Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00149239/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika ul. Piotra Skargi w Suszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Susz
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-240
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 278 60 15
1.5.8.) Numer faksu: 55 278 62 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: susz@susz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/susz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodnika ul. Piotra Skargi w Suszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc0dcc98-fa86-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006489/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa chodnika ul. Piotra Skargi w Suszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149239/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RLZP.I.271.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 56009,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: „Budowa chodnika ul. Piotra Skargi w Suszu”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2. Opis przedmiotu zamówienia : 1,2 ) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE, ROZBIÓRKOWE, ZIEMNE Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod nawierzchnie placów postojowych- 0,10 ha, Mechaniczne wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni, w gruncie kat. II-IV, głęb. koryta do 43 cm – 100,36 m3; Mechaniczne wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni, w gruncie kat. II-IV, głęb. koryta do 53 cm – 27,88 m3; 3) CHODNIK Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 233,40 m2; Warstwa odcinająca zagęszczana mechanicznie – 15 cm grubości po zagęszczeniu mieszanka kruszywa o CBR>=35% podsypka piaskowa – 233,40 m2; Podbudowa z kruszywa łamanego niezwiązane
C50/30 stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 233,40 m2; Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej "Holand" o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 233,40 m2;
4) ZJAZDY Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 52,60 m2; Warstwa odcinająca zagęszczana mechanicznie – 15 cm grubości po zagęszczeniu mieszanka kruszywa o CBR>=35% podsypka piaskowa – 52,60 m2; Podbudowa z kruszywa łamanego niezwiązane C50/30 stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm -warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 25 cm – 52,60 m2; Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej "Holand" o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 52,60 m2; 5) OBRAMOWANIA Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 123,80 m; Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 45,00 m; Ława pod krawężniki betonowa z oporem beton C12/15 – 4,1 m3; 6) PRZEŁOŻENIE CHODNIKA Rozebranie chodników z kostki cm na podsypce cementowo-piaskowej -13,5 m2; Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej (materiał z rozbiórki) na podsypce cementowo-piaskowej – 13,50 m2; 7) ROBOTY TOWARZYSZĄCE I WYKOŃCZENIOWE Zdejmowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych – 1 szt.; Zakup i montaż drogowskazów jednoramiennych o powierzchni do 0.3 m2 – 1 szt.; Wypełnienie zaprawą cementową szczelin głębokości 14 cm krawężników obniżonych na zjazdach indywidualnych – 25 mb; Dostarczeniu sadzonek drzew liściastych z gatunku rodzimego w wieku powyżej 5 lat z bryłą korzeniową w donicy oraz prawidłowo ukształtowaną strzałą o minimalnym obwodzie 14 cm mierzonym na wysokości 100 cm od powierzchni gruntu. Miejsce nasadzenia uzgodnić z UM Suszu, wykonanie dołów o wymiarach min. 0,5 x 0,5 x 0,5 m z całkowitą wymianą ziemi na urodzajną , wraz z pielęgnacji w/w drzew przez okres 3 lat od daty nasadzenia, tak aby zachowały żywotność i spełniły warunki odbioru ustalone przez Burmistrza Susza – 4 szt.; Ścinanie drzew piłą mechaniczną – 1 szt.; Mechaniczne karczowanie gęstych krzaków i podszycia – 1 kpl.; Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu (gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu) z wywiezieniem (miejsce odwozu staraniem wykonawcy) - 1 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63302,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63302,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63302,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy Łukasz Kamiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811774548
7.3.3) Ulica: Chopina 11
7.3.4) Miejscowość: Prabuty
7.3.5) Kod pocztowy: 82-550
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ŁUKASZ KAMIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ŁUKASZ KAMIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63302,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUSZ
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Susz z miejsca zamieszkania do szkół i placówek szkolno wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025 oraz 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Susz w 2024 roku
więcej: przetargi SUSZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych oraz prowadzących do popegeerowskiej miejscowości Strzykocin wraz z obiektem mostowym
- Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Knyszyn
- "Budowa drogi powiatowej nr 2049W od drogi krajowej nr 19 na odcinku w msc. Dzięcioły"
- Przebudowa dróg gminnych 383562P i 383563P w msc. Grońsko.
- Modernizacja odcinka ul. Bukowej w Walerianowie
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.