eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu



Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 527 95 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,78437,2c261344ae0940be1138bcc63aaa5e3e.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c6fcc5f-a43b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040654/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja pałacu Dhonów - siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 projekt pn. Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088629/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.370.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7531851,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz prac konserwatorskich pałacu Dohnów przy ul. Dąbrowskiego 54 w Morągu. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań:
1) Zadanie I - Termomodernizacja pałacu Dohnów - siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu wspófinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Efektywność energetyczna RPWM.04.00.00, Działanie RPWM.04.03.00 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie: RPWM.04.03.01 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w ramach projektu pn. „Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu”. Przedmiotowy etap obejmuje wykonanie:
a) termomodernizację obejmującą w szczególności:
- docieplenie ścian oddzielających strych od części ogrzewanej,
- docieplenie lukarn w tym w szczególności: rozbiórka obecnych lukarn dachowych i wykonanie nowych lukarn, docieplenia ścian lukarn w pomieszczeniach ogrzewanych,
- docieplenie podłogi poddasza nieużytkowanego,
- docieplenie dachu w tym w szczególności: remont więźb dachowych (wymiana elementów konstrukcji i poszycia porażonych korozją biologiczną, oczyszczenie i odgrzybienie, zabezpieczenie p.biol. i ppoż.); remont stalowej konstrukcji latarni, hełmu i iglicy wieży (oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne); częściowa przebudowa więźb polegająca na wyprowadzeniu w okapach pokrycia dachowego poza obręb murów i gzymsów oraz korekcie połaci nad bocznymi ryzalitami barokowego skrzydła północnego (za pomocą ołacenia, odpowiednich nadbitek i przypustnic); przebudowa kominów i naprawa gzymsów podokapowych; wymiana całkowita pokrycia dachowego (dachówka esówka, dachówka karpiówka, blacha cynkowo-tytanowa); wymiana obróbek blacharskich i instalacji rynnowo-spustowej na blachę cynkowo-tytanową; montaż elementów systemów bezpieczeństwa dachowego; wykonanie instalacji odgromowej,
w celu osiągnięcia w każdym z tych przypadków odpowiedniego współczynnika przenikania ciepła określonego w audycie energetycznym i dokumentacji projektowej;
b) termomodernizację stolarki okiennej i drzwiowej: wymiana wszystkich okien na stolarkę energooszczędną, w tym w odpowiedniej wg dokumentacji projektowej z 02. 2022 (Studio Format) klasie odporności ogniowej; wymiana drzwi zewnętrznych kondygnacji nadziemnych i piwnic na stolarkę energooszczędną, w tym w odpowiedniej wg dokumentacji projektowej z 02. 2022 (Studio Format) klasie odporności ogniowej; okna i drzwi o formie indywidualnej (odtwarzające wygląd historyczny), w kolorystyce zgodnej z programem prac konserwatorskich, o odpowiednim współczynniku przenikania ciepła określonym w audycie energetycznym i dokumentacji projektowej, wyposażonych w kontraktrony i elektrozaczepy, z szybami z zabezpieczeniem anty UV, spełniające wymogi Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą; naprawy ościeży okien i drzwi i ich malowanie po wymianie stolarki,
c) kompleksową modernizację instalacji c.w.u oraz kompleksowa wymiana instalacji c.o. i grzejników obejmujące w szczególności: wykonanie modernizacji i częściowej przebudowy sieci cieplnej (pod nadzorem archeologicznym); wykonanie kompleksowej wymiany wewnętrznej instalacji c.o. oraz grzejników (grzejniki stylizowane żeberkowe, dostosowane zasięgiem do wnęk); wykonanie kompleksowej modernizacji instalacji c.w.u. z montażem pompy ciepła, zgodnie z audytem energetycznym i dokumentacją projektową; docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz (w obrębie wnęk okiennych i wnęk w murach) materiałem o odpowiednim współczynniku przenikania ciepła, określonym w audycie energetycznym i dokumentacji projektowej; wykonanie bruzd (trasy bruzd wytyczone w uzgodnieniu z przedstawicielem inwestora tak żeby nie niszczyć substancji zabytku), zaprawienie bruzd po położeniu instalacji, finalnie malowanie,
d) wymianę oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne oraz wszelkie niezbędne prace związane z instalacją elektryczną w szczególności: według Tabeli 1 Zakres – Etap I – skrzydło południowe i północne (pkt 1): wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne, zgodnie z audytem energetycznym i dokumentacją projektową, oraz wszelkie niezbędne prace związane z instalacją elektryczną – wymiana linii WZL; wymiana rozdzielnic elektrycznych; ponowny montaż osprzętu węzła c.o. i rozbudowa o c.w.u. oraz zasilenie pompy ciepła; wymiana przewodów elektrycznych oświetlenia wewnętrznego (podstawowego, awaryjno-ewakuacyjnego, akcentowego) i montaż centralnej baterii; wymiana opraw oświetlenia wewnętrznego (podstawowego, awaryjno-ewakuacyjnego, akcentowego); wymiana elektrycznych źródeł światła w istniejących, zachowywanych zabytkowych żyrandolach i kinkietach ściennych na źródła LED o barwie ciepłej (moc i rodzaj źródeł światłą ustalić na etapie wykonawstwa z inwestorem tak żeby w pełni zachować walory estetyczne zabytku); wykonanie bruzd (trasy bruzd wytyczone w uzgodnieniu z przedstawicielem inwestora tak żeby nie niszczyć substancji zabytku), zaprawienie bruzd po położeniu okablowania, finalnie malowanie, a w przypadku gotyckiego, eksponowanego lica ceglanego i/lub kamiennego wykonanie prac konserwatorskich w rejonie poprowadzenia okablowania; prace należy wykonać w sposób zapewniający bezpieczeństwo przeciwporażeniowe.
2) zadanie II - rewitalizacja pałacu, wykonanie części prac instalacyjnych i adaptacyjnych w pozostałej części pałacu - wspófinansowany ze środków Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Przedmiotowy etap obejmuje wykonanie:
a) przebudowę i modernizację części skrzydła północnego pałacu, w granicach określonych w dokumentacji projektowej z 02. 2022 (Studio Format), obejmująca kondygnację parteru, I piętra, II piętra w szczególności:
- przebudowa klatki schodowej K 1 (bez montażu szklanej obudowy szybu windy osobowej i montażu kabiny windy) z pracami wykończeniowymi,
- rozbiórki ścian działowych na parterze na potrzeby wykonania foyer wejściowego,
- kompleksowy remont pomieszczeń (wymiana tynków cementowych, wykonanie tynków i malowanie, wymiana i wykonanie podłóg i posadzek kamiennych), w tym wykonanie foyer wejściowego i prace konserwatorskie średniowiecznego muru obronnego od strony wnętrz parteru pałacu (lico kamienno-ceglane),
- kompleksowe wykonanie sanitariatów,
- wymiana stolarki wewnętrznej,
- montaż balustrady schodów,
- wykonanie chodnika zewnętrznego (dojście do drzwi DZ7, DZ6, DZ5, DZ2),
b) wykonanie prac adaptacyjnych w pozostałej części pałacu w szczególności:
- remont pomieszczenia przeznaczonego na potrzeby węzła c.o.,
- wydzielenie i remont pomieszczenia przeznaczonego do montażu pompy ciepła,
- wydzielenie i remont pomieszczenia zaworu głównego wody przy pomieszczeniu węzła c.o.,
- wykonanie ścian działowych w odpowiedniej klasie odporności ogniowej na poddaszu pałacu,
- wydzielenie i remont trzech pomieszczeń w obecnej sieni wejściowej na parterze skrzydła południowego (w tym pomieszczenia serwerowni i pomieszczenia ochrony),
- rozbiórkę ścian działowych w pomieszczeniu 1.12 na parterze pałacu,
c) wykonanie prac instalacyjnych branży sanitarnej w szczególności:
- wykonanie pod nadzorem archeologicznym przyłącza wodociągowego ze studnią wodomierzową, wykonanie pod nadzorem archeologicznym sieci wodociągowej na dojściu do zaworu głównego i wykonanie zaworu głównego, podłączenie istniejącej wewnętrznej instalacji wodociągowej do przebudowanej części sieci wodociągowej,
- wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej na potrzeby sanitariatów w skrzydle północnym,
- wykonanie instalacji hydrantowej wewnętrznej,
- wykonanie instalacji klimatyzacyjnej na potrzeby pomieszczenia serwerowni,
- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej na potrzeby sanitariatów w skrzydle północnym (pod nadzorem archeologicznym),
- wykonanie bruzd (trasy bruzd wytyczone w uzgodnieniu z przedstawicielem inwestora tak żeby nie niszczyć substancji zabytku), zaprawienie bruzd po położeniu instalacji, finalnie malowanie ,
d) wykonanie prac instalacyjnych branży elektrycznej według Tabeli 1 Zakres – Etap I – skrzydło południowe i północne (pkt 2, 3 i 4):
- wykonanie instalacji gniazd wtykowych z gniazdami i odbiornikami 3-faz ze sprzętem (montażem gniazd),
- wykonanie okablowania poziomego, okablowania pionowego, punków dystrybucyjnych, tras kablowych sieci teletechnicznej LAN, Wifi (sieć komputerowa Ethernet) z przyłączeniem do paneli (szafy Rack bez sprzętu). UWAGA!! Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia szafy Rackowej w postaci routerów, listew, patchpaneli itp,
- wykonanie systemu przyczynowego łazienki niepełnosprawnych NPS ze sprzętem
- wykonanie okablowania systemu kontroli dostępu SKD,
- wykonanie okablowania systemu monitoringu CCTV,
- wykonanie okablowania systemu ochrony zbiorów,
- wykonanie oddymiana klatki schodowej K1 (kompleksowo),
- wykonanie okablowania systemu sygnalizacji pożaru SSP,
- wykonanie okablowania systemu sygnalizacji włamania SSWiN,
- montaż sprzętu systemu dostępu SKD, tj. skrzynki dla kontrolerów, z połączeniem kontaktronów i elektrozaczepów rewersyjnych zainstalowanych w stolarce okiennej i drzwiowej wykonanej w ramach termomodernizacji,

Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków tej sekcji zamówienia opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne

45454100-5 - Odnawianie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10461085,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15962666,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10461085,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gorek Restauro Spółka z o.o. Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242630894

7.3.3) Ulica: ul. Ruskowy Bród 79 A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-289

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie w ramach zadania I ww. zamówienia kompleksowej modernizacji instalacji c.w.u oraz kompleksowej wymiany instalacji c.o. i grzejników oraz w ramach zadania II ww. zamówienia
wykonanie prac instalacyjnych branży sanitarnej . Nazwa podwykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Hydraulik” Józef Horyd, ul. Bartoszycka 18, 11-100 Lidzbark Warmiński


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10461085,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy SEKCJA VIII UMOWA pkt 8.3) niniejszego ogłoszenia
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy z
tym, że :
1) zadanie I – 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z tym, że nie później niż do 30.05.2023 r. z uwagi na konieczność
rozliczenia dofinasowania,
2) zadanie II – 18 miesięcy od dnia podpisania umowy z tym, że nie później nie do 30.11.2023 r. z uwagi na konieczność
rozliczenia dotacji celowej.
2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik
nr 6 do SWZ.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków patrz także §VI SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.