złożył wymaganych przez Zamawiającego przedmiotowych środków dowodowych, np. kart katalogowych, specyfikacji technicznych producenta, certyfikatów czy deklaracji. Tym samym, Wykonawca nie wykazał, że przedmiot oferty jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający nie przewidział w Specyfikacji Warunków Zamówienia możliwości wezwania Wykonawcy do uzupełnienia tych dokumentów, w przypadku braku ich złożenia wraz z ofertą.
Wobec powyższego, Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp, gdyż Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Oferta odrzucona jest jedyną ofertą złożoną w postępowaniu dla tej części zamówienia, a wobec tego, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części nr I, zgodnie z treścią art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr II, pn.: „Dostawa oprogramowania”, gdyż w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert tj. do dnia 19 maja 2025r. do godziny 12.00 złożona została jedna oferta firmy Fione Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w 47-400 Racibórz, ul. Zborowa 4 dotycząca tej części zamówienia, która podlegała odrzuceniu.
Wykonawca wraz z ofertą nie złożył wymaganych przez Zamawiającego przedmiotowych środków dowodowych, np. kart katalogowych, specyfikacji technicznych producenta, certyfikatów czy deklaracji. Tym samym, Wykonawca nie wykazał, że przedmiot oferty jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający nie przewidział w Specyfikacji Warunków Zamówienia możliwości wezwania Wykonawcy do uzupełnienia tych dokumentów, w przypadku braku ich złożenia wraz z ofertą.
Wobec powyższego, Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp, gdyż Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Oferta odrzucona jest jedyną ofertą złożoną w postępowaniu dla tej części zamówienia, a wobec tego, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części nr II, zgodnie z treścią art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA INFRASTRUKTURY IT W RAMACH PROJEKTU "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- "Dostawa macierzy dyskowej i dysków do macierzy w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa infrastruktury serwerowej i sieciowej, sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby Zamawiającego
- Odnowienie subskrypcji usługi ochrony i monitoringu aplikacji webowych Zamawiającego w modelu SaaS dostarczanej przez producenta w formie subskrypcji.
- Licencja do integracji systemów zabezpieczeń elektronicznych w Zakładzie Karnym w Kluczborku
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.