eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościerzynaBudowa sieci wodociągowej w miejscowości Korne-Gostomie



Ogłoszenie z dnia 2025-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Korne-Gostomie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIERZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 9

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 686 59 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@koscierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koscierzyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Korne-Gostomie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8e5ae18-a3cb-4227-9c8e-e0f8f43b4ac4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035290/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa sieci wodociągowej w miejscowosci Korne-Gostomie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie działania B3.1.1. inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na obszarach wiejskich.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187474

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1073455,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest w pierwszym zadaniu na podstawie posiadanej dokumentacji pro-jektowej budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Korne i Gostomie zlokalizowanej na działkach nr: 203; 396; 395/3; 426/2; 217/6; 391/37; 391/38; 391/3; 395/21; 395/23; 391/6, obręb Gosto-mie, gmina Kościerzyna oraz 91/1; 65/1; 91/2; 187 obręb Korne, gmina Kościerzyna oraz w ramach drugiego zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Korne i Gostomie zlokalizowanej na działkach nr: 472; 217/6; 391/38; 392/2; 391/3; 394/2; 391/6; 395/13; 395/14; 395/23; 395/3, obręb Gostomie, gmina Kościerzyna oraz 188/1 obręb Korne, gmina Kościerzyna.
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie działania B3.1.1. inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na obszarach wiejskich.

Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań:

1) Zadanie 1:

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Korne i Gostomie zlokalizowanej na działkach nr: 203; 396; 395/3; 426/2; 217/6; 391/37; 391/38; 391/3; 395/21; 395/23; 391/6, obręb Gostomie, gmina Kościerzyna oraz 91/1; 65/1; 91/2; 187 ob-ręb Korne, gmina Kościerzyna.
W ramach inwestycji należy wykonać rozbudowę istniejącej sieci wodociągowej w ciągu istnie-jącej drogi łączącej miejscowości Korne i Gostomie oraz odgałęzienia od nowo wybudowanej sieci w działkach prywatnych stanowiących dojazdy do posesji. Wybudowana sieć wodocią-gowa połączona zostanie z istniejącym wodociągiem. Na wykonywanym odcinku sieci zamon-towane zostaną hydranty nadziemne. Na terenie działki nr 395/3 wykonać należy studnię- komorę pompowni wody (wyposażenie studni i zagospodarowanie terenu pompowni należy wykonać na podstawie projektu opracowanego na podstawie PFU). Łączna długość wodocią-gu wyniesie niespełna 2,6 km (z zaprojektowanych 5,2 km)– od istniejącej sieci wodociągowej zlokalizowanej przy ul. Młyńskiej w miejscowości Korne w pobliżu węzła W175, do węzła oznaczonego numerem W75 wraz z odgałęzieniami Hn12, Hn13, Hn11, Hn5, Hn10, Hn4, Hn9, Hn8, ZpK1, Hn7).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona do przetargu dokumentacja projektowa (w tym projekty techniczne) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru ro-bót budowlanych (STWIORB).
Na stronie internetowej Zamawiający umieszcza również przedmiary robót, lecz służą one tyl-ko jako materiał informacyjny o charakterze pomocniczym, niebędący załącznikiem do SWZ i niebędący dokumentem obowiązującym w niniejszym postepowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność.


2) Zadanie 2:

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Korne i Gostomie zlokalizowanej na działkach nr: 472; 217/6; 391/38; 392/2; 391/3; 394/2; 391/6; 395/13; 395/14; 395/23; 395/3, obręb Gostomie, gmina Kościerzyna oraz 188/1 obręb Korne, gmina Kościerzyna.
Zamówienie obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do wybudowania sieci wodociągowej dla miejscowości Korne i Gostomie wg zakresu wskazanego w PFU (na wyżej wskazanych działkach), uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień i decy-zji w tym decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia budowy do organu Administracji Ar-chitektoniczno-Budowlanej, wykonanie robót budowlanych. Zamawiający przekaże Mapę dla Celów Projektowych.
W ramach prac budowlanych należy wykonać rozbudowę istniejącej sieci wodociągowej- od-gałęzienia od nowo wybudowanej sieci w działkach prywatnych stanowiących dojazdy do po-sesji. Na wykonywanym odcinku sieci zamontowane zostaną hydranty nadziemne w ilości 10 szt., 12 sztuk zasuw sieciowych. Na terenie działki nr 395/3 wykonać należy pompownię wody w studni- komorze pompowni wody wykonanej na podstawie projektu zatwierdzonego decy-zją Starosty Kościerskiego nr AB.6740.252.2.2023 z dnia 03.07.2023 roku. Pompownia musi być wyposażona w system monitoringu technologicznego włączonego do istniejącego syste-mu monitoringu obiektów infrastruktury wod-kan zlokalizowanego w siedzibie Zakładu Ko-munalnego Gminy Kościerzyna. Łączna długoś wodociągu wyniesie niespełna 1,4 km.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączony do przetargu Program Funkcjo-nalno – Użytkowy – dotyczy zadania 2.
Informacja dodatkowa do PFU
W ramach zadania należy wycenić:
Dostawę 121 sztuk wodomierzy z odczytem radiowym z wdrożeniem ich do istniejącego sys-temu zdalnego odczytu Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna. Wodomierze jednostru-mieniowe suchobieżne DN20 hermetyczne liczydło IP 68, klasa dokładności R=160 wg. MID kl.C z hermetycznym modułem radiowym IP 68 wraz z uszczelkami. Cd opisu wodomierzy znajduje się w rozdziale IV SWZ.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub innych rozdziałach niniejszej SWZ nastąpi odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i jakości nie gorszych od założonych w w/w dokumentach.
We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zmawiający, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty, źródła pochodzenia lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W przypadku, gdy w dokumentach, które stanowią opis przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości produktów opisanych w SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Zgodnie z zapisami art. 91 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że nie dokonuje podziału zamówienia na części. Roboty winny być wykonane przez jednego wykonawcę ze względu na technologiczną spójność.
Zamówienie stanowi jednolity typ zadania, które będzie wykonywane w jednym miejscu. Podział zamówienia nie przyczyniłby się do korzyści organizacyjnych, a spowodowałby jedynie utrudnia techniczne i funkcjonalne po stronie Zamawiającego oraz potencjalnych wykonawców. Zamówie-nie wymaga zwartego wykonania i uzależnia terminowość wykonania wcześniejszych faz robót od późniejszych. Wykonanie zamówienia w przypadku współdziałania kilku Wykonawców spowodo-wałoby utrudnienia i doprowadziło do sztucznego, niecelowego podziału obowiązków, co przyczy-niłoby się do zwiększenia ryzyka nie wykonania umów częściowych w terminie.
Dokonanie wymuszonego podziału zamówienia na zbyt małe części mogłoby spowodować niskie zainteresowanie tym zamówieniem nawet wśród wykonawców z sektora MŚP.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
4. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy
5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez wykonawców,
o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
8. Zatrudnienie
Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
Wykonywanie wykopów, roboty montażowe instalacji technologicznych.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacjach określonych w art. 93 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia dokonywane będą w PLN.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
15. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 710543,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1230000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 710543,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Wielobranżowych Rafał Kulaszewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911533620

7.3.3) Ulica: Towarowa 13

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 710543,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.