Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00210784/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości, odbiór i wywóz selektywnie zebranych odpadów na targowisku przy ul. Kopernika w Kwidzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD DO SPRAW INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170181662
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 19
1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zim@zim-kwidzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim-kwidzyn.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/zaklad-do-spraw-infrastruktury-miejskiej1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości, odbiór i wywóz selektywnie zebranych odpadów na targowisku przy ul. Kopernika w Kwidzynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70c03897-cefc-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207491/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie czystości, odbiór i wywóz selektywnie zebranych odpadów na targowisku przy ul. Kopernika w Kwidzynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210784
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu czystości, odbiorze i wywozie selektywnie zebranych odpadów na targowisku przy ul. Kopernika w Kwidzynie zlokalizowanego na działkach 310/79 oraz 310/70.
Zakres usługi obejmuje:
1) codzienne utrzymanie czystości targowiska miejskiego przy ul. M. Kopernika (powierzchnia: 9 716,00 m2) w Kwidzynie,
2) czyszczenie mechaniczne minimum raz w miesiącu targowiska miejskiego przy ul. M. Kopernika (powierzchnia: 9 716,00 m2) w Kwidzynie,
3) rozlokowanie, we wtorki, piątki i soboty, na terenie targowiska, w miejscach wskazanych przez zamawiającego, 8 sztuk pojemników na odpady zmieszane, o pojemności nie mniejszej jak 120 l.
4) wydawanie osobom prowadzącym działalność na targowisku, w zależności od profilu ich działalności, odpowiedniego koloru worki do selektywnej zbiórki odpadów,
5) odbiór i wywóz odpadów,
6) bieżące czyszczenie i udrażnianie studzienek kanalizacji burzowej na targowisku,
7) mechaniczne lub ręczne doczyszczanie powierzchni pod zadaszeniem,
8) usuwanie z elementów konstrukcji zadaszenia i punktów poboru energii elektrycznej oznakowań, naklejek itp.
9) bieżące utrzymanie trawników na terenie targowiska,
10) w przypadku wystąpienia opadów śniegu, gołoledzi do godziny 6:00 rano odśnieżyć i posypać mieszanką piasku z solą.
2. Przez codzienne utrzymanie czystości, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 rozumie się mechaniczne oraz ręczne zamiatanie a także zbiórkę odpadów selektywnie zebranych z terenów przeznaczonych do prowadzenia działalności handlowej zgodnie z załączoną mapą stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ,
3. Przez odśnieżanie i posypywanie mieszanką piasku z solą, o której mowa w ust. 1 pkt 10 rozumie się:
1) mechaniczne odśnieżanie powierzchni handlowych (wskazanych w załączniku nr 9 do SWZ) przy użyciu specjalistycznego sprzętu wykazanego w załączniku nr 7 do SWZ,
2) ręczne odśnieżanie powierzchni handlowych (wskazanych w załączniku 9 do SWZ) w miejscach niedostępnych dla sprzętu specjalistycznego,
3) mechaniczne posypywanie powierzchni handlowych (wskazanych w załączniku nr 9 do SWZ) mieszanką piasku z solą przy użyciu specjalistycznego sprzętu wykazanego w załączniku nr 7,
4) ręczne posypywanie powierzchni handlowych (wskazanych w załączniku nr 9 do SWZ) mieszanką piasku z solą,
5) wywóz zalegającego śniegu powyżej 30 m3.
4. W okresie występowania opadów śniegu i mrozów należy zabezpieczyć na targowisku przy ul. M. Kopernika co najmniej 2 pojemniki o pojemności nie mniejszej jak 150 l na mieszankę piasku z solą oraz regularnie uzupełniać ich zawartość.
5. Sposób odśnieżania i składowania śniegu na targowisku Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym.
6. Odebrane od Zamawiającego (z targowiska) odpady Wykonawca dostarczy we własnym zakresie i na własny koszt na składowisko odpadów do Zakładu Utylizacji Odpadów w Gilwie Małej.
7. Wykaz obszaru podlegającego codziennemu utrzymaniu czystości przedstawiony jest na Załączniku nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190775,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190775,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190775,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU HUTMAR Mariusz Zabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811726360
7.3.3) Ulica: Ul. Kościuszki 44A,
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190775,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Poprawa efektywności energetycznej szkół w Korzeniewie i Rakowcu
- Malowanie elewacji, remont balkonów i wymiana części pokrycia dachowego w budynku przy ul. Wiejskiej 18 w Kwidzynie
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zamierzenia budowlanego pn. Budowa budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Kwidzyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Budowa budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Kwidzyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą - III postępowanie.
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i konserwacja konstrukcji dachu budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie wraz z robotami towarzyszącymi
- Wykonanie nasadzeń krzewów i roślin cebulowych przy Kanale Bródnowskim w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy - projekt z BO pn. "Relaks nad wodą - zielona rewitalizacja terenów nad kanałami na Zaciszu"
- Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wieluń: Zadanie 2-Rejon II
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Lipowa w sezonie 2025/2026.
- Bieżące utrzymanie czystości budynku oraz terenów administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju
- Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji kat. 3 wytworzonych na terenach kompleksów wojskowych będących w administrowaniu 26 WOG w Zegrzu.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.