eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworze › Remont dachu wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na funkcje użytkowe w budynku dużego internatu - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego
na funkcje użytkowe w budynku dużego internatu - Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000182030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pałacowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Jaworze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-384

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338172172

1.5.8.) Numer faksu: 338172172

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kadry@mowjaworze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-slaskie.pl/mowjaw/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

mowjaworze.edupage.org

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego
na funkcje użytkowe w budynku dużego internatu - Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6404e45a-e261-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 658594,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont dachu wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza
nieużytkowego na funkcje użytkowe w budynku dużego internatu wraz z rozbudową i budową
wewnętrznych instalacji oraz pracami towarzyszącymi – Etap II.
W pierwszym etapie został wykonany remont dachu polegający na wykonaniu nowej więźby wraz nowym
pokryciem dachowym, zamontowanie nowych rynien i instalacji odgromowej oraz instalacji antenowej na
dachu.
Natomiast w drugim etapie przewiduje się roboty polegające na zmianie sposobu użytkowania poddasza
nieużytkowego na funkcje użytkowe wraz z instalacjami : sanitarne wod.-kan. i c.o., wentylacja
mechaniczna, hydrantowa, elektryczna.
Poddasze znajduje się w budynku wolnostojącym, murowanym, funkcjonującym jako „Duży Internat”.
Placówka wchodzi w skład Zespołu Pałacowo-Parkowego z 1793 roku użytkowanego przez Młodzieżowy
Ośrodek Wychowawczy w Jaworzu. Budynek pełni funkcję internatu całodobowym zakwaterowaniem dla
młodzieży męskiej, niedostosowanej społecznie, przebywającej w Ośrodku Wychowawczym, budynek jest
zakwalifikowany do PKOB 1130.
Obiekt wraz z całym zespołem pałacowo-parkowym znajduje się pod ochroną konserwatorską.

1) Ogólna charakterystyka robót:
a) roboty rozbiórkowe i demontażowe,
b) roboty budowlane,
c) posadzki,
d) wymiana stolarki i roboty towarzyszące,
e) roboty malarskie i okładziny,
f) instalacja sanitarna wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania,
g) instalacja wentylacji mechanicznej i instalacji hydrantowej,
h) instalacja elektryczna: wewnętrzna, linia zasilająca oraz rozdzielni, instalacja SAP i oddymiania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 852860,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 906674,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 852860,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Andrzej Zawada

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5531009976

7.3.3) Ulica: Sarnia 1

7.3.4) Miejscowość: Cisiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 852860,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie prawne i faktyczne wyboru:

Zamawiający, działając na podstawie art. 239 ust. 1 ustawy Pzp, wybrał najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert, które określone zostały w Specyfikacji warunków zamówienia ( dalej jako: SWZ). Wybrany Wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu określone przez Zamawiającego w SWZ, tj. przedłożył oświadczenia
i dokumenty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.